Kus mn dikke aarsquote:
Zie ik eruit als een homoseksuele gingerquote:
Jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een homoseksuele ginger
Gemist denk ik...quote:
nix mis mee dat zijn de lekkerstequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Heyquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nix mis mee dat zijn de lekkerste
Mag je er wel een kaartje bij leveren anders verdwaalt ie, of sta je eindelijk op google maps?quote:
Oh, geen loss dus...quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonde anders had je nu haar adres gehad
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nix mis mee dat zijn de lekkerste
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonde anders had je nu haar adres gehad
Bonding is maar 6 afl van een kwartierquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eerst Black Sails nog af kijken en dan GoT afleveringen en dan moet ik iets nieuws vinden
Dat is anderhalf uur lopen vanaf hierquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Loop je toch even naar de Hema
Is goed, Drug.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:01 schreef Flamarande het volgende:
Dacht dat ik echt een boeiend leven zou hebben zonder baan maar het enige wat ik tot nu toe heb gedaan in wiet vapen en gamen
ga schilderen en dan je deel je je 'kunst' met ons en daarna ga je mad op anoniemquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:01 schreef Flamarande het volgende:
Dacht dat ik echt een boeiend leven zou hebben zonder baan maar het enige wat ik tot nu toe heb gedaan in wiet vapen en gamen
Nee als een overlevende na een auto ongeluk waarbij de airbag niet afgegaan is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg last van mijn knieën als ik meer dan 500 meter loopquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt godverdomme ook altijd wel wat te zeiken ook he...
Hans!quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg last van mijn knieën als ik meer dan 500 meter loop
Ben niet echt artistiekquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga schilderen en dan je deel je je 'kunst' met ons en daarna ga je mad op anoniem
Neequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee... is hij niet meer hier?
Dit hangt op een tegeltje bij braddie in de wcquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg last van mijn knieën als ik meer dan 500 meter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
Tussen elke 2 boterhammen ligt een lekkere hamburger zonder saus, boter of andere toevoegingen, maar dat kun je dus niet goed zien.quote:
Straks krijg je een lichte hartaanvalquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tussen elke 2 boterhammen ligt een lekkere hamburger zonder saus, boter of andere toevoegingen, maar dat kun je dus niet goed zien.
hmmm, heerlijk, zoon paar lekkere bruine boterhammen :-) wat gaat daar op als ik vragen mag?quote:
Hoi Aber, wat leuk dat je aan me denkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink, Zosk
Alleen Remqo was psycho irl
oei, heb liever een zwarequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Straks krijg je een lichte hartaanval
Heb nog wel 3 pakjes noodles die er op kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hmmm, heerlijk, zoon paar lekkere bruine boterhammen :-) wat gaat daar op als ik vragen mag?
ik ga nooit meer met jou lunchen na die vreemde opmerkingen over etnische minderheden vanmorgenquote:
*constateringquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ga nooit meer met jou lunchen na die vreemde opmerkingen over etnische minderheden vanmorgen
ben je alsnog gewoon tokkie, ma goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:21 schreef Myrr het volgende:
Als mede-minderheid met een Niet-Westerse Migratieachtergrond mag ik dat gewoon zeggen.
Oh dus omdat ik geen relatie met een neger aan zou gaan ben ik tokkie oké. Als jij dat vindt, vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je alsnog gewoon tokkie, ma goed
myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.quote:
Vriendje was bij de juwelierquote:
Dat is toch een quote van Sylvana?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
myrr zei dat als je van een neger kinderen krijgt deze slechte normen en waarden hebben, ze zijn leuk voor in bed, maar niet om serieus te nemen en je aan te binden.
doe eens linkjequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriendje was bij de juwelierChe zei dat is voor zijn sidebitch want van jou heeft hij al een kind dus hij doet geen moeite meer waarop ik reageerde
![]()
'T is geen neger Che_
Madjellyquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef Myrr het volgende:
Maar ben ook wel een beetje racistisch wat cliche gedragende mensen betreft. O.a. criminele Marokkanen die 0 respect hebben voor hun omgeving en antillianen en surinamers die 6 kinderen verwekken bij zes vrouwen dus die constatering is goed.
quote:
quote:
quote:
quote:
@Crack_quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja met slechte normen en waarden. Ze zijn leuk voor in bed, maar niets om serieus te nemen en je aan te binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |