SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat Ajax niet meer tegen Liverpool heeft gespeeld sinds 1966/67
Toen keek zelfs Tarado volgens mij nog geen voetbal.
Des te meer reden om de CL te winnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren even te kijken wie we in de voorrondes kunnen treffen als we kampioen worden (en de CL niet winnen).
Kopenhagen, Rosenborg, Dinamo Zagreb, Slavia Praag. Er kwam wat trauma naar boven.
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekkelengod de winnende maakt in de finale.
#mondjessnoeren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekkelengod de winnende maakt in de finale.
#mondjessnoeren
Knipoogbelgquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur FC 0-1 AFC Ajax
'90+'3 Vertonghen (e.d.)
ik dacht van welquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?(die zal wel niet bij de selectie zitten neem ik aan)
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van mequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?(die zal wel niet bij de selectie zitten neem ik aan)
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldoquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van me
Gehaat? Dat valt toch prima mee. Die overtreding was nog een aardige (belachelijke) hype.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van me
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham Hotspur FC 0-4 AFC Ajax
'90+'3 0-1 Vertonghen (e.d.)
'90+'4 0-2 Alderweireld (e.d.)
'90+'5 0-3 Eriksen (e.d.)
'90+'6 0-4 Sanchez (e.d.)
Broekje uit.
Ik heb daar meer vertrouwen in op de een of andere manierquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Des te meer reden om de CL te winnen.
mwa hij had die goal moeten makenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldo
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldo
Het slaat nergens op maar ik baal er licht van dat we nu geen underdog meer zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Man man man, voor je gezondheid en zenuwen was het beter geweest als je City/Spurs - Juventus had als halve finale of zo. Heerlijk ontspannen op de bank, biertje, chippie erbij.
Speelt Sanchez wel eens?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham Hotspur FC 0-4 AFC Ajax
'90+'3 0-1 Vertonghen (e.d.)
'90+'4 0-2 Alderweireld (e.d.)
'90+'5 0-3 Eriksen (e.d.)
'90+'6 0-4 Sanchez (e.d.)
Broekje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |