Kap met dat gepraat over het feit dat ik care, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.quote:
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je al snel dat je gay was?
Ach, klassiekertje is een klassiekertjequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen nielsje maar iemand van 156 kilo waar niet over gepraat mag worden op FOK!
@yvonnequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, klassiekertje is een klassiekertjeWaar hangt braddie eigenlijk uit?
Heb ook al lang geen eetvlog meer gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
deze foto stond tussen mn afbeeldingen op mn telefoon en dacht wtf is dit, nu weet ik het thanksquote:
Ah kwaliteit weerquote:
dat zijn wel de eckte paupers, uit pannen vretenquote:
nee thankgod die heeft vandaag zn laatste dag en ik ben vrijquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt met die collega die afscheid neemt van het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |