Mazzel dat City een offday had en dat die handsgoal werd goedgekeurd, mazzel dat Inte tegen PSV chokedequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
mijn jaloezie redt het niet meer mensen
Nee maar Tottenham is niet echt goed. Hoe hebben ze dit bereikt?
Gelukkig neemt niemand jou serieus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij in vorm is, het is niet zo'n bijzondere voetballer qua talent.
Vergelijk het met Toornstra in het kampioensjaar van Feyenoord, speelde fantastisch maar gewoon een beperkte voetballer. vd Beek is wat minder beperkt maar nog steeds niet begaafd
Die is geweestquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Waarom geen herhaling van het buitenspelmoment?
dat was er welquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Waarom geen herhaling van het buitenspelmoment?
Vergelijk het met toornstra. Ga fietsen gekquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vergelijk het met Toornstra in het kampioensjaar van Feyenoord, speelde fantastisch maar gewoon een beperkte voetballer. vd Beek is wat minder beperkt maar nog steeds niet begaafd
Vd Beek is veel beter dan Toornstra ooit is geweest, is heel goed in positie kiezen vooral.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik hoor de hele tijd come on ya spursquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef Themeparktommy het volgende:
En je hoort alleen nog maar de 3000 Ajacieden
mama appelsapquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd come on ya spurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |