Wat deed Jaime ook? Tijdens dat begin toen ze werden overlopen door een horde wights lag hij er ook onder maar toch kon hij het overleven blijkbaar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Dat was gewoon kut. Minste batle uit GOT. Beste blijft voor mij Wildlings vs NW.
Ah daar komen de nostalgie gevoelens weer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Dat was gewoon kut. Minste batle uit GOT. Beste blijft voor mij Wildlings vs NW.
Ohja dat is in de boeken ook wel waar ik het meest nieuwsgierig naar ben, hoe hij zijn krachten daar gaat benutten. Al verwacht ik daar ook veel warrige visioenen die Bran zelf nog niet helemaal begrijpt.quote:
Dat was Brienne toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed Jaime ook? Tijdens dat begin toen ze werden overlopen door een horde wights lag hij er ook onder maar toch kon hij het overleven blijkbaar?
Wights killen.quote:
En Sansa die haar ridders expres achterhield, zodat al haar vrienden en familieleden dood zouden gaan ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
Battle of the bastards.
Dan moet ik altijd denken aan Ramsey die blijkbaar de kans had om Jon met pijl en boog neer te schieten maar in plaats daarvan koos voor de giant die al dood aan het gaan was.
Ik zou echt eens een bezoekje langs de opticien overwegenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lagen daar samen want ze stonden bij elkaar.
Tenminste dat is hoe ik het zag
Het hele kingdom? Jezusquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja want over welk kingdom heerst hij dan? Jezus.
Dit soort onzin acties zie je toch in elke Hollywood serie/film voorbij komen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
Battle of the bastards.
Dan moet ik altijd denken aan Ramsey die blijkbaar de kans had om Jon met pijl en boog neer te schieten maar in plaats daarvan koos voor de giant die al dood aan het gaan was.
True. En Stannis vs Tyrion was ook genot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:01 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, er zijn betere battles geweest. Voor mij is BotB wel de mooiste, maar de Wildlings vs de Nightwatch is ook een goeie, maar misschien meot de beste nog wel komen...
Aan watquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als got echt puur realistisch was dan zou Dany al in seizoen 1 gestorven zijn.
Daar kom ik al jarenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:06 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik zou echt eens een bezoekje langs de opticien overwegen
Ja, zodat het leger van Jon op het laatste moment gered kon worden. (dat hadden de schrijvers dit keer bedacht)quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Sansa die haar ridders expres achterhield, zodat al haar vrienden en familieleden dood zouden gaan ofzo.
Arya: "Sansa is the smartest person I ever met"
Lol
Dat begreep ik nog wel in de zin dat ze niet zeker wist of Littlefinger zou komen, of op tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Sansa die haar ridders expres achterhield, zodat al haar vrienden en familieleden dood zouden gaan ofzo.
Toen was ik echt viesmad dat die Loras binnenviel. Zat er echt inquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed Jaime ook? Tijdens dat begin toen ze werden overlopen door een horde wights lag hij er ook onder maar toch kon hij het overleven blijkbaar?
Ik vond Blackwater het tofstnog niet eens omdat het zo groots was maar alle banter tussen Tyrion en Joffrey, Cersei en Sansa in Maegor's Holdfast, Stannis die zo oncharismatisch was
"Hundreds will die" "Thousands", The Hound die er klaar mee was.
Toen ook al deus ex machina ja, maar dat krijg je er nooit uit in series en films als het om veldslagen gaat denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toen was ik echt viesmad dat die Loras binnenviel. Zat er echt in
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toen was ik echt viesmad dat die Loras binnenviel. Zat er echt in
Een nieuwe overwegen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kom ik al jaren![]()
Ligt meer aan hoe snel alles gaat en dan ook weer snel schakelt naar andere personages, dat er niet echt rust in zit om je in te leven in zo'n situatie.
Vond Hardhome zelf wel stoer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zodat het leger van Jon op het laatste moment gered kon worden. (dat hadden de schrijvers dit keer bedacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |