Qua telefoon ben je dan wel aan een bepaalde maat gebondenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom ook, plus het zijn allemaal van die standaard dingen die ze hier verkopen. Om over de pasvorm nog maar te zwijgen.
[..]
Zou knettergek worden in zo'n groep.
Maar als het werkt voor jou

Jaloers!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dochterlief is vanavond bij een concert van Miss Montreal, benieuwd hoe ze het vind!

Jazeker......ze is al een aantal keer naar boybandconcerten geweest! Mams mee......unieke ervaringquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:21 schreef quickstepster het volgende:
Oh wat leuk! Heeft ze al verdere concertervaring?

maar concerten met 'verliefde' en hard gillende én flauwvallende meisjes zijn wel echt traumatisch onvergetelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:09 schreef quickstepster het volgende:
Tof! Concerten zijn echt een ervaring

Hoezo bepaalde maat? Elk hoesje is op maat gemaakt voor dat type telefoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Qua telefoon ben je dan wel aan een bepaalde maat gebonden

Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo bepaalde maat? Elk hoesje is op maat gemaakt voor dat type telefoon.

quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
maar concerten met 'verliefde' en hard gillende én flauwvallende meisjes zijn wel echt traumatisch onvergetelijk![]()

En ik was er live bijquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]nou inderdaad. Als je een docu over One Direction ofzo kijkt gaan je trommelvliezen er al aan!

Welterusten en succes/sterkte morgenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:12 schreef quickstepster het volgende:
Geweldigtoffe moeder ben je!
Ik ga zo een beetje bijtijds naar bed. Morgen de hele dag door de stad sjouwen is vast vermoeiend. Hopelijk lukt het met onze shophaat wel om te slagen

Ja dus na 2 jaar niet meer bruikbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo bepaalde maat? Elk hoesje is op maat gemaakt voor dat type telefoon.

Oh dat is wel echt stom ja. Welk concert?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb maanden geleden kaartjes gekocht voor een concert en vandaag zijn ze opeens 1 + 1 gratis.
Echt stom.
Je wilt toch je echte fans belonen zou je denken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |