Die horen ook in deze reeks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet de drie vorige topics lezen.
Ga ik dus ook niet doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet de drie vorige topics lezen.
Jon snow wordt gebeten door een WW en wordt de NK en gaat dan tegen Dany vechten. maar die kust hem en dan smelt ie en all is well that ends well. The end.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als er geen leider is in de boeken ben ik wel benieuwd hoe GRRM de endgame voor ogen had.
Wat was er mis met zijn einde?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
Nu D&D de politiek intriges ook moeten schrijven verwacht ik een einde aan de serie zoals een einde aan LittleFinger.
Dezequote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef murp het volgende:
En al die boeken trouwens, die ook door GRRM zijn geschreven in dezelfde wereld..
Wat zou ik dan moeten lezen en in welke volgorde?
Ik heb alleen de eerste gelezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)-cplkY0aApZUEALw_wcB
Ook in die volgorde.
Het was dramatisch. Dat hele Winterfell-plot vorig seizoen sloeg he-le-maal nergens op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat was er mis met zijn einde?
Ten onder gegaan aan magie waar zijn manipulatieve spelletjes hem niet konden redden. Ik vond het wel passend.
in ieder geval nog niet. wie weet of dat nog komt. GRRM is niet zo ver hequote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als er geen leider is in de boeken ben ik wel benieuwd hoe GRRM de endgame voor ogen had.
Eigenlijk wel een perfect einde voor deze uber-intrigant.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was dramatisch. Dat hele Winterfell-plot vorig seizoen sloeg he-le-maal nergens op.
LF was zo berekenend en slim en *poef* niet meer.
Walgelijk slecht.
gaat stannis wel helemaal niet doodquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
Misschien komt in de boeken Jon wel helemaal niet terug.
Nee klopt, en ik vraag mij ook af of hij echt weet waar hij naartoe werkt of dat het altijd iets vaags in zijn achterhoofd is. Kan best dat dat de reden is dat hij er zolang over doet, want hij neemt geen genoegen met een einde zoals in de serie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
in ieder geval nog niet. wie weet of dat nog komt. GRRM is niet zo ver he
In elk geval niet meer als POV, zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
Misschien komt in de boeken Jon wel helemaal niet terug.
Arya krijgt een relatie met The Mountain. Die krijgen enorme kinderen die zich als een malle kunnen vermommen en nemen zo de wereld overquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jon snow wordt gebeten door een WW en wordt de NK en gaat dan tegen Dany vechten. maar die kust hem en dan smelt ie en all is well that ends well. The end.
Denk dat Stannis Shireen gaat verbranden in de boeken als een soort laatste redmiddel tegen de Others.quote:
Ach, veel van dat soort mensen leggen graag zout op elke slak. Beetje zouteloos commentaar mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
lol, je gaat wel goed om met mensen die een andere mening hebben
'hunnie doen het ook!!'.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, veel van dat soort mensen leggen graag zout op elke slak. Beetje zouteloos commentaar mag dan ook wel.
Blijft weinig over van die mini vagina zoquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Arya krijgt een relatie met The Mountain. Die krijgen enorme kinderen die zich als een malle kunnen vermommen en nemen zo de wereld over
Zou Septa Unella nog leven?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft weinig over van die mini vagina zo
Oftewel hun favoriet Arya maakt de nr 1 van haar lijstje Cersei van kant.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
Nu D&D de politieke intriges ook moeten schrijven verwacht ik een einde aan de serie zoals een einde aan LittleFinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |