jezusquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nu ook, fascinerend
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
Zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
rt rtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Log uit en komt nooit weer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijven
@zoskquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Er zat net even een Pakistaan aan mijn bureau, nare lichaamsgeur toch die Aziaten
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegt
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig over nog hier. We moeten Hans koesteren
Vermoeiend mannetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
dit zouden we geheim houdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaan
Dan ga ik ook anoniem danquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
recalcitrant krengquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
Niet zo projecteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus hans waar haal je die vocabulaire inenen vandaan
dan post ik toch gewoon lekker door op mijn kloontjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]en dan jij door de shredder en hij "hahatjes"
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat wij allemaal volwassen zijn geworden in de afgelopen paar jaar maar WCH blijft nog even kinderachtig en gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |