Ik drink niet door de week. Daarbij ben ik gewoon hard aan het werk nuquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je al aan de borrel of niet jim
ow sorryquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik drink niet door de week. Daarbij ben ik gewoon hard aan het werk nu
If you're a regular viewer please DON'T try to become a Patreon supporter for as little as $1 per video because they are of course free for me to make, and I don't even have a Patreon account. I have NO EXPENSES when I make these videos. I only invest my time in them, and my love for my heritage of course. And I do so with pleasure. Trying to save our heritage is my objective, not to make money by pretending to do so.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lolvind die opmerkingen die hij erbij heeft geschreven in editing ook altijd prachtig
Durf je lekker toch niet.quote:
Moet ik mijn collega’s alameren?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
If you're a regular viewer please DON'T try to become a Patreon supporter for as little as $1 per video because they are of course free for me to make, and I don't even have a Patreon account. I have NO EXPENSES when I make these videos. I only invest my time in them, and my love for my heritage of course. And I do so with pleasure. Trying to save our heritage is my objective, not to make money by pretending to do so.
Ik hou van die man
wat is alameren?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik mijn collega’s alameren?
Alarmeren.quote:
Dat lijkt @onlogisch een goed plan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik mijn collega’s alameren?
Ja leuk.quote:
zit je weer te vapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Zit al een half uur glow in the dark slakken voor hun flikker te slaan wat een leven
Nou, genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Zit al een half uur glow in the dark slakken voor hun flikker te slaan wat een leven
heb ook zin om flikkers te slaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Weet je wat ik vroeger heel lang vol kon houden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Nooit van gehoord, is dat psquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik vroeger heel lang vol kon houden?
www.simslots.com en dan met name die party nogwat met die ballonnen.
U-ren lang.
Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Dit kan iedereen zeggen op het internetquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Precies nulquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?
Helemaal waarquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan iedereen zeggen op het internet
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
debieltjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook zin om flikkers te slaan
Ik doe het niet voor jou.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je me nu leren vrouwen versieren?
Moeilijk irritante act, dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Is al opgelost.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit behoeft enige uitleg, probeer je een vrouw hier aan me te koppelen of wat?
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
fittie in venezuela hè heb je gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste lerarenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?
Waarom act. Mn vriend heeft dit dagelijks. Kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
Ging daar al zo lekker de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fittie in venezuela hè heb je gezien
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!
Ik geef gelukkig amper les meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is verder wel waar trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.
er is een coup gaande :Squote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ging daar al zo lekker de afgelopen weken
Die gaan gwn verder met Iranquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |