Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Mag deze in mijn sigquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
ik steun maduro nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido isquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Guaido niet steunen hier is Maduro steunen.
Heyquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink, Zosk
Alleen Remqo was psycho irl
Dit is het enige alternatief nu, daarbij volgen er verkiezingen zodra Maduro opstapt. Gaat denk ik niet gebeuren vandaag trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido is
Ja doeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga aan de uitgebreide kook en de wijn en daarna los, laters lieve mensen
aight thnxquote:
weet ook niet of het vandaag zal gebeuren, en vrije verkiezingen weet ik nog niet hoor. als de couppoging vandaag of ooit lukt betekent dat dat guaido het leger achter zich heeft staan, latijns-amerika heeft een beetje een ongemakkelijke geschiedenis wat betreft interimpresidenten, zeker als amerika zich ermee bemoeitquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is het enige alternatief nu, daarbij volgen er verkiezingen zodra Maduro opstapt. Gaat denk ik niet gebeuren vandaag trouwens.
Denk niet dat het veel slechter kan worden dan het nu is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight thnx
[..]
weet ook niet of het vandaag zal gebeuren, en vrije verkiezingen weet ik nog niet hoor. als de couppoging vandaag of ooit lukt betekent dat dat guaido het leger achter zich heeft staan, latijns-amerika heeft een beetje een ongemakkelijke geschiedenis wat betreft interimpresidenten, zeker als amerika zich ermee bemoeit
bereid je maar vast voor op hele onaangename verrassingen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel slechter kan worden dan het nu is.
Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
En je keek al geen voetbal meer sinds 2010 of was dat een act
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga waarschijnlijk in slaap vallen tijdens de wedstrijd.
Of daarvoor al.
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima meequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10
Vind je nog gewoon normaal overkomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima mee
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamdquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamd
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzamelingquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzameling
Hey die vlag heb ik ookquote:
Heeey vriendquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
AL 3 UUR NIET GEROOKTquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
Oh dan maak je misschien toch nog kansquote:
Niceeequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
behalve als ze is verastquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Dat zou ik verrassend vindenquote:
Ben beter van je gewend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Hoef niet altijd te pieken tochquote:
"Years active 1935–present"quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.quote:
Dat kapsel is juist het mooiste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |