myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.quote:
Vriendje was bij de juwelierquote:
Dat is toch een quote van Sylvana?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.
doe eens linkjequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriendje was bij de juwelierChe zei dat is voor zijn sidebitch want van jou heeft hij al een kind dus hij doet geen moeite meer waarop ik reageerde
![]()
'T is geen neger Che_
Madjellyquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Myrr het volgende:
Maar ben ook wel een beetje racistisch wat cliche gedragende mensen betreft. O.a. criminele Marokkanen die 0 respect hebben voor hun omgeving en antillianen en surinamers die 6 kinderen verwekken bij zes vrouwen dus die constatering is goed.
quote:
quote:
quote:
quote:
@Crack_quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja met slechte normen en waarden. Ze zijn leuk voor in bed, maar niets om serieus te nemen en je aan te binden.
Hearhearquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch een quote van Sylvana?
https://media.tpo.nl/2016(...)-zijn-gewelddadiger/
ja, wel zoiets dus
jouw probleemquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb alleen een grafhekel aan mensen met rood haar
hoe weet jij ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar af, er is binnenkort een bijeenkomst van dat tuig
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch een quote van Sylvana?
https://media.tpo.nl/2016(...)-zijn-gewelddadiger/
ja, wel zoiets dus
Lijkt me vanzelfsprekend dat niet altijd, of eigenlijk nooit, zulke constateringen voor een volledige bevolkingsgroep kloppen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
doe eens linkje
en klopt sowieso niet want je hebt ook nog die super mega gelovige donkere mensen
Sow koekoekquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luister, je bent zelf begonnen met je "ik stop niet voor Hans weggaat" actie. Je bent doelgericht bezig om mensen weg te pesten, mij onder andere. Dus nu niet zielig gaan lopen doen.
Vervolgens ga je lopen janken dat ik users tegen je opstook, terwijl je zelf een DM naar Chloroform stuurt om mij uit te schelden omdat je geen zin in een ban hebt. Iets dat ik nog nooit gedaan heb, mensen die je niet mogen doen dat uit eigen beweging. Je bent dus gewoon een hypocriete zak hooi.
Je hebt zelf lopen TR-en en mods erbij gehaald met als consequentie dat je nu alweer aan je tweede ban toe bent. Als je jezelf niet zo kleinzielig zou opstellen, niet continu bezig bent om mij uit te dagen met je "kaal en lelijk" om vervolgens te gaan janken als ik de uitdaging aanneem en je gewoon als een volwassen vent zou opstellen zou ik niet zo'n hekel aan je hebben.
Jij hebt echt psychische problemen, je bent ongelofelijk narcistisch, continu over jezelf bezig en gewoon bloed irritant. Je snapt mensen totaal niet, het feit dat je een dm aan Chlo stuurt spreekt al boekdelen, die kotst nog harder op je dan ik doe... je ziet het niet, je hebt het niet door.
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
En dan dat "ik laat jou ook" man man... je ziet echt niets van jezelf he...
en nu opdonderen, je bent geblokt dus een antwoord hoef je niet te verzenden, het boeit me toch niet
ja mij ook maar bij sommige onderwerpen is wel nodig omdat nog even duidelijk te zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me vanzelfsprekend dat niet altijd, of eigenlijk nooit, zulke constateringen voor een volledige bevolkingsgroep kloppen.
wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:Onlogisch
@:Coco.
Sorry dat ik jullie tag in deze sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |