Nee zag dat we regen kregen, als het droog was geweest was stukje motorrijden nog leuk geweest. En jij, jij nog andere plannen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk ! Nog dingen in de planning of gewoon in huis rommelen ?
Oh ja, het wordt vies weer helaasquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zag dat we regen kregen, als het droog was geweest was stukje motorrijden nog leuk geweest. En jij, jij nog andere plannen?
Ben met die serie Chambers begonnen, die is wel heel apartquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, het wordt vies weer helaas
Nee, caafjes schoonmaken, huis schoonmaken en op de bank netflixen misschien
Zal eens checken, ik heb in een keer de docu 'Streedfood' gekeken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben met die serie Chambers begonnen, die is wel heel apart
Had gister pittige Thaise curry gemaakt, maar op een een of andere manier smaakte mij het niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal eens checken, ik heb in een keer de docu 'Streedfood' gekeken.
Best leuk, maar ik hou nogal van eten.
Moet je beter leren kokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had gister pittige Thaise curry gemaakt, maar op een een of andere manier smaakte mij het niet.
Knap zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
Ajax is trouwens naast Bayern en Real de enige ploeg die alle 3 de uitwedstrijden won in de CL in de knockoutfase, Bayern en Real pakten hiermee de hoofdprijs.
Nog nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto van je erecte geslachtsdeel alweer verzonden?
Jammer .. je steekt er toch moeite inquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had gister pittige Thaise curry gemaakt, maar op een een of andere manier smaakte mij het niet.
Weet dat het aan mij ligt, bepaalde parfum vind ik momenteel ook niet lekker ruiken. Heel irritant is dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer .. je steekt er toch moeite in
Ik ben even een weekeetplanning aan het maken voor volgende week, maar dat valt nog niet mee
Bedankt teletekst.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
Ajax is trouwens naast Bayern en Real de enige ploeg die alle 3 de uitwedstrijden won in de CL in de knockoutfase, Bayern en Real pakten hiermee de hoofdprijs.
Jij hebt er meer...quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gesprek naast mij gaat over pandapunten, dunne wandjes ja ..
Het is wel handigquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet dat het aan mij ligt, bepaalde parfum vind ik momenteel ook niet lekker ruiken. Heel irritant is dat.
Oh dat geloof ik wel, zou eigenlijk ook zoiets moeten maken, gewoon een planning voor de week
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speel je ook Fifa? Wanneer zullen we een keer samen spelen dan
Dat geloof ik, ik weet wel wat ik zaterdag ga eten, had in Duitsland een grote runder steak gekocht, die lekker opbakken met champignons en uitjesquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ik weet wel wat ik zaterdag ga eten, had in Duitsland een grote runder steak gekocht, die lekker opbakken met champignons en uitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |