Niet compleet speelgoed maakt een kind harder, flexibeler en inventiever, af en toe wat weg gooien dus, is ook goed mentaal qua opvoeding anders creëer je dadelijk een autist en daar zijn er al iets teveel van op de wereld, dat is saai.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkopen die zooi.
Wel herkenbaar hoor. Alles compleet houden is ook een kut klus
Ik verkoop het, gooi niks weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet compleet speelgoed maakt een kind harder, flexibeler en inventiever, af en toe wat weg gooien dus, is ook goed mentaal qua opvoeding anders creëer je dadelijk een autist en daar zijn er al iets teveel van op de wereld, dat is saai.
Snap er niets vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien
Hij ook niet haha snap je
Krijgt ze geen troep dan van mensen? Die van mij komt echt terug met allemaal auto's, squeechies?, troep, meer troep, blokken, treinrails.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verkoop het, gooi niks weg.
Ik heb op gegeven moment gezegd dat speelgoed niet meer hoeft en daar lijkt goed gehoor aan gegeven te worden. Was er zo klaar mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijgt ze geen troep dan van mensen? Die van mij komt echt terug met allemaal auto's, squeechies?, troep, meer troep, blokken, treinrails.
Koop zelf alleen maar Duplo voor hem en eerst dus Toetoet, maar daar speelt ie niet mee. Vind het ook kut om weg te doen weer.
Ben laatst begonnen aan Paw Petrol maar wat een overpriced bagger is dat zeg. Mja. Hij vindt dat geweldig dus daar gaat mama dan.
Je snapt mijn punt niet, met een lekke fietsband, wat lege bierflesjes, een elastiekje, een halve speelgoedpop, een doosje lucifers en een stuk touw is het vaak net zo leuk en goed spelen voor een kind.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verkoop het, gooi niks weg.
Ja, doosje lucifer genot. Gas open laten staan. Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet, met een lekke fietsband, wat lege bierflesjes, een elastiekje, een halve speelgoedpop, een doosje lucifers en een stuk touw is het vaak net zo leuk en goed spelen voor een kind.
Op jonge leeftijd verantwoordelijkheidsgevoel kweken kost wat maar daar hebben ze later veel profijt van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, doosje lucifer genot. Gas open laten staan. Niks mis mee.
Koekoek BOEM BOEM
Haha Uitstraling komt uit een paupergezin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet, met een lekke fietsband, wat lege bierflesjes, een elastiekje, een halve speelgoedpop, een doosje lucifers en een stuk touw is het vaak net zo leuk en goed spelen voor een kind.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Uitstraling komt uit een paupergezin.
Die speelde met barbiesquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Uitstraling komt uit een paupergezin.
Och ik snap het wel, de creativiteit van een kind, die kan daar een complete wereld in zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Och ik snap het wel, de creativiteit van een kind, die kan daar een complete wereld in zien
Maar zo creatief zijn kinderen tegenwoordig niet meer, tenminste dat valt mij hier wel eens op.quote:
TV, internet en games maken het er niet beter op vrees ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar zo creatief zijn kinderen tegenwoordig niet meer, tenminste dat valt mij hier wel eens op.
Dat zeg ik, volgende weekquote:
Is goed kinderombudsmanquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TV, internet en games maken het er niet beter op vrees ik.
Nee wij konden op de grond hele verhalen verzinnen en mijn moeder grapte wel eens dat we complete soaps bij elkaar verzonnen. Of dat als ze langs de slaapkamer liep de 'poppen' tegen elkaar hoorde praten, en konden dan uren zo spelen. Maar zie dat niet terug in mijn dochter en haar vriendinnetjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TV, internet en games maken het er niet beter op vrees ik.
Ik was een wild avontuurlijk kind, stenen gooien naar nietsvermoedende voorbijgangers was mijn hobby, dartpijltjes ook wel eens, er ging zowat geen dag voorbij zonder kattenkwaad, ik kreeg dagelijks te horen dat ik voor galg en rad opgroeide, Netflix had me kunnen redden destijds alhoewel ik dan waarschijnlijk de tv binnen een dag kapot zou hebben gehad door er chocomel overheen te gooien of zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee wij konden op de grond hele verhalen verzinnen en mijn moeder grapte wel eens dat we complete soaps bij elkaar verzonnen. Of dat als ze langs de slaapkamer liep de 'poppen' tegen elkaar hoorde praten, en konden dan uren zo spelen. Maar zie dat niet terug in mijn dochter en haar vriendinnetjes
Nu je penis nogquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die humor van haar gaat soms zo ongelooflijk diep
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die humor van haar gaat soms zo ongelooflijk diep
Goeie klap in de nek had jij moeten krijgen, tyfuskindquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was een wild avontuurlijk kind, stenen gooien naar nietsvermoedende voorbijgangers was mijn hobby, dartpijltjes ook wel eens, er ging zowat geen dag voorbij zonder kattenkwaad, ik kreeg dagelijks te horen dat ik voor galg en rad opgroeide, Netflix had me kunnen redden destijds alhoewel ik dan waarschijnlijk de tv binnen een dag kapot zou hebben gehad door er chocomel overheen te gooien of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |