Las het inderdaad (en filmpjes van gekeken op YouTubequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tip voor als je gebeten wordt: niet direct je hand terugtrekken.
Je loopt dan het risico dat zijn tanden afbreken.
Ben tientallen keren gebeten, ik weet waar ik over praat
leuk project welquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is het ook daarom pas volgend jaar een keer mee beginnen.
Eerst sparen en spullen verzamelen.
zou nu alsnog echt hard lachen als iemand dat zou zeggen, zo onverwachtquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja snap wel als je stoned bent en iemand vertelt dat...
DOE EVEN NORMAALquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tyf gewoon op joh achterlijke mongool
Iemand is hier gruwelijk mad @Doublepain @JanCeesquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hmm, volgende reptielenbeurs is pas in juni zo te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Las het inderdaad (en filmpjes van gekeken op YouTube)
maar wil ook vragen of je speciale dingen moet doen om je slang te leren dode muisjes te eten, of dat ik echt winterslaap moet proberen te stimuleren en wil eigenlijk het liefst dat ze me even laten zien hoe je een slang überhaupt moet hanteren. Echt nooit zo'n ding vastgehouden
leuk dat je het zegt, daar was inderdaad een van de quotes vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand is hier gruwelijk mad @:Doublepain @:JanCees
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je zal je arm maar breken of zo. En dan gaat een of andere kwakzalver die nog enigszins recht zetten (au)quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeleken met mensen in het wild, zeker
Waaiers zijn het leukst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja in die context wel maar na uitleg zou het niet zo gek moeten zijn.
Heb zelf amanogarnalen (japonica) en waaierhand.
hmm ok, thanks. Zin iiiiiiiinquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, volgende reptielenbeurs is pas in juni zo te zien.
Mag hem waarschijnlijk best even vasthouden als het rustig is. Voelt vrij vanzelfsprekend. Ze bewegen langzaam dus je laat ze niet snel vallen.
Als het goed is, heeft de slang die je koopt al wat gegeten, dus dat zal ook vanzelf gaan. En anders eet hij vanzelf wel als hij honger heeft.
Winterslaap verschillen de meningen over. Hangt ook af van de isolatie van je huis en dergelijke. En of de ruimte voor zijn winterslaap goed is qua temperatuur en ziekten.
ze snapt het wel, bij werkloos zijn hoort natuurlijk gewoon gamenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ging je toch niet voor?
Maar alles dus binnen en bevalt het?
Eens. Sowieso die beestjes zijn best fascinerend, constant bezig.... leuk om te bekijken.quote:
waarom denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen lieve mannderrquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat je voor een slang kunt zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen
sowquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat je voor een slang kunt zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |