Zo stel ik me Uitstraling voor.quote:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntjequote:
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Hmmm
2-0 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
3-2 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
Vind je dat per definitie kneuzig?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...
Als hij t-shirt bedoelt, wat ik denk, dan wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dat per definitie kneuzig?
ALAMERENquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik mijn collega’s alameren?
Je typt als UitStraling, ben jij dat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er over gebleven van onze innige vriendschap @:Le_Professeur ?
Sorry, wie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je typt als UitStraling, ben jij dat?
Hey daar ben je eindelijk. Was aan het vreten zeker? Vetklep.quote:
Zorg jij nou maar dat je in de rust komt haxballen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey daar ben je eindelijk. Was aan het vreten zeker? Vetklep.
Ziezo
ik post nog liever in OUD dan in een livetopicquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [CL] Tottenham v Ajax #2 Dit wint Ajax met gemak
Wees welkom
Je zal hem wel lullig behandeld hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er over gebleven van onze innige vriendschap @:Le_Professeur ?
Nou, omdat je het zo netjes vraagt kameraad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je in de rust komt haxballen.
Dat is bluf.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik post nog liever in OUD dan in een livetopic
Geweldig verzet weer Hansquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik post nog liever in OUD dan in een livetopic
Beter een sexy beest dan een forumbeest (lol)quote:
Wat vind je van Nathanquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zal hem wel lullig behandeld hebben
Dit kan iig niet tegelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter een sexy beest dan een forumbeest (lol)
Wel eens een Antilliaan met adhd gezien?quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:
Alsof er Italianen in Juventus zitten elk team ter wereld is blacked.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
Maar heb 50 euro op 2-1 Tottenham gezet dus beter doen ze dat.
Hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb 1k gezet op dat Arsenal 4de wordt dit seizoen
Haha naïefquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb 1k gezet op dat Arsenal 4de wordt dit seizoen
waarom altijd meteen schelden. Best zwak van jequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je bek dicht joh debieltje
Hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je bek dicht joh debieltje
Is gespeeld, omdat ik wel redelijk normaal op jou reactie reageer en hij hetzelfde doet en dan zo van wow huh waarom reageer je wel zo bij mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
waarom altijd meteen schelden. Best zwak van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |