abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:27:03 #51
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_39848539
Ik heb Woven Hand gisteren live gezien in Hellendoorn. Ik vond het enigzins tegenvallen. Alles werd vooral heel hard gespeeld en daardoor ging het allemaal te veel op elkaar lijken. Ik herkende ook veel nummers niet, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de laatste cd nog niet goed ken en nummers van bijv. Consider The Birds, die ik al een tijd niet gehoord, allemaal nogal hard/fel werden gespeeld waardoor herkenning een stuk moeilijk werd.
Het was allemaal best aardig en ik heb me ook wel vermaakt, maar het mag live wel wat gevarieerder worden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:46:41 #52
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_39848943
Ik ben Consider aan het ontdekken.. vooralsnog klinkt het wel oke.

Toch is het voor mij niet iets wat een-twee-drie klikt... dus ik zal het album vaker moeten beluisteren. Dat het niet meteen klikt zegt trouwens niet dat ik het op den duur niet helemaal geweldig zou kunnen vinden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_39876494
Hier in Leiden bij Plato liggen alle Woven Hand/ 16 Horsepower afgeprijst voor 10 Euro ps.

Collectie dus maar eens compleet gaan maken deze week.

Ik twijfel alleen over Blush Music, is die nou de moeite waard of pretentieus geneuzel?!
  zondag 16 juli 2006 @ 20:44:36 #54
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_39885285
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Kolkus het volgende:
Hier in Leiden bij Plato liggen alle Woven Hand/ 16 Horsepower afgeprijst voor 10 Euro ps.

Ik twijfel alleen over Blush Music, is die nou de moeite waard of pretentieus geneuzel?!
Ik vind het zelf niet echt veel toevoegen als je het debuut van Woven Hand al hebt. Maar ik zou zeggen: luister het gewoon even.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_39885782
Blush Music vind ik geen geneuzel, het voegt iets toe. Bepaalde tracks komen er ook beter op uit dan op het eerste album door de vorm waarin ze gegoten zijn. Om eerlijk te zijn vind ik 'm nog iets beter dan de debuut CD.
pi_39886772
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Kolkus het volgende:

Hier in Utrecht ook! Heb gelijk mijn 16 Horsepower compleet! Plato bedankt!!
pi_52128468
Nog mensen bij Woven Hand geweest gisteren in Utrecht? Ik vond het fantastisch! En met Pascal Humbert erbij op bas was het eigenlijk gewoon weer 16 Horsepower die stevige versies van Woven Hand nummers speelde. En dan ook nog eens American Wheeze in de toegift.... zo vet!! Als iemand nog een setlist kan vinden hou ik me aanbevolen!
pi_52128961
En Harm's Way als opener! Die twee 16HP-nummers waren wat mij betreft ook het hoogtepunt van het concert (al was het alleen al vanwege de bandoneon). En geweldig dat Pascal Humbert weer meespeelt. Er gaat toch niets boven 16 Horsepower eigenlijk (of is dat vloeken in dit topic...?).
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:29:19 #59
183409 drkrisje
Pink_Floyd's muze
pi_52134103
Het was inderdaad een heerlijk concert!
Er staat een review op de frontpage met een setlist...
pi_52147681
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
En Harm's Way als opener! Die twee 16HP-nummers waren wat mij betreft ook het hoogtepunt van het concert (al was het alleen al vanwege de bandoneon). En geweldig dat Pascal Humbert weer meespeelt. Er gaat toch niets boven 16 Horsepower eigenlijk (of is dat vloeken in dit topic...?).
Vloeken als het om 16 Horsepower/Woven Hand gaat kan niet..
It's not going to stop 'till you wise up
pi_52150232

Optreden helemaal over het hoofd gezien.....
pi_52351170
Misschien kan een van jullie me hieraan helpen?

Het gaat om een documentaire met de titel: Searching for the Wrong-Eyed Jesus
pi_52351755
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef lily het volgende:

Ik heb hem op mijn hard-disc recorder staan, kan hem voor je branden als je wilt. Is een prachtige documentaire. PM je adres maar als je hem wil hebben.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_52351786
Heel graag
pi_58040407
Las in de nieuwsbrief van het Paard van Troje in Den Haag dat Woven Hand daar op 1 Augustus 2008 zal spelen. Volgens de site is dit ook het enig optreden in Nederland wat ik op zich weer vreemd vind aangezien ze eind deze maan in Eindhoven spelen.
Anyway voor diegen die kaarten willen bestellen kan je hier terecht http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=3&id=1241192#index1241192 en wie weet zie ik jullie daar....heb mijn kaart als besteld
pi_58041011
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:06 schreef Doeke het volgende:
Las in de nieuwsbrief van het Paard van Troje in Den Haag dat Woven Hand daar op 1 Augustus 2008 zal spelen. Volgens de site is dit ook het enig optreden in Nederland wat ik op zich weer vreemd vind aangezien ze eind deze maan in Eindhoven spelen.
Anyway voor diegen die kaarten willen bestellen kan je hier terecht http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=3&id=1241192#index1241192 en wie weet zie ik jullie daar....heb mijn kaart als besteld
In Eindhoven speelt Dave Eugene Edwards solo (niet eind deze maand, maar op 31-5).
pi_58050177
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

In Eindhoven speelt Dave Eugene Edwards solo (niet eind deze maand, maar op 31-5).
Waar dan?
pi_58050399
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Waar dan?
Op het Naked Song Festival
pi_58051379
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Op het Naked Song Festival
iek, Gabriel Rios.
pi_60507103
Iemand een setlist van gisteren?
pi_60507235
Ik vond het eerlijk gezegd licht tegenvallen gisteren. Het geluid was heel matig en mede daardoor verzandde veel nummers in een "van dik hout zaagt men planken"-muur van geluid. Intens was het zeker, Pascal Humbert blijft de coolste bassist op deze aardkloot en Edwards zingt nog steeds alsof de duivel op z'n hielen zit, maar iets meer gevoel voor subtiliteit had van mij wel gemogen.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_60508575
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef lily het volgende:

Jim White
all your heroes are whores
pi_60536559
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand een setlist van gisteren?
De set list:
pi_60536899
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:39 schreef MuadDib het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd licht tegenvallen gisteren. Het geluid was heel matig en mede daardoor verzandde veel nummers in een "van dik hout zaagt men planken"-muur van geluid. Intens was het zeker, Pascal Humbert blijft de coolste bassist op deze aardkloot en Edwards zingt nog steeds alsof de duivel op z'n hielen zit, maar iets meer gevoel voor subtiliteit had van mij wel gemogen.
Pascal is zeker een coole kikker Heb het hele concert links voor bij het podium gestaan en hij spleeld bijna het hele concert met zijn ogen dicht....gat helemaal op in de muziek!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')