Er hangen toch netten daar nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Zorgen jullie ervoor dat deze keer de hoogleraren het veld een beetje heel houden? Beste grasmat van Europa tenslotte.
O ja. Dat was me even ontschotenquote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hangen toch netten daar nu?
Net als bij Feyenoord in hun laatste Europese potjes.
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Zorgen jullie ervoor dat deze keer de hoogleraren het veld een beetje heel houden? Beste grasmat van Europa tenslotte.
Komt er nooit meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.
Ze moeten nog niet gaan slopen want het nieuwe stadion is nog niet klaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.
Alle Feyenoorders juichen voor Ajaxtwitter:sportzeloot twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:29:51Als Ajax de beker wint, mag Feyenoord de tweede voorronde van de EL overslaan en stroomt het pas in de derde voorronde in. reageer retweet
LEUGENS.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Feyenoorders juichen voor Ajaxtwitter:sportzeloot twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:29:51Als Ajax de beker wint, mag Feyenoord de tweede voorronde van de EL overslaan en stroomt het pas in de derde voorronde in. reageer retweet
Zou er niet vanuit gaan dat het stadion. ongeschonden blijft. Gelukkig krijgen we een nieuwe (in 2046). En die klassieker met uitsupporters is inmiddels wel een utopie.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z,n voordeel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap jij iets van de opstelling van willem iiquote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar heeft al wel in een paar bekerfinales gescoord.
Nooit.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoiquote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor een schappelijk prijsje naar de hoeren in Moldavië.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Caland vindt die uitwedstrijden wel leuk juist.
Nee maar ken ze daar ook niet allemaal goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap jij iets van de opstelling van willem ii
‘Litouwen, Litouwen, goedkope hoertjes douwen, douwen...’quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Voor een schappelijk prijsje naar de hoeren in Moldavië.
Slechte grap.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Caland vindt die uitwedstrijden wel leuk juist.
Gok dat het een 5-3-2 op papier is met Dankerlui als middenvelder die moet uitstappen om Tagliafico te tackelen? Of wat het ook moge zijn. Volgens mij gaat hun middenveld gigantisch ondersneeuwen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ken ze daar ook niet allemaal goed.
Ze weten toch wel dat ze met dit materiaal nooit erg ver zullen komen, dan is alles meegenomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar met dit moeten ze nog twee voorrondes overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |