Ik lees er geen letterlijk citaat in van de psycholoog maar goed..als die term is gebruikt dan zou ik dat vreemd vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Anders lees jij de uitspraak even. Daarin staat onderandere:
[..]
De term zwakbegaafd wordt nog steeds gebruikt, dwz dat iemand een iq heeft tussen de 70 en 85 geloof ik. Daaronder spreek je pas van een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees er geen letterlijk citaat in van de psycholoog maar goed..als die term is gebruikt dan zou ik dat vreemd vinden.
Ja..had het net aangepast.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:36 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
De term zwakbegaafd wordt nog steeds gebruikt, dwz dat iemand een iq heeft tussen de 70 en 85 geloof ik. Daaronder spreek je pas van een verstandelijke beperking.
IQ test doet zelfs BNN dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het niet aan een psychiater om die diagnose te stellen?
Dat is amusement.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
IQ test doet zelfs BNN dus ik denk het niet
Yep.. maar psychologen kunnen deze diagnose ook stellen. Ik ken mensen die zich met die onderzoeken bezighouden.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. maar psychologen kunnen deze diagnose ook stellen. Ik ken mensen die zich met die onderzoeken bezighouden.
Natuurlijk. Die snapking is niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heeft @:Samuel24 een hoger IQ dan Snapking![]()
Samuel24quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die snapking is niet helemaal 100.
Daaag.
Ook lekker dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:25 schreef maan_man het volgende:
Van Teunenbroek is door een psychiater als zwakbegaafd gekwalificeerd
Dit filmpje is geweldig.quote:
Nou ja drugsdealers zijn wel slimmer, zij misbruiken het systeem waarin een bepaalde vraag niet voldaan wordt vanuit de legale wegen en spelen daarop in. Mensen als snapking (quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zwakbegaafde vlogger die aan de lopende band dubieus en strafbaar gedrag vertoont, heeft 435.000 volgers. Zwakzinnige rappers voeren de klik-lijsten aan terwijl ze drugshandel en ander crimineel gedrag promoten en vrouwen verrot schelden.
Nederland anno 2019. Probeer het als ouders / volwassenen nog maar eens te begrijpen, laat staan uit te leggen aan (je) kinderen.
Jij zou in therapie moeten zitten, 24/7quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Grote manidble bone, positive canthal tilt, high cheeckbones, JBW, 6ft. Daarom
Who cares about pershonality (!!1!1)
komop is grappig. En het is ook waar. als een lelijke Chinees die shit uithaalt hij komt nieteens voorbij de 10 views! Geef toe you know it. everyone does.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij zou in therapie moeten zitten, 24/7
Ik weet wel dat je hoofdletters, punten en komma's moet gebruiken. Om te beginnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
komop is grappig. En het is ook waar. als een lelijke Chinees die shit uithaalt hij komt nieteens voorbij de 10 views! Geef toe you know it. everyone does.
SnapKing heeft ze ook niet nodig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je hoofdletters, punten en komma's moet gebruiken. Om te beginnen.
Zou het niet eens tijd worden dat dit soort media platforms die accounts prompt sluiten als dit soort idioten veroordeelt worden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:25 schreef maan_man het volgende:
Snapking vlogt tegenwoordig onder de naam DieTim en heeft op YouTube bijna 435.000 abonnees. Op Instagram heeft hij 150.000 volgers.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Zwakbegaafde vlogger die aan de lopende band dubieus en strafbaar gedrag vertoont, heeft 435.000 volgers. Zwakzinnige rappers voeren de klik-lijsten aan terwijl ze drugshandel en ander crimineel gedrag promoten en vrouwen verrot schelden.
Nederland anno 2019. Probeer het als ouders / volwassenen nog maar eens te begrijpen, laat staan uit te leggen aan (je) kinderen.
quote:“Ik heb niks met de SGP, die commotie daar zit ik niet mee. Ik ben steeds weer op je tv. Ik gooi me middelvinger op on stage.”
Dit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
De nederlanders die praten als een marrokaan zijn allemaal zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De term 'zwakbegaafd' wordt allang niet meer gebruikt door psychiaters. Tegenwoordig heet het een 'verstandelijke beperking'. Dit heb je als je IQ lager is als 70, als ik het goed heb.
Verder vind ik het jammer dat in deze maatschappij dit soort sukkeltjes zoveel aandacht krijgen.
En hoe kan je als hollandse Tim van Teunenbroek gvd praten als een Marokkaan. Snap niet dat mensen naar die bagger kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |