Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook maar bij sommige onderwerpen is wel nodig omdat nog even duidelijk te zeggen
Vervang kapster met gemiddelde vrouw en je punt is ook gemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als een kapster aan het woord laat
helemaal geschift
sow, en dat noemt zichzelf "working_class_hero", dit is je reinste klassisme kerel ... zou volgende x ff nadenken voordat je iets typt als ik jouw wasquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als een kapster aan het woord laat
helemaal geschift
@HPLCquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sow, en dat noemt zichzelf "working_class_hero", dit is je reinste klassisme kerel ... zou volgende x ff nadenken voordat je iets typt als ik jouw was
als je mijn wat was???quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sow, en dat noemt zichzelf "working_class_hero", dit is je reinste klassisme kerel ... zou volgende x ff nadenken voordat je iets typt als ik jouw was
oké Elanquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik kom van de VBL SC om mij af en toe te verkneukelen op de minder bedeelden.
dank u wel voor de reaktie ga nu maar weer weg adieuquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik kom van de VBL SC om mij af en toe te verkneukelen op de minder bedeelden.
ze verzetten zich ook amper als je ze probeert te penetreren van achteren, net als wchquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
ik houd van eenden, ze kijken altijd zo onnozel, net als WCH
ze doen ook aan necrofilie, net als wchquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze verzetten zich ook amper als je ze probeert te penetreren van achteren, net als wch
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
ik houd van eenden, ze kijken altijd zo onnozel, net als WCH
Dit doet pijn, omdat het waar isquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze verzetten zich ook amper als je ze probeert te penetreren van achteren, net als wch
Nou zegquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze doen ook aan necrofilie, net als wch
echt hèquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lol waren jouw fav dieren niet vet grote spinnen enzo, raar wijf ;s
Niet alleen om die spinnen hoor hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lol waren jouw fav dieren niet vet grote spinnen enzo, raar wijf ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |