Dat moet jij weten, je kan er enkel op achteruit gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je bent mijn beste vriend niet meer
wist niet dat dat nog konquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, je kan er enkel op achteruit gaan.
Wel aandoenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je direct sorry in je post zet dan kan je beter niks posten
Op dit vlak wel ja.quote:
jezusquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op dit vlak wel ja.
Hoop dat reïncarnatie bestaat en je 5000 keer doodgeslagen mag worden als strontvlieg ondankbare malloot.
Ja handig om zo’n ontspoord kind tools mee te geven om dingen weg te schieten en meisjes vast te bindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch apart dat die lekke fietsband en een elastiekje toch saai werden om mee te spelen.
Ach zo’n drugsverslaafde kan jou toch helemaal niet rakenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door vapeverslaafden
als je mij wilt sneren, heb dan op zijn minst het lef om het recht in mijn gezicht te doen kerelquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door vapeverslaafden
Lijkt mij ook niet, ze is alles wat je niet moet willen zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach zo’n drugsverslaafde kan jou toch helemaal niet raken
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je mij wilt sneren, heb dan op zijn minst het lef om het recht in mijn gezicht te doen kereljy voelt je wel groot zo vanachter je computer hè ventje
Je hebt bij andere dames wel het gevoel dat je dat had willen zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, ze is alles wat je niet moet willen zijn.
Ja ik had best een Chloroform willen zijn en dan lekker elke keer Zosk het hoofd op hol brengenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt bij andere dames wel het gevoel dat je dat had willen zijn?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik had best een Chloroform willen zijn
Zit even te denken aan dingen die wel heel fijn zijn maar het is lastig zegquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, ze is alles wat je niet moet willen zijn.
Even onder een stroompje stikstof en je bent zo weg hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:48 schreef Catkiller het volgende:
Ja ik had best een Chloroform willen zijn
Dat verdient Zosk niet, jij gaat daarin vast tot het gaatjequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik had best een Chloroform willen zijn en dan lekker elke keer Zosk het hoofd op hol brengen
Ga je lekker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit even te denken aan dingen die wel heel fijn zijn maar het is lastig zeg
Zo dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |