Ik vind leuk. Hup Soeza.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
Thornton v Hopp
Ward v De Sousa
Wat een dag, jongens.
En liever Thornton dan Hopp. Ik ben Hopp-moe.quote:
Moet ik nog een mening over vormen. Speelt volgende week op ET7 overigens.quote:
Van der Voort, K. Anderson en King kunnen goede zaken doen voor de WMP bij ET7 en 8.quote:
De koning van de vloer verliest van een non-tourkaarthouder.quote:
Kleintjes bestaan niet meer (vrij naar voetbal).quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De koning van de vloer verliest van een non-tourkaarthouder.
Erg jammerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kleintjes bestaan niet meer (vrij naar voetbal).
De 3W's zijn eruit: White Wade Whitlock
En Kleeten verspeelt een 5-1 voorsprong tegen Zonneveld. Ook mooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kleintjes bestaan niet meer (vrij naar voetbal).
De 3W's zijn eruit: White Wade Whitlock
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Searle heeft een wonderdag nodig.
Maar kan je ook leven met Lethal Biscuit?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Cullen nu exit tegen Met Clarkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
https://members.dartconne(...)0bf76ffd680fe887c895
Cullen had er zin in tegen Dekker.
@:Wimderon Dekkertje heeft een achterstand van 2.000 pond op de WK-plekken en heeft zich nog voor geen enkele ET geplaatst. Hoe moet hij dit omdraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |