quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
NK had wel de pik op hem.
here you goquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er wat kutmemes gepost moeten worden om de sfeer wat te verbeteren
Overduidelijk stukje fanservice, maar helaas niet voor alle fans.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was de slechtste episode ooit in echt alle opzichten.
De episode ervoor kwam daar ook wel voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was de slechtste episode ooit in echt alle opzichten.
Verhaal was best bagger, maar ik vond de dialoog wel erg leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Overduidelijk stukje fanservice, maar helaas niet voor alle fans.
Hopelijk komt er nog een clash tussen hound en mountainquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal nog steeds dat Oberyn zijn rol zo klein was.
S1 had prachtige visualsquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef Richestorags het volgende:
Fuck visuals en gevechten. De eerste seizoenen hadden die visuals niet en waren 10x beter.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een clash tussen hound en mountain
deze was echt genant. zoals dat hele sandsnakes shit. terwijl oberyn en "die prins in de rolstoel" heel tof waren als personage, maar het verhaal ws zo slechtquote:
Bronn kan wel mooi zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze was echt genant. zoals dat hele sandsnakes shit. terwijl oberyn en "die prins in de rolstoel" heel tof waren als personage, maar het verhaal ws zo slecht
Maar in S1 hadden ze nooit het zelfde niveau kunnen halen als in 7 en 8. Puur om financile redenen.quote:
regel meteen die popvideo clip danquote:
Dat was de fanservice ja. Was vermakelijk idd. Alleen jammer dat het verhaal nergens op sloeg, dat leidt zeker bij rewatches wel erg af.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Verhaal was best bagger, maar ik vond de dialoog wel erg leuk.
Mag van mij in de OPquote:
got s1 ziet er beter uit qua sets en design en omgevingen dan welke andere serie S1 dan ook ( die ik gezien heb iig )quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vrij beperkt als je nu terug kijkt
Ja, dit was cht slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |