Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.quote:
Huh waarom vraag je het dan?quote:
the things I do for lovequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.
Heb je toch nog wat te snoeien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heg snoeien
Boodschappen
mijn stropdassen uitzoeken
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
is goed br_ddiequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
Nog meer gewicht voor hem lijkt me totáál niet gezond hoor.quote:
Het is een beginnetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
volgens mij heb ik net een lichte hartaanval gehad
Ja nou en?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
Bel de ambu krijg je methquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
Kap met dat gepraat over het feit dat ik geen hulp wil, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.quote:
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via youtube toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op youtube maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kap met dat gepraat over het feit dat ik geen hulp wil, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.
Dat belerende kaolo toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen in Discord laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via youtube toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op youtube maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
Hans, we zijn niet allemaal een 19 jarige kuthoerlimbo met dito kuthoeraccent die NSBertje loopt te spelen in Discord hequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat belerende kaolo toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen in Discord laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.
Dat constante gesneer en getreiter en gekutklaagkroeg moet nu maar eens nokken. Like i said, het is verdomme net alsof ik weer terug ben in groep 7 van de basisschool met dat getreiter en gestook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans, we zijn niet allemaal een 19 jarige kuthoerlimbo met dito kuthoeraccent die NSBertje loopt te spelen in Discord he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |