SPOILER: dagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.tourderomandie.ch/en/
Game On.![]()
Had best eens over mogen nemen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht even dat Betancur ging winnen, dat was fantastisch geweest.
Carlos is niet echt van het overnemen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had best eens over mogen nemen.
Achteraf gezien.
Daar heb ik dus helemaal geen flikker aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
Nou leuk hoor Paddy, dat je de sprint voor de 32e plaats nog wint.
Is Maarten je nieuwe obsessie, Wim?quote:
Nee, ik zet Maarten zo uit omdat ik al op de onmisbare PLAYER heb gekeken. Je mag best blijven benoemen dat iemand als Maarten geen commentaar behoort te geven, net zoals iemand als Johan Derksen mag benoemen dat Ajax en Ziyech matig speelden in de tweede helft.quote:
Pet heeft een kat in de zak gekocht.quote:
Johan Derksen mag heel veel, maar voor mijn mening over voetbal heb ik geen context verzorgd door Derksen nodig hahahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, ik zet Maarten zo uit omdat ik al op de onmisbare PLAYER heb gekeken. Je mag best blijven benoemen dat iemand als Maarten geen commentaar behoort te geven, net zoals iemand als Johan Derksen mag benoemen dat Ajax en Ziyech matig speelden in de tweede helft.
Hypetrain crasht mokerhardquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco wordt geconfronteerd met de keiharde wetten van het internationale topwielrennen.
Het is allemaal een leerproces, maar als je dit soort dingen ziet - we wachten uiteraard de oorzaak nog even af, wellicht had hij pech en zat hij daardoor verkeerd gepositioneerd, je weet het niet - vind ik het wel een beetje jammer dat hij en de mensen om hem heen eigenlijk de neus ophalen voor beloftenkoersen. Je hoeft van mij niet aan iedere Nations Cup mee te doen, maar van een l'Avenir wordt niemand slechter, je kunt er veel leren (waaronder leren winnen op het moment dat je niet 18 km/u harder gaat dan de rest) en de concurrentie zal niet veel minder zijn dan Turkije of de onvermijdelijke Baloise Belgium Tour.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco wordt geconfronteerd met de keiharde wetten van het internationale topwielrennen.
Ik snap ook niet dat hij l'Avenir overslaat inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is allemaal een leerproces, maar als je dit soort dingen ziet - we wachten uiteraard de oorzaak nog even af, wellicht had hij pech en zat hij daardoor verkeerd gepositioneerd, je weet het niet - vind ik het wel een beetje jammer dat hij en de mensen om hem heen eigenlijk de neus ophalen voor beloftenkoersen. Je hoeft van mij niet aan iedere Nations Cup mee te doen, maar van een l'Avenir wordt niemand slechter en de concurrentie zal niet veel minder zijn dan Turkije of de onvermijdelijke Baloise Belgium Tour.
Meteen DNF vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:44 schreef wimderon het volgende:
Jakub Mareczko, who is also in good condition, should be up there with the best sprinters on stages two and three if it comes down to a bunch finish.
Humor hebben ze wel, bij CCC.
Heb je wel gekeken? Die Argyle jongons hebben de hele koers en hun eigen ontploft. Dat was niet zo handig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Tropische verrassing Caicedo weet het ook nog niet helemaal waar te maken.
Maar wel likes van zijige types, die eisen dat de polonaise gelopen wordt, willen scoren op twitter, terwijl je niet eens gekeken hebt en hij feitelijk weinig miszegde?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Johan Derksen mag heel veel, maar voor mijn mening over voetbal heb ik geen context verzorgd door Derksen nodig hahahahaha
Rustig Wim.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wel likes van zijige types, die eisen dat de polonaise gelopen wordt, willen scoren op twitter, terwijl je niet eens gekeken hebt en hij feitelijk weinig miszegde?
Buiten dat je in zo'n analyse door tijd beperkt wordt zit er ook gewoon niemand te wachten op analyses van types als Pietertje Zwart die met allerlei moeilijke stills en pijltjes meent te weten hoe het allemaal in elkaar zit.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Die Argyle jongons hebben de hele koers en hun eigen ontploft. Dat was niet zo handig.
Hoe kijk je tegen de teloorgang van Gino Mäder aan? Die arme jongen is nu al verpest door DiData.quote:
Dit moest je duidelijk even kwijt, hé?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wel likes van zijige types, die eisen dat de polonaise gelopen wordt, willen scoren op twitter, terwijl je niet eens gekeken hebt en hij feitelijk weinig miszegde?
Buiten dat je in zo'n analyse door tijd beperkt wordt zit er ook gewoon niemand te wachten op analyses van types als Pietertje Zwart die met allerlei moeilijke stills en pijltjes meent te weten hoe het allemaal in elkaar zit.
Het stond nog niet in de planning om na vier maanden al met harde conclusies te komen, maar de angst dat Doug ons van een mogelijk legendarische rittenkaper gaat beroven is er altijd. Hiermee ook direct de instructie dat hij 0 focus moet leggen op klassementen in grote ronden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de teloorgang van Gino Mäder aan? Die arme jongen is nu al verpest door DiData.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |