ohja kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet vanaf volgende week weer gewoon werken, dus krijg het waarschijnlijk alleen via youtube en fok mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
informeren is nooit kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Heb een heel lijstje met vragen en wil wel naar winkel gaan maar weet niet of dat niet heel kut is als ik daar vervolgens niks koop
Hmm, hoeft niet persé.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel wat zeg jij, moet je babyslangen eerst in een kleiner terrarium houden of hoeft dat niet
internet is tegenstrijdig
een leuk iemand?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
een leuk iemand moddervet noemen kreeg je toch een note voor, walgelijke TT
Wie is dat leuke iemand dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
een leuk iemand moddervet noemen kreeg je toch een note voor, walgelijke TT
Met je handen door de helftquote:
meh, gebruik dan wel hun tijd maar ze krijgen er niks voorquote:
truequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hoeft niet persé.
Je kunt het doen, heb het zelf wel gedaan. Een slang neemt relatief weinig ruimte in.
quote:
haal 1 l weg en het klopt nog steedsquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren ik ben aan het vervellen, zo mn best gedaan het tegen te houden
Ben je niet blij met een nieuwe jij?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren ik ben aan het vervellen, zo mn best gedaan het tegen te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |