Ze missen hun aanvallers. Son of Kane erbij en je had met deze tweede helft al wel wat goals om de oren gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
helft van het team is geblesseerd of geschorst
3 minuten voor tijd om tijd te rekken is niet zo spectaculair he ipv 50ste minuut wanneer het al had gemoetenquote:
Ik mag niet wedden van mijn geloofquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef cherrycoke het volgende:
wie heeft er gewed op een goal van de hunt?
Log uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziyech heeft definitief bewezen niet klaar te zijn voor een topclub.
Toch ga je daar deze zomer nog minimaal een miljoentje of dertig voor vangen. Lekker man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziyech heeft definitief bewezen niet klaar te zijn voor een topclub.
Ga dan terug koken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
35 dus dat kan netquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
35quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Zie je toch joh tr*tquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Huntelaar is darter geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Hij was gestopt, maar is voor deze wedstrijd weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die heeft ook zo ontzettend hard gebikkeldquote:
@Zipportalquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die kan beter nog 10 jaar bij Ajax voetballen joh. Stap hoger gaat ie gegarandeerd mislukkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch ga je daar deze zomer nog een miljoentje of dertig voor vangen. Lekker man.
Kan best nog als invaller in de laatste 5 minuten om er snel eentje in te prikken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |