je begint bijna te denken dat voetbalteams niet meer regionaal zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat die Eikelkamp uit Zeist komt?
als die woud gaat keepen welquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:23 schreef SaferSephy het volgende:
IF VDB incoming!
Kunnen we jong Ajax de bekerfinale laten spelen?
Nah. Een prima tweede helft om bij in slaap te vallen (behalve voor Ajax- en Spurs fans).quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:20 schreef Caland het volgende:
Oprecht de tweede helft in slaap gevallen overigens
Was het nog wat?
Zo kunnen we elke zin wel belachelijk maken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Derksen: "Ik had liever met een 2-0 voorsprong begonnen volgende week"
Veel te negatief.. je hoeft ook geen Tom Egberts te zijn maar iets in het midden lijkt me prima.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Derksen kan echt niet meer met wedstrijdanalyses. Bij VI is het prima, maar dit begint echt pijnlijk te worden.
Toch heeft hij wel gelijk....als Tottenham volgende week als eerste scoort dan staat het weer 0-0 en kan het alle kanten weer op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Derksen: "Ik had liever met een 2-0 voorsprong begonnen volgende week"
Die reactiesquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
(Arkel)twitter:RijnmondSport twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 23:00:23⚽| Frenkie de Jong (Arkel) wint met Ajax in halve finale Champions League https://t.co/oxBsw3o31m reageer retweet
Tuurlijk heeft hij gelijk, mijn tante had vanavond ook liever met 2-0 gewonnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel gelijk....als Tottenham volgende week als eerste scoort dan staat het weer 0-0 en kan het alle kanten weer op.
Vind ik niet. Tweede helft was toch slecht? Mag dat niet gezegd worden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Derksen kan echt niet meer met wedstrijdanalyses. Bij VI is het prima, maar dit begint echt pijnlijk te worden.
Zo is Derksen letterlijk altijd. Waarom verbaast het zoveel mensen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij gelijk, mijn tante had vanavond ook liever met 2-0 gewonnenIk verwacht van iemand die daar een paar ton opstrijkt wel iets beter commentaar dan deze open deuren en negatief gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |