abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:07:06 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186522637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ik vind draken ook maar ongeloofwaardig, die bestaan toch helemaal niet echt! Oh wacht, het is een tv-serie.
Deze argumentatie snijdt totaal geen hout.
pi_186522639
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Vjenne12345 het volgende:

Ik loop te dollen, spoilers boeien mij niet. Je post kun je echter ook opvatten dat Thanos dood gaat.
Dat kan :P Maar ik heb geen flauw idee of Thanos dood gaat. Ik hoop het wel. Nog geen tijd voor de bioscoop gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186522643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit _O_

Zoals ik al zei, de mensen die het hardst schreeuwen nu zijn de mensen die allerlei wilde theorieën en ideeën hadden. Nu deze niet zijn uitgekomen is het meteen over en uit.

Beetje gaan verzinnen hoe X of Y dood moet en als het anders blijkt te zijn niet meer kijken vind ik gewoon raar.
Het gaat niet om theorieen die niet uitkomen. Het gaat erom dat de hele lore/achtergrond/motivatie rond de WW/NK niet geloofwaardig wordt uitgewerkt.
pi_186522649
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ik vind draken ook maar ongeloofwaardig, die bestaan toch helemaal niet echt! Oh wacht, het is een tv-serie.
Een fantasy verhaal kan verhaaltechnisch logisch of niet logisch in elkaar zitten.....
pi_186522653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Deze gast snapt er zelf ook geen fuck van.

" They lose their first battle "

Gast is volgens mij Hawthorne vergeten

------------------------------------------------------------------------------

Ja ze moesten alles op alles zetten om de NK te verslaan. Dat hebben ze ook gedaan, met heavy losses.

Hij wilde gewoon perse zien dat de NK tegen Jon ging vechten.

De NK was een fucking pussy die niet eens 1 op 1 durfde te vechten tegen Jon, anders had die dat allang gedaan. De NK heeft gezien hoe Jon een white walker met gemak versloeg, en had geen zin om dat ook te doorstaan.

Waarom is die de most feared? Omdat je zonder al deze personages, als iedereen gewoon zijn eigen ding aan het doen was, deze army op geen enkele manier kan verslaan.

De enige manier om hem te verslaan was of met een trap, of een sneak/surprise attack. Aangezien hij geen enkele x een indicatie heeft gegeven dat hij een master swordfighter is ofzo, snap ik absoluut niet waarom deze gast die verwachting had dat het wel even een dolle battle zou worden tussen Jon en de NK.

Wederom het is een hoop " Oh het had zo moeten zijn want dit was niet epic genoeg ". Fucking bullcrap. Er zijn duizenden doodgegaan, het hele noorden is nu leeg. De Dothraki zijn dood, unsullied, northmen, wildlings, allemaal DOOD.

Het is echt niet alsof Arya even uit het niets opduikt om hem vervolgens te killen. Dit is iets wat is opgebouwd over seizoenen. De NK werd niet "zomaar" verslagen. De NK was een sukkel die zijn guard down liet toen hij dacht dat hij had gewonnen. Hij was niet op zijn hoede en dat heeft hem gewoon gekost.

Hij blijft ook elke x herhalen.. "This was the first battle". Die gast is Hawthorne gewoon helemaal vergeten _O-. Hilarisch.
Hardhome.

Maar goed. Die gast blaat inderdaad een hoop, maar die "heavy losses" is juist 't probleem. Je stuurt je paarden vooruit 't donker in zonder dat ze in eerste instantie uberhaupt wapens hebben om wat mee te kunnen uitrichten tegen de wights. Niet heel erg bijster slim van een groepje van de beste generaals die Westeros te bieden hebben.
Daarna weten de "helden" keer op keer een godsonmogelijke situatie te overleven. Brienne krijgt letterlijk een golf van wights over zich heen maar staat aan 't einde nog steeds vrolijk om zich heen te hakken. Sam ligt zelfs onder een stapel van die gasten maar leeft uiteraard ook nog. Ja. Prima. Maar dat soort shit hou je maar lekker bij Avengers ofzo, maar deed iemand iets als dit in seizoen 5 van GoT was die hartstikke dood.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 april 2019 @ 19:09:12 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186522678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

maar er stonden 3 WWs achter hem. Waar sneaker ze dan vandaan?

Ik vond het erg ongeloofwaardig.
Je ziet ook net voordat je Arya ziet een WW opzij kijken en volgens mij is dat omdat hij Arya dan pas ziet.

Het kan toch ook zijn dat Arya daar al zat? Gesprek met Melissandre is al best vroeg, volgens mij waren de White Walkers toen nog niet eens bij Theon en Bran aangekomen. Voor hetzelfde geldt zat Arya daar al voordat de Night King aankwam.

Nu zal je dit vast ook weer wegwuiven en weglachen, maar ik snap echt niet hoe je 8 seizoenen lang een serie kan kijken over draken, magie, white walkers, children of the forest, three eyed raven etc, maar zoveel moeite hebt om te geloven dat een klein meisje zich goed kan verstoppen of super stealthy kan zijn. Dit hebben ze zelfs in dezelfde episode nog laten zien!!!
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:09:14 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186522679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef opreis het volgende:

[..]

Het gaat niet om theorieen die niet uitkomen. Het gaat erom dat de hele lore/achtergrond/motivatie rond de WW/NK niet geloofwaardig wordt uitgewerkt.
Ja jammer dan. Soms krijg je niet altijd wat je vind dat je hoort te krijgen.

Zijn motivatie was om alle levende wezens te killen.

Is dat niet genoeg motivatie? Hij is pure evil. Wat moet je nog meer weten g.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186522695
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou de winter nu ook gewoon meteen over zijn in Westeros eigenlijk?
Day was de vraag inderdaad. Komen de wws wanneer het koud is of wordt het koud wanneer de wws komen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:11:07 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186522717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hardhome.

Maar goed. Die gast blaat inderdaad een hoop, maar die "heavy losses" is juist 't probleem. Je stuurt je paarden vooruit 't donker in zonder dat ze in eerste instantie uberhaupt wapens hebben om wat mee te kunnen uitrichten tegen de wights. Niet heel erg bijster slim van een groepje van de beste generaals die Westeros te bieden hebben.
Daarna weten de "helden" keer op keer een godsonmogelijke situatie te overleven. Brienne krijgt letterlijk een golf van wights over zich heen maar staat aan 't einde nog steeds vrolijk om zich heen te hakken. Sam ligt zelfs onder een stapel van die gasten maar leeft uiteraard ook nog. Ja. Prima. Maar dat soort shit hou je maar lekker bij Avengers ofzo, maar deed iemand iets als dit in seizoen 5 van GoT was die hartstikke dood.
Kijk en dat zijn punten waar ik het wel mee eens ben! Superdomme strategische beslissingen, geen traps.. niet blijven schieten met die ballista's als al die dothraki hun vuur uitdoven..Geen brandende olie of whatever gooien over de wights die over die muur proberen te klimmen 8)7

Dat Sam idd die corpspile werd ingetrokken, Jon die hem voorbij loopt en hem niet eens red, ja ik dacht 100% tarly is dood.

Dat ben ik zeker met je eens dat dat neppe shit is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186522719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:44 schreef Cara het volgende:
Ik heb de aflevering direct na de dood van de Night King uitgezet.
Wat een troep en wat een doodzonde. De eerste seizoen waren fantastisch, het is mooi geweest zo :W
Laterrrrr
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:12:22 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186522747
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit _O_

Zoals ik al zei, de mensen die het hardst schreeuwen nu zijn de mensen die allerlei wilde theorieën en ideeën hadden. Nu deze niet zijn uitgekomen is het meteen over en uit.

Beetje gaan verzinnen hoe X of Y dood moet en als het anders blijkt te zijn niet meer kijken vind ik gewoon raar.
Ik heb eigenlijk helemaal geen wilde theorieën gehad, maar ik ben toch bijzonder teleurgesteld en heb dat hier duidelijk geuit. Deze post is dus onwaar.
Laffe huichelaar
pi_186522748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat kan :P Maar ik heb geen flauw idee of Thanos dood gaat. Ik hoop het wel. Nog geen tijd voor de bioscoop gehad.
Als je snel bent kan je misschien nog goede plekken vinden voor komend weekend. Het is echt een hype.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186522754
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja jammer dan. Soms krijg je niet altijd wat je vind dat je hoort te krijgen.

Zijn motivatie was om alle levende wezens te killen.

Is dat niet genoeg motivatie? Hij is pure evil. Wat moet je nog meer weten g.
Blijkbaar niet want hij ging specifiek naar Bran, die blijkbaar belangrijk is maar toch geen ene fuck doet.
Heel westeros heeft ook geen besef van de 3ER of waarom hij belangrijk is. Als hij dood zou gaan zou er ook niks veranderen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:13:17 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186522761
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Deze gast snapt er zelf ook geen fuck van.

" They lose their first battle "

Gast is volgens mij Hawthorne vergeten

------------------------------------------------------------------------------

Ja ze moesten alles op alles zetten om de NK te verslaan. Dat hebben ze ook gedaan, met heavy losses.

Hij wilde gewoon perse zien dat de NK tegen Jon ging vechten.

De NK was een fucking pussy die niet eens 1 op 1 durfde te vechten tegen Jon, anders had die dat allang gedaan. De NK heeft gezien hoe Jon een white walker met gemak versloeg, en had geen zin om dat ook te doorstaan.

Waarom is die de most feared? Omdat je zonder al deze personages, als iedereen gewoon zijn eigen ding aan het doen was, deze army op geen enkele manier kan verslaan.

De enige manier om hem te verslaan was of met een trap, of een sneak/surprise attack. Aangezien hij geen enkele x een indicatie heeft gegeven dat hij een master swordfighter is ofzo, snap ik absoluut niet waarom deze gast die verwachting had dat het wel even een dolle battle zou worden tussen Jon en de NK.

Wederom het is een hoop " Oh het had zo moeten zijn want dit was niet epic genoeg ". Fucking bullcrap. Er zijn duizenden doodgegaan, het hele noorden is nu leeg. De Dothraki zijn dood, unsullied, northmen, wildlings, allemaal DOOD.

Het is echt niet alsof Arya even uit het niets opduikt om hem vervolgens te killen. Dit is iets wat is opgebouwd over seizoenen. De NK werd niet "zomaar" verslagen. De NK was een sukkel die zijn guard down liet toen hij dacht dat hij had gewonnen. Hij was niet op zijn hoede en dat heeft hem gewoon gekost.

Hij blijft ook elke x herhalen.. "This was the first battle". Die gast is Hawthorne gewoon helemaal vergeten _O-. Hilarisch.
Wat is Hawthorne?
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 19:13:51 #265
35723 crew  GGMM
pi_186522772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je ziet ook net voordat je Arya ziet een WW opzij kijken en volgens mij is dat omdat hij Arya dan pas ziet.

Het kan toch ook zijn dat Arya daar al zat? Gesprek met Melissandre is al best vroeg, volgens mij waren de White Walkers toen nog niet eens bij Theon en Bran aangekomen. Voor hetzelfde geldt zat Arya daar al voordat de Night King aankwam.

Nu zal je dit vast ook weer wegwuiven en weglachen, maar ik snap echt niet hoe je 8 seizoenen lang een serie kan kijken over draken, magie, white walkers, children of the forest, three eyed raven etc, maar zoveel moeite hebt om te geloven dat een klein meisje zich goed kan verstoppen of super stealthy kan zijn. Dit hebben ze zelfs in dezelfde episode nog laten zien!!!
Zoals al zo vaak uitgelegd :draken en zombies betekenen niet dat alles maar onrealistisch hoeft te zijn.
De kracht van de serie was juist dat realisme. Dood is dood, acties hebben gevolgen.
Het is een realistische wereld, binnen fantasie.

Dat gezegd hebbende, ik vind het nogal goedkoop dat iemand hem besluit terwijl 3 man zijn rug hebben. En je kan allerlei dingen verzinnen waarom dat wellicht wél kan of gegaan is, maar ik geloof er niet in.

En zo zijn er natuurlijk talloze voorbeelden inmiddels.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 april 2019 @ 19:14:10 #266
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186522781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef opreis het volgende:

[..]

Het gaat niet om theorieen die niet uitkomen. Het gaat erom dat de hele lore/achtergrond/motivatie rond de WW/NK niet geloofwaardig wordt uitgewerkt.
Maar dat komt toch vooral omdat kijkers vinden dat er achtergrond en/of motivatie moet zijn? Ik heb nooit echt verwacht dat NK een motivatie had. HIj is gemaakt door de Children of the Forest om ze te beschermen tegen de mensen die hun landen begonnen te verwoesten. Dat backfired en de Night King begint iedereen uit te moorden. Thats it.
pi_186522793
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is Hawthorne?
Typo voor hardhome
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186522801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Want? Dat maakt het automatisch slecht of te makkelijk?

Komop zeg :'). Nu zelf arbitraire regels gaan bedenken hoe een eindbaas wel of niet gekilled kan worden, daar aannames in maken en dat vervolgens afrekenen op hoe de schrijvers het zelf hebben bedacht.

Ja sorry hoor maar dat is gewoon BS. Er zaten genoeg domme beslissingen in deze episode door de levenden, maar dit vind ik gewoon echt klets.
Ja, dat maakt het in mijn ogen te makkelijk.
Wanneer hij écht zo belangrijk was als de sleutel tussen het complete leger levend of niet levend, zou hij zichzelf niet zo pontificaal op de voorgrond begeven. Dan wacht je toch gewoon even een weekje voordat heel Winterfell is doodgevroren? Waarom dat risico nemen? Omdat schijnbaar dit de enige manier was voor de good guys om te winnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je doet nu het alsof we Lost aan het kijken zijn in het laatste seizoen.
Als we het even hebben over schrijvers die geen fuck een idee hebben wat ze aan het maken zijn
;)
Tja, Varys vind ik het beste voorbeeld waar aan af te zien is dat ze zoekende zijn. Sure, hij is zijn spionnen-netwerk kwijt. Maar nu is hij gereduceerd tot lopende one-liner die er puur nog in zit voor fan-service. Simpelweg geen idee wat ze er mee moeten.

Ik was fan van seizoen zes van Lost, trouwens. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef Justevo het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag best zeggen dat je het jammer vindt dat het niet op een bepaalde manier is gelopen. Ik had ook wat anders verwacht/gehoopt. Maar dat je nu 70 episodes hebt gekeken en dan de laatste 3 niet gaat kijken geloof ik gewoon helemaal niks van.
Dat is je goed recht.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:15:59 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186522817
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Typo voor hardhome
Raar dan dat iemand die Hardhome Hawthorne noemt anderen verwijt er geen fuck van te begrijpen. Gelukkig gesteund door Kyran die wights en white walkers niet uit elkaar kan halen
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 19:16:30 #270
35723 crew  GGMM
pi_186522828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Maar dat komt toch vooral omdat kijkers vinden dat er achtergrond en/of motivatie moet zijn? Ik heb nooit echt verwacht dat NK een motivatie had. HIj is gemaakt door de Children of the Forest om ze te beschermen tegen de mensen die hun landen begonnen te verwoesten. Dat backfired en de Night King begint iedereen uit te moorden. Thats it.
Ik had ook niet meer verwacht.


Maar dan vind ik de NK wel een slecht uitgewerkt eendimensionaal karakter. Past ook totaal niet in de wereld die GRRM neerzet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 april 2019 @ 19:16:41 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186522833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want hij ging specifiek naar Bran, die blijkbaar belangrijk is maar toch geen ene fuck doet.
Heel westeros heeft ook geen besef van de 3ER of waarom hij belangrijk is. Als hij dood zou gaan zou er ook niks veranderen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik hoop echt dat wij meer informatie over Bran krijgen, want hij doet geen ene kut voor mijn gevoel. In aflevering drie doet hij ook 70 minuten lang alt tab ......
pi_186522841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kijk en dat zijn punten waar ik het wel mee eens ben! Superdomme strategische beslissingen, geen traps.. niet blijven schieten met die ballista's als al die dothraki hun vuur uitdoven..Geen brandende olie of whatever gooien over de wights die over die muur proberen te klimmen 8)7

Dat Sam idd die corpspile werd ingetrokken, Jon die hem voorbij loopt en hem niet eens red, ja ik dacht 100% tarly is dood.

Dat ben ik zeker met je eens dat dat neppe shit is.
Dat is waar 't grootste gedeelte over valt. Tuurlijk je hebt de clowns zoals die youtuber die per se een Jon Vs NK wilde zien terwijl 't echt van mijlen ver kon zien aankomen dat Arya hem uiteindelijk zou pakken. Maar 't begint allemaal veel te veel hollywood te worden en veel te weinig verhaal.

't ging al heel hard naar beneden nadat opeens een of andere bastaard chick zichzelf "queen of Dorne" noemt en dat dat blijkbaar geaccepteerd zou worden en eigenlijk alles waar 't vooral screenwriters werd en minder materiaal vanuit de boeken kon komen, maar seizoen 6 en 7 zijn wel echt het absolute dieptepunt.

Je moet de serie dan ook gewoon echt niet meer als een "Game of Thrones" zien, maar meer als vette gevechten met dikke draken en veel tieten. Op zich prima kijkplezier, zolang je dat maar in je achterhoofd blijft houden als je aan het kijken bent.
Maar zelfs dan kan ik niet de gedachte helemaal wegdrukken met "wat had hier een partij meer ingezeten als er een semi competente schrijver in dienst was geweest en het geen hollywood productie was geweest"
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_186522858
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Ik hoop echt dat wij meer informatie over Bran krijgen, want hij doet geen ene kut voor mijn gevoel. In aflevering drie doet hij ook 70 minuten lang alt tab ......
Windows auto-update is een bitch af en toe
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 april 2019 @ 19:18:05 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186522860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik had ook niet meer verwacht.

Maar dan vind ik de NK wel een slecht uitgewerkt eendimensionaal karakter. Past ook totaal niet in de wereld die GRRM neerzet.
Eendimensionaal zeker, slecht uitgewerkt weet ik niet. Dit was gewoon de bedoeling zover ik het heb begrepen. Hij was gewoon het kwaad, niet meer, niet minder.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:18:35 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186522871
quote:
Wanneer hij écht zo belangrijk was als de sleutel tussen het complete leger levend of niet levend, zou hij zichzelf niet zo pontificaal op de voorgrond begeven. Dan wacht je toch gewoon even een weekje voordat heel Winterfell is doodgevroren? Waarom dat risico nemen? Omdat schijnbaar dit de enige manier was voor de good guys om te winnen.
Nogmaals, omdat hij in de veronderstelling was dat hij al had gewonnen voor zover ik me kan bedenken. En dat hij Bran nu gewoon wel eens dood wilde maken, duurde al zolang voor hem.

Hij zag er denk ik absoluut geen risico in, met al die wights en walkers om zich heen.

En dat "de good guys" nu soort van "gewonnen" hebben ( behalve dat ze nu eigenlijk gewoon geen leger meer hebben, en iedereen is afgeslacht ) betekend niets. Nu begint het echte schouwspel pas. Wie er uiteindelijk op die fucking iron throne beland :). Dat is toch imo waar het al vanaf dag 1 over gaat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')