SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
Ik denk het niet, weet het wel zekerquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denken dat ik Famke Louise op repeat heb staan
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik luister nu op Spotify naar een playlist met relaxende klassieke muziek. Denk daarbij aan zachte piano melodiën van Satie, Debussy en Scarlatti. Werkt prima en je wordt er lekker rustig van. Nu hoor ik opeens hoorns, mooi natuurlijk, maar niet relaxend. De bekende melodie van het (oude) Franse volkslied, niet bepaald een rustige melodie zoals je die in etudes hoort. Nu blijkt dat de finale van Overture 1812 in die "relaxende" playlist is gezet door Spotify![]()
Voor de klb'ers die minder bekend zijn met 1812 wat achtergrond info: Overture 1812 is het enige klassieke werk waarbij er partituren zijn geschreven voor veldartillerie. Je hebt dus vlak achter je percussie een rij howitzers nodig om het stuk te kunnen brengen zoals bedoeld. Tussen al het pianogepingel komt dus opeens de hele landmacht voorbij. (OMG IK HOOR KERKKLOKKEN) Dat hoort dus niet in een playlist met relaxende muziek.
Klacht: Spotify maakt rare combinatiesNiks mis met '1812'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik luister nu op Spotify naar een playlist met relaxende klassieke muziek. Denk daarbij aan zachte piano melodiën van Satie, Debussy en Scarlatti. Werkt prima en je wordt er lekker rustig van. Nu hoor ik opeens hoorns, mooi natuurlijk, maar niet relaxend. De bekende melodie van het (oude) Franse volkslied, niet bepaald een rustige melodie zoals je die in etudes hoort. Nu blijkt dat de finale van Overture 1812 in die "relaxende" playlist is gezet door Spotify![]()
Voor de klb'ers die minder bekend zijn met 1812 wat achtergrond info: Overture 1812 is het enige klassieke werk waarbij er partituren zijn geschreven voor veldartillerie. Je hebt dus vlak achter je percussie een rij howitzers nodig om het stuk te kunnen brengen zoals bedoeld. Tussen al het pianogepingel komt dus opeens de hele landmacht voorbij. (OMG IK HOOR KERKKLOKKEN) Dat hoort dus niet in een playlist met relaxende muziek.
Klacht: Spotify maakt rare combinatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
quote:WARNING: Cannons may make dogs bark, scare your mom, leave your neighbor dumbfounded, make cats panic, wake you up in the middle of the night shouting at the top of your lungs because you think you are being robbed, scare the crap out of you, and/or blow up your ears and brains;
Dit is iets te cultureel voor het kabouter plop volk hier.quote:
Nou vooruit, een deuntje voor TSquote:
Klacht: Spotify maakt rare combinatiesJa, nee, jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maakt spotify in de war met muziek waar eeuwen tussenzitten.
Klacht ongegrond
Dat zal je mij nooit horen zeggen. Past ook goed bij de coup vandaag een Venezuela trouwens. Maar je bent er niet op bedacht tussen alle rustige muziek. Moet bekennen dat ik de rest van de middag niks anders meer geluisterd hebquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Dat zal je mij nooit horen zeggen. Past ook goed bij de coup vandaag een Venezuela trouwens. Maar je bent er niet op bedacht tussen alle rustige muziek. Moet bekennen dat ik de rest van de middag niks anders meer geluisterd heb
Ik heb een versie met koor. Smullenquote:
Fantastisch ook dat er iemand netjes z'n muziek staat mee te lezen en het commando om te vuren doorgeeft. Je word toch intens gelukkig als je dat mag doen met een vrolijk carillion op dat achtergrondquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:07 schreef Nikonlover het volgende:
1812 overture![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De overwinning van Rusland op Napoleon![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |