Volgende tt draag ik op aan jou.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zegt me niets, lijkt me echt zo'n clubje dat naast de prijzen grijpt
hoezo voor een vriendquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je 15?
ik vraag dit voor een vriend.
maar jij zet er leugens in, ik vertel de waarheidquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende tt draag ik op aan jou.
Let maar eens op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar jij zet er leugens in, ik vertel de waarheid
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiii hitsige vamp met mooie borsten.
picsquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiii hitsige vamp met mooie borsten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Begint het besef eindelijk te komen...
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pubquote:
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Bah liever een stralend zonnetje met 20 graden.quote:
Wel ergens verscholen in het hoekje van die pub danquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |