ooit kon je ook van die zwarte rijst kopen, wat volgens mij meer rietstengeltjes waren, of wilde rijst noemde ze datquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef realAIVD het volgende:
Avondmaaltijd vandaag:
gerookte zalm, geroosterde broccoli, paarse rijst, yak gochujang, chogochujang
[ afbeelding ]
Dat ken ik niet, ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ooit kon je ook van die zwarte rijst kopen, wat volgens mij meer rietstengeltjes waren, of wilde rijst noemde ze dat
was errug lekker, had een noot achtige smaak
edit: dit dus https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=wilde+rijst
een van de meest bijzondere snacks, vind ik die indonesische 'lempers'quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:24 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ziet er goed uit!
Ik maak de paarse rijst door een klein beetje zwarte kleefrijst door de witte rijst te mengen, dat ziet er anders uit: kleine korrels....maar het smaakt wel nootachtig
Die met mozzarella? Die is echt superquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Diepvriespizza (Ristorante).
Tijd geleden
Nee ik had quattro formaggi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die met mozzarella? Die is echt super![]()
Avondeten was babi ketjap. Straks wat pinda's.
Maak je die babi ketjap zelf?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die met mozzarella? Die is echt super![]()
Avondeten was babi ketjap. Straks wat pinda's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |