De eerste 8 spelen toch play-offs? Willem II staat nu 8e. Met nog 2 wedstrijden op het programma (Emmen en ADO) acht ik het niet onmogelijk dat ze deze positie vasthouden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Na het verlies tegen PSV lijken ze Europees voetbal via de play-offs echter wel te kunnen vergeten.
Ja excuus, je hebt gelijk. Ik zal het even aanpassen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De eerste 8 spelen toch play-offs? Willem II staat nu 8e. Met nog 2 wedstrijden op het programma (Emmen en ADO) acht ik het niet onmogelijk dat ze deze positie vasthouden.
Ja, vandaar de TT. Heb dat plaatje niet gemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:54 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus
[ afbeelding ]
Willem II mag "thuis".
quote:De Ajacieden hebben weinig fysieke klachten overgehouden aan het eerste duel met Tottenham Hotspur in de halve finale van de Champions League. Dat geeft Erik ten Hag aan in gesprek met Ajax TV, vier dagen voor de TOTO KNVB-bekerfinale tegen Willem II.
'Het is wel even goed kijken hoe ze ervoor staan. Het is logisch dat spelers kleine klachten hebben na zo'n krachtmeting. Daar moeten ze van herstellen, maar zoals ik het nu zie is iedereen beschikbaar', vertelt de trainer.
Ten Hag benadrukt het belang van het duel met Willem II. 'We hebben een heel jaar gestreden voor zilverwerk en zondag is de eerste kans om een prijs binnen te halen. Voor velen kan het misschien wel hun eerste prijs worden, iedereen wil dan ook graag aantreden.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-is-voor-bekerfinale
Goed nieuws voor @Lenny_Leonardquote:De kans is zeer groot dat Timon Wellenreuther zondag tegen Ajax onder de lat kan staan. De Duitser miste de laatste duels van zijn ploeg wegens een heupblessure en werd toen vervangen door Michael Woud.
'Het ziet er goed uit', vertelde Koster. 'Hij heeft twee dagen meegetraind en nog geen reactie gekregen. We moeten afwachten hoe dat morgen is, maar ik verwacht dat hij fit zal zijn.' In de halve eindstrijd tegen AZ was Wellenreuther cruciaal als penaltykiller in de noodzakelijke strafschoppenserie. 'Het was uitzonderlijk wat hij presteerde, hopelijk hoeft het deze keer niet zover te komen.'
Ja, kan best goed voor het moraal zijn. Anders sluipt er nog twijfel in dat we alles gaan verneuken op het einde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Zijn er Ajax-fans die deze wedstrijd ook maar enigszins boeien?
Is toch heerlijk, beetje eten tijdens het voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
zo'n bord op schoot wedstrijd, wat een k tijd
nee vind ik echt heel irritant, met een biertje prima maar niet tijdens het etenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, kan best goed voor het moraal zijn. Anders sluipt er nog twijfel in dat we alles gaan verneuken op het einde.
[..]
Is toch heerlijk, beetje eten tijdens het voetbal kijken.
Oh ik eet sowieso liever als ik wat kijk, dan dat ik lang aan tafel moet zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee vind ik echt heel irritant, met een biertje prima maar niet tijdens het eten
als ik alleen kan het ook wel maar dat zal ik niet zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik eet sowieso liever als ik wat kijk, dan dat ik lang aan tafel moet zitten
Je moet bij Fox gaan werken met die nutteloze feitjes die daar ook steeds in beeld komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
Gaat zondag regenen.
Ajax verloor op een zondag in de regen tegen PSV en Feyenoord.
Willem 2 wordt, helaas, bekerwinnaar.
Ik had liever AZ in de finale gehad.
Of Emmen.
En dus als bekerwinnaar gehad.
ik blijf erbij dat zonder die vuurwerkonderbreking dat een simpele overwinning voor Ajax was gewordenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Een stunt zoals Zwolle dat een paar jaar terug deed zou leuk zijn. Maar ik verwacht een makkelijk avondje voor Ajax.
Dat was die pot met die poeier van van Rhijn toch? Dit Ajax zou die pot wel afgemaakt hebben, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat zonder die vuurwerkonderbreking dat een simpele overwinning voor Ajax was geworden
dat Ajax had dat ook wel gekund hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 10:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat was die pot met die poeier van van Rhijn toch? Dit Ajax zou die pot wel afgemaakt hebben, denk ik.
quote:Op zondag 5 mei 2019 11:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar hadden ze veel tegengoals voor nodig dan
Nee dat zou ik nooit zeggen maar we werden wel flink aangepakt, verloren de regie. Ik denk dat de huidige ploeg dat niet zou gebeuren, vuurwerk of niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]ze kwamen niet goed uit de kleedkamer na dat incident maar je gaat me toch niet vertellen dat Pec Zwolle een betere ploeg had dan Ajax toen
ik weet het niet, je zag tegen Spurs ook dat een lullige onderbreking voor een totaal andere wedstrijd zorgdequote:Op zondag 5 mei 2019 11:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit zeggen maar we werden wel flink aangepakt, verloren de regie. Ik denk dat de huidige ploeg dat niet zou gebeuren, vuurwerk of niet.
Ook op dat open net van ze toch?quote:
Dat zou heel fijn zijn!quote:
twitter:WillemII twitterde op zondag 05-05-2019 om 08:43:11Strijd voor de stad. #VoorNiemandBang #Bekerfinale #WILaja https://t.co/rXXxegkPgy reageer retweet
Saaier dan Tilburg bestaat nietquote:Op zondag 5 mei 2019 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:
twitter:WillemII twitterde op zondag 05-05-2019 om 08:43:11Strijd voor de stad. #VoorNiemandBang #Bekerfinale #WILaja https://t.co/rXXxegkPgy reageer retweet
Met zijn allen naar de Mitraquote:Op zondag 5 mei 2019 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ga je weer bij vrienden kijken?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Helaas kan ik vandaag niet meekijken.
Zet hem op met haxball @:Scrummie2.0
Vandaag juichen wij voor ons aller Ajax die de verdiende eerste prijs van het seizoen gaat pakken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag juichen wij voor Stillem II
Denk het ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag juichen wij voor ons aller Ajax die de verdiende eerste prijs van het seizoen gaat pakken.
Ja heb het al aanstaan, niet met volle concentratie hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat echt nu al zitten kijken?
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat echt nu al zitten kijken?
Op naar het JR topic.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb het al aanstaan, niet met volle concentratie hoor.
Wie wil er wél een goednieuwsshow van twee uur aanhoren? Ik denk dat ik na twintig minuten al kotsend boven het toilet zou hangen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan deze voorbeschouwing niet 2 uur aanzien denk ik.
Toine from Pepperstreet met do-re-mi-fa-sol-vraagjes, altijd leuk.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ook heel erg mooi dit geweldige interview
Ik heb zieke koppijn door een jetleg en heb niks beters te doen maar het doet nu al pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie wil er wél een goednieuwsshow van twee uur aanhoren? Ik denk dat ik na twintig minuten al kotsend boven het toilet zou hangen.
In de wetenschap dat Ajax woensdag een tweede halve finale van de CL speelt, wordt zo'n KNVB Bekergoednieuwsshow wel erg ongemakkelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zieke koppijn door een jetleg en heb niks beters te doen maar het doet nu al pijn aan mijn ogen.
Wat is jouw voorspelling?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de wetenschap dat Ajax woensdag een tweede halve finale van de CL speelt, wordt zo'n KNVB Bekergoednieuwsshow wel erg ongemakkelijk.
Mits de Servische dorpspastoor in de spits speelt, ga ik voor een fijne 1-4.quote:
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mits de Servische dorpspastoor in de spits speelt, ga ik voor een fijne 1-4.
Ik bedoel; als Huntelaar start, geef je Willem II nog enige hoop of ruimte om in de wedstrijd te komen. Dan kunnen ze tegen Huntelaar aan gaan hangen.quote:
Met Huntelaar in de spits winnen we ook wel, zou het hem wel gunnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bedoel; als Huntelaar start, geef je Willem II nog enige hoop of ruimte om in de wedstrijd te komen. Dan kunnen ze tegen Huntelaar aan gaan hangen.
Huntelaar mag van mij wel spelen tegen Utrecht en De Graafschap. Ik denk dat hij daar al weken voor warmloopt.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Huntelaar in de spits winnen we ook wel, zou het hem wel gunnen.
Flinke baas, inderdaad. Zou bizar genoeg ook zijn eerste landstitel zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Huntelaar gun ik de landstitel het meest. Wat een held.
Ik ook ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Interview met de vader van Frenkie de Jong.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat FOX serieus twee uur voorbeschouwen op deze wedstrijd?
Dat boeit toch niemand?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interview met de vader van Frenkie de Jong.
Hopelijk zo ook nog de oma van Schöne.
Ik kan die man niet verstaanquote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet uit dat gat waar die vandaan komt .quote:Op zondag 5 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Frenkie zijn goede teksten vandaan haalt.
Mocht Ajax de CL finale halen dan hoop ik dat hij de laatste 10 minuutjes of zo ook mag meedoenquote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan het Kluiverteffect.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Mocht Ajax de CL finale halen dan hoop ik dat hij de laatste 10 minuutjes of zo ook mag meedoen
Is zij te vinden op omakutje.nl ?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha wtf.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:39 schreef T3hTommay het volgende:
Onana; Kristensen, De Ligt, Daley, Tagliafico; Mazraoui, Donny, Frenkie; Ziyech, Huntelaar, Tadic
Kristensen
Er hangen toch netten daar nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Zorgen jullie ervoor dat deze keer de hoogleraren het veld een beetje heel houden? Beste grasmat van Europa tenslotte.
O ja. Dat was me even ontschotenquote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hangen toch netten daar nu?
Net als bij Feyenoord in hun laatste Europese potjes.
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Zorgen jullie ervoor dat deze keer de hoogleraren het veld een beetje heel houden? Beste grasmat van Europa tenslotte.
Komt er nooit meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.
Ze moeten nog niet gaan slopen want het nieuwe stadion is nog niet klaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze ook de stoeltjes e.d. heel houden. Zou wel leuk zijn een keertje een klassieker met uitsupporters te hebben.
Alle Feyenoorders juichen voor Ajaxtwitter:sportzeloot twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:29:51Als Ajax de beker wint, mag Feyenoord de tweede voorronde van de EL overslaan en stroomt het pas in de derde voorronde in. reageer retweet
LEUGENS.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Feyenoorders juichen voor Ajaxtwitter:sportzeloot twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:29:51Als Ajax de beker wint, mag Feyenoord de tweede voorronde van de EL overslaan en stroomt het pas in de derde voorronde in. reageer retweet
Zou er niet vanuit gaan dat het stadion. ongeschonden blijft. Gelukkig krijgen we een nieuwe (in 2046). En die klassieker met uitsupporters is inmiddels wel een utopie.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z,n voordeel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap jij iets van de opstelling van willem iiquote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar heeft al wel in een paar bekerfinales gescoord.
Nooit.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoiquote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor een schappelijk prijsje naar de hoeren in Moldavië.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Caland vindt die uitwedstrijden wel leuk juist.
Nee maar ken ze daar ook niet allemaal goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap jij iets van de opstelling van willem ii
‘Litouwen, Litouwen, goedkope hoertjes douwen, douwen...’quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Voor een schappelijk prijsje naar de hoeren in Moldavië.
Slechte grap.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Caland vindt die uitwedstrijden wel leuk juist.
Gok dat het een 5-3-2 op papier is met Dankerlui als middenvelder die moet uitstappen om Tagliafico te tackelen? Of wat het ook moge zijn. Volgens mij gaat hun middenveld gigantisch ondersneeuwen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ken ze daar ook niet allemaal goed.
Ze weten toch wel dat ze met dit materiaal nooit erg ver zullen komen, dan is alles meegenomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar met dit moeten ze nog twee voorrondes overleven.
We hebben die coëfficient puntjes uit een eenvoudige tweede ronde hard nodig, dus doe maar instroming tweede ronde hoor, hup Willem II!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar met dit moeten ze nog twee voorrondes overleven.
Ik was even vergeten dat Feyenoord geen sportieve ambities heeft inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat ze met dit materiaal nooit erg ver zullen komen, dan is alles meegenomen.
Ze speelden anders in Tilburg een paar weken terug toch? Pure angst blijkbaar, en om een schijnbaar slechte verdediging te versterken. Ajax zal hun middenveld toch wel domineren lijkt me lol.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gok dat het een 5-3-2 op papier is met Dankerlui als middenvelder die moet uitstappen om Tagliafico te tackelen? Of wat het ook moge zijn. Volgens mij gaat hun middenveld gigantisch ondersneeuwen.
Daar hebben we niks aan als Willem II dan Europa in magquote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben die coëfficient puntjes uit een eenvoudige tweede ronde hard nodig, dus doe maar instroming tweede ronde hoor, hup Willem II!
Hij liep over het veld en kreeg applaus van de Ajacieden ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maakt hij weer een rondje langs het veld?
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze speelden anders in Tilburg een paar weken terug toch? Pure angst blijkbaar, en om een schijnbaar slechte verdediging te versterken. Ajax zal hun middenveld toch wel domineren lijkt me lol.
Jawel, maar is ook gewoon op open FOX net te bekijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Kun je geen losse wedstrijden meer kopen via Fox Sports Online? :S
Met de teammanagersquote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
wtf, doen ze dit nu aan het begin van de wedstrijd?
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.
Willem II gaat vol voor de 0-0 en de penaltyserie.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze spelen met Dankerlui, Lewis, Heerkens, Peters, Meissner en Palacios. Dat zijn dus zes verdedigers waarvan Dankerlui en Lewis op de rechterflank spelen normaal gesproken.
Iets voor één anders doen dan je altijd al hebt gedaan. Dat zijn de beste zelfmoordtactieken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Willem II gaat vol voor de 0-0 en de penaltyserie.
Open kanaal van FOX, skere boi.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo komt dit niet op het open net?
Nu kunnen @:klaasweetalles @:redlabel en @:psvcl niet kijken :S
Het is op het open net hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Is wel op het open net.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Dat wist ik ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist jij dat de broer van B2 ook B2 heeft gespeeld?
Ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet elke fanquote:Op zondag 5 mei 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Via BA.nl kun je vragen stellen die Adriaan beantwoord overigensquote:
Ook voor China volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Via BA.nl kun je vragen stellen die Adriaan beantwoord overigensZo weet ik dat het plan er lag voor een serie in Afrika
![]()
We=Feyenoord. Clubcoëfficient.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan als Willem II dan Europa in mag
Jammer dat het BA pretpark in Vlaardingen niet door is gegaan. Zou genot zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Via BA.nl kun je vragen stellen die Adriaan beantwoord overigensZo weet ik dat het plan er lag voor een serie in Afrika
![]()
Ja toch zonde dat er niet meer series zijn gekomenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook voor China volgens mij.
En de Huilende Professor moest eerst op Malta worden opgenomen, maar was er gedoe met vergunningen.
Of weg met kunstgrasquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef JanCees het volgende:
die 4 miljoen had je ook aan arme gezinnen kunnen geven of aan de voedselbank
Ben net thuis gekomen man. Koppijn als een gek.quote:
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat het BA pretpark in Vlaardingen niet door is gegaan. Zou genot zijn.
De inspiratie was op een gegeven moment wel op.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja toch zonde dat er niet meer series zijn gekomen
KAPPUH MET DIE SHIT!!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk weer een hoop vuurwerk straks
Kwam daarna dat niet grappige Ernst en Bobbie man man manquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De inspiratie was op een gegeven moment wel op.
Succes met een Feyenoord zonder Van Persie en wellicht ook een Vilhena en Berghuis.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog één seizoen om het te redden
The Crocksons godenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotHeb je die act van hun weleens gezien met die champagneflessen
Fucking ziek.
Dat was altijd een slechte rip-off ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwam daarna dat niet grappige Ernst en Bobbie man man man
Er hangen nu netten lolquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Underrated hoor. Ontzettend knap. Je moet maar durven.
Dit was echt G E N O Tquote:
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was altijd een slechte rip-off ja.
Ja die is ook genot. Bobbientje godinquote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.
Keek ik nooit zoveel.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gert en Samsom vond ik dan wel weer leuk als kind.
Ik verwacht een Israelische reactie vanuit de KNVB zodra er iets van vuurwerk te horen/zien is.quote:
Jij gebruikt al één TV om naar darts van de erkende bond te kijken.quote:
Schitterend man. Het zijn echt helden. Cultureel erfgoed. Ga een traantje laten als ze er niet meer zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van de beste acrobaten ter wereld naar multimiljonairs met een tv format genotHeb je die act van hun weleens gezien met die champagneflessen
Fucking ziek.
Belgjes maken prima series. FC De Kampioenen genotquote:Op zondag 5 mei 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek ik nooit zoveel.
Had altijd irritaties bij Belgen.
Nee daarvoor gebruik ik 3 monitoren allen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij gebruikt al één TV om naar darts van de erkende bond te kijken.
twitter:roemenglorie twitterde op zondag 05-05-2019 om 17:07:19@DeKruikenzeiker Lullig voor Crowley tot nu toe geen minuut gemist en nu de grootste wedstrijd van het seizoen op de bank. reageer retweet
Komt wel goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog één seizoen om het te redden
Als je een leuk boek wil lezen waarin de Vlaamse televisie volkomen de grond in wordt getrapt, dan raad ik je De terugkeer van Bonanza van Herman Brusselmans aan.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes maken prima series. FC De Kampioenen genot![]()
Brusselmans wereldsventjequote:Op zondag 5 mei 2019 17:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als je een leuk boek wil lezen waarin de Vlaamse televisie volkomen de grond in wordt getrapt, dan raad ik je De terugkeer van Bonanza van Herman Brusselmans aan.
Uitslover.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee daarvoor gebruik ik 3 monitoren allen.
Geen 49 inch ultrawide hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
wow ik maar 2 (allen)quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zitten vast onder de plak.quote:
ik heb links 24,5 inch 1080p 144hz rechts 24 inch 1080p 60hzquote:Op zondag 5 mei 2019 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meerdere monitoren1 monitor is helemaal kut ook
Iedere dag even met een doekje langs de schermen mmmquote:
Ik heb 3 dezelfde. Verschillende daar krijg ik storing van in mijn hoofdquote:Op zondag 5 mei 2019 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb links 24,5 inch 1080p 144hz rechts 24 inch 1080p 60hz
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Lekker wegtochten in De Kuip. Dat was vorig jaar wel beter.
Halina Reijn Inside.quote:
Een jaloerse Poepz0rquote:
Ajax heeft dat niet nodig natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2019 17:20 schreef JanCees het volgende:
waarom is willem 2 al zo lang aan het warmlopen en ajax nu pas
Mindgames.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:20 schreef JanCees het volgende:
waarom is willem 2 al zo lang aan het warmlopen en ajax nu pas
Mark van Bommel zou ziedend zijn.quote:
Jan-Joost vindt alles fantastisch. Alsof hij iedere seconde van zijn leven een goocheltruc van Hans Klok beleeft.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat kan mij dat nou schelen, Jan Jood met je gemaakte sfeer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef Nober het volgende:
Waarom geen Nederlandstalige muziek bij de Nederlandse bekerfinale?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zei 'ie?quote:Op zondag 5 mei 2019 17:23 schreef fetX het volgende:
Wat een geweldige tactische verklaring van Koster.
‘We hebben eerder in een andere formatie tegen Ajax gespeeld. Dat werkte niet. Dus nu iets anders.’quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
‘We hebben eerder in een andere formatie tegen Ajax gespeeld. Dat werkte niet. Dus nu iets anders.’
die lege plekken zijn de knvb bobo'squote:Op zondag 5 mei 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de eerste ring zijn ze er toch ook al.
BLOED, ZWEET EN TRANUHHHHquote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef Nober het volgende:
Waarom geen Nederlandstalige muziek bij de Nederlandse bekerfinale?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks eronderaan doen bohhh. Lekker helicopteren genot
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks eronderaan doen bohhh. Lekker helicopteren genot
kloptquote:Op zondag 5 mei 2019 17:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had gehoord dat ajax sowieso minder supporters mee mochten
Forum Opties | |