Ik vind het zelf niet echt veel toevoegen als je het debuut van Woven Hand al hebt. Maar ik zou zeggen: luister het gewoon even.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Kolkus het volgende:
Hier in Leiden bij Plato liggen alle Woven Hand/ 16 Horsepower afgeprijst voor 10 Euro ps.![]()
Collectie dus maar eens compleet gaan maken deze week.
Ik twijfel alleen over Blush Music, is die nou de moeite waard of pretentieus geneuzel?!
Hier in Utrecht ook! Heb gelijk mijn 16 Horsepower compleet! Plato bedankt!!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Kolkus het volgende:
Hier in Leiden bij Plato liggen alle Woven Hand/ 16 Horsepower afgeprijst voor 10 Euro ps.![]()
Collectie dus maar eens compleet gaan maken deze week.
Ik twijfel alleen over Blush Music, is die nou de moeite waard of pretentieus geneuzel?!
Vloeken als het om 16 Horsepower/Woven Hand gaat kan niet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
En Harm's Way als opener! Die twee 16HP-nummers waren wat mij betreft ook het hoogtepunt van het concert (al was het alleen al vanwege de bandoneon). En geweldig dat Pascal Humbert weer meespeelt. Er gaat toch niets boven 16 Horsepower eigenlijk (of is dat vloeken in dit topic...?).
Ik heb hem op mijn hard-disc recorder staan, kan hem voor je branden als je wilt. Is een prachtige documentaire. PM je adres maar als je hem wil hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef lily het volgende:
Misschien kan een van jullie me hieraan helpen?
Het gaat om een documentaire met de titel: Searching for the Wrong-Eyed Jesus
In Eindhoven speelt Dave Eugene Edwards solo (niet eind deze maand, maar op 31-5).quote:Op maandag 14 april 2008 12:06 schreef Doeke het volgende:
Las in de nieuwsbrief van het Paard van Troje in Den Haag dat Woven Hand daar op 1 Augustus 2008 zal spelen. Volgens de site is dit ook het enig optreden in Nederland wat ik op zich weer vreemd vind aangezien ze eind deze maan in Eindhoven spelen.
Anyway voor diegen die kaarten willen bestellen kan je hier terecht http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=3&id=1241192#index1241192 en wie weet zie ik jullie daar....heb mijn kaart als besteld
Waar dan?quote:Op maandag 14 april 2008 12:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In Eindhoven speelt Dave Eugene Edwards solo (niet eind deze maand, maar op 31-5).
Jim Whitequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef lily het volgende:
Misschien kan een van jullie me hieraan helpen?
Het gaat om een documentaire met de titel: Searching for the Wrong-Eyed Jesus
Pascal is zeker een coole kikkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:39 schreef MuadDib het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd licht tegenvallen gisteren. Het geluid was heel matig en mede daardoor verzandde veel nummers in een "van dik hout zaagt men planken"-muur van geluid. Intens was het zeker, Pascal Humbert blijft de coolste bassist op deze aardkloot en Edwards zingt nog steeds alsof de duivel op z'n hielen zit, maar iets meer gevoel voor subtiliteit had van mij wel gemogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |