pls hou op over SCRUMquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste, en gewoon de stukken lezen conform SCRUM methodiek, korte runs, en genoeg tijd voor reflectie. Je moet altijd aan jezelf blijven denken in deze
quote:
hoj luek fobo we hebn een hop intreses gemeen zulle we msnequote:
LEAN ook zo ietsquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEAN dan?
Heb je nog een WaLiTa?
Jeetjequote:Op dinsdag 30 april 2019 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoj luek fobo we hebn een hop intreses gemeen zulle we msne
Wat zijn dezequote:Op dinsdag 30 april 2019 11:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEAN dan?
Heb je nog een WaLiTa?
is gewoon een webpaginaquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denk dat ik wel vragen van IT krijg als ik discord ga installeren hier
Heb jij eigenlijk nu 2 katten? zo ja, kunnen die met elkaar door 1 deur?quote:
Kan gewoon via browserquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denk dat ik wel vragen van IT krijg als ik discord ga installeren hier
Nee heb er 1quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nu 2 katten? zo ja, kunnen die met elkaar door 1 deur?
Ben niet op de hoogte verder maar had je die nieuwe nog niet? of hoe is het afgelopen met de weggelopen kat? ben even de naam kwijtquote:
Ik zou nog een kitten erbij nemen maar heb er vanaf gezien omdat mijn huidige kat (Kuroi) nog heel erg moet aansterken enz.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet op de hoogte verder maar had je die nieuwe nog niet? of hoe is het afgelopen met de weggelopen kat? ben even de naam kwijt
Oja Kuroi, had Kurwa in mijn hoofd maar dat is wat andersquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou nog een kitten erbij nemen maar heb er vanaf gezien omdat mijn huidige kat (Kuroi) nog heel erg moet aansterken enz.
Ja zeker blij om.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Kuroi, had Kurwa in mijn hoofd maar dat is wat andersmaar mooi dat die nog leeft
Kan me voorstellen dat dat wel wat tijd nodig heeft, ja. Zolang het maar niet minder wordquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker blij om.Ze is alleen na een maand nog steeds best wel mager helaas maar langzaam komt het er weer bij.
Nee dat zeker niet, het was eerst erger.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat wel wat tijd nodig heeft, ja. Zolang het maar niet minder word
Oja punt vergetenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, het was eerst erger.
Hier zijn we na een jaar enthousiast weekstarten en walita-en van ellende maar gestopt met die ongein, ging teveel tijd mee verlorenquote:
Het is ook echt bizar hoe dit zou moeten helpen maar zoveel meer tijd in beslag neemtquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier zijn we na een jaar enthousiast weekstarten en walita-en van ellende maar gestopt met die ongein, ging teveel tijd mee verloren
Er is hier een afdeling die heeft elke maandag een weekstart van 4 uur en dan elke donderdag een weekly van 4 uurquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt bizar hoe dit zou moeten helpen maar zoveel meer tijd in beslag neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |