Hopelijk ben ik dan de laatstequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:10 schreef Chloroform het volgende:
Mannelijke fokkers zijn óf rijp voor het gesticht óf seriemoordenaars
waarom heb jij Tailfox ontmoetquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink
Alleen Remqo was psycho irl
Dat zijn wel echt goden hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink
Hoop dat dit je wel luktquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
ik ga net zo lang wch pesten tot ie weggaat #teamNiels
Ik zie 12 psycho's en zosk, uitzondering die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink, Zosk
Gewoon over zn oma beginnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
ik ga net zo lang wch pesten tot ie weggaat #teamNiels
Hoop ik ook, ben op zoek naar een hitmanquote:
wie moet ik omleggen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop ik ook, ben op zoek naar een hitman
Luister, je bent zelf begonnen met je "ik stop niet voor Hans weggaat" actie. Je bent doelgericht bezig om mensen weg te pesten, mij onder andere. Dus nu niet zielig gaan lopen doen.quote:
Dat bespreken we in privatequote:
Haha nice. Ben vergeten over wie dit ging. Cachet volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luister, je bent zelf begonnen met je "ik stop niet voor Hans weggaat" actie. Je bent doelgericht bezig om mensen weg te pesten, mij onder andere. Dus nu niet zielig gaan lopen doen.
Vervolgens ga je lopen janken dat ik users tegen je opstook, terwijl je zelf een DM naar Chloroform stuurt om mij uit te schelden omdat je geen zin in een ban hebt. Iets dat ik nog nooit gedaan heb, mensen die je niet mogen doen dat uit eigen beweging. Je bent dus gewoon een hypocriete zak hooi.
Je hebt zelf lopen TR-en en mods erbij gehaald met als consequentie dat je nu alweer aan je tweede ban toe bent. Als je jezelf niet zo kleinzielig zou opstellen, niet continu bezig bent om mij uit te dagen met je "kaal en lelijk" om vervolgens te gaan janken als ik de uitdaging aanneem en je gewoon als een volwassen vent zou opstellen zou ik niet zo'n hekel aan je hebben.
Jij hebt echt psychische problemen, je bent ongelofelijk narcistisch, continu over jezelf bezig en gewoon bloed irritant. Je snapt mensen totaal niet, het feit dat je een dm aan Chlo stuurt spreekt al boekdelen, die kotst nog harder op je dan ik doe... je ziet het niet, je hebt het niet door.
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
En dan dat "ik laat jou ook" man man... je ziet echt niets van jezelf he...
en nu opdonderen, je bent geblokt dus een antwoord hoef je niet te verzenden, het boeit me toch niet
Nee, was WCH's tirade naar Niels toequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice. Ben vergeten over wie dit ging. Cachet volgens mij
Oh ja, ook mooiquote:
Ik care zo weinig dat ik nacho's ga makenquote:
nou noutjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luister, je bent zelf begonnen met je "ik stop niet voor Hans weggaat" actie. Je bent doelgericht bezig om mensen weg te pesten, mij onder andere. Dus nu niet zielig gaan lopen doen.
Vervolgens ga je lopen janken dat ik users tegen je opstook, terwijl je zelf een DM naar Chloroform stuurt om mij uit te schelden omdat je geen zin in een ban hebt. Iets dat ik nog nooit gedaan heb, mensen die je niet mogen doen dat uit eigen beweging. Je bent dus gewoon een hypocriete zak hooi.
Je hebt zelf lopen TR-en en mods erbij gehaald met als consequentie dat je nu alweer aan je tweede ban toe bent. Als je jezelf niet zo kleinzielig zou opstellen, niet continu bezig bent om mij uit te dagen met je "kaal en lelijk" om vervolgens te gaan janken als ik de uitdaging aanneem en je gewoon als een volwassen vent zou opstellen zou ik niet zo'n hekel aan je hebben.
Jij hebt echt psychische problemen, je bent ongelofelijk narcistisch, continu over jezelf bezig en gewoon bloed irritant. Je snapt mensen totaal niet, het feit dat je een dm aan Chlo stuurt spreekt al boekdelen, die kotst nog harder op je dan ik doe... je ziet het niet, je hebt het niet door.
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
En dan dat "ik laat jou ook" man man... je ziet echt niets van jezelf he...
en nu opdonderen, je bent geblokt dus een antwoord hoef je niet te verzenden, het boeit me toch niet
Lekker salsa erbijquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care zo weinig dat ik nacho's ga maken
lijkt me pure tyfus, was wel blij dat het vol in beeld kwam toen mijn tante voor de eerste keer ooit netflix opstarttequote:
Vind salsa echt overhyped, eet dat liever nietquote:
Maar heb je het gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me pure tyfus, was wel blij dat het vol in beeld kwam toen mijn tante voor de eerste keer ooit netflix opstartte
Het gaat over een dominatrix, ga kijken vriendquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee en dat gaat ook niet gebeuren, wil je nu matten vriend
Sowquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind salsa echt overhyped, eet dat liever niet
nee is nee dat moeten jullie vrouwen eens begrijpenquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat over een dominatrix, ga kijken vriend
Yesquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care zo weinig dat ik nacho's ga maken
Ik begrijp het nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee is nee dat moeten jullie vrouwen eens begrijpen
Kus mn dikke aarsquote:
Zie ik eruit als een homoseksuele gingerquote:
Jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een homoseksuele ginger
Gemist denk ik...quote:
nix mis mee dat zijn de lekkerstequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |