De setting idd en de arrogantie van Jessie, want hij denkt echt wel, dat iedereen bang voor hem is en vrouwen op hem geilenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach ik snap best dat hij niet alles wat hij zegt niet zo bedoelt, maar vind hem maar niks.
maar kan ook de setting zijn, iedereen kust zijn schoenen, hou daar niet van.
Niks spannends meer aan die stemmingen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
man man wat een verbondjes allemaal
Niet anders dan andere stemmingen. Ben al lang blij dat er geen Petertjes meer zijn de laatste twee stemmingenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tis ook niet mijn type of guy . Snap ook totaal niet dat hij er weer in stapt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach ik snap best dat hij niet alles wat hij zegt niet zo bedoelt, maar vind hem maar niks.
maar kan ook de setting zijn, iedereen kust zijn schoenen, hou daar niet van.
Alsof al die Petertjes zo geweldig waren. Ik vind dit toch echt wel leukerquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niks spannends meer aan die stemmingen.
heerlijk die paniekquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Klopt, maar al dat overleggen onderling vind ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Niet anders dan andere stemmingen. Ben al lang blij dat er geen Petertjes meer zijn de laatste twee stemmingen
Is toch logisch? Ze zijn allemaal bang om naar huis te moetenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, maar al dat overleggen onderling vind ik ook helemaal niks.
omaquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je lang naar die stem van die Kaylee luistert, ga je vanzelf wel naar een touw en een plafond verlangen. Wat een zeikstem.
Ze gaat een verhaaltje opschrijven voor bij de stemmingen.
Allereerst vind ik het heel lastig om mij..... streamwissel.
Je kan best in depressie komen van dat kind.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je lang naar die stem van die Kaylee luistert, ga je vanzelf wel naar een touw en een plafond verlangen. Wat een zeikstem.
stemmen nodig, droeftoetert.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie blijft aan Merel plakken, kijkt haar heel verliefd aan. Merel vraagt waar ie last van heeft.
Werd tijd, ze heeft genoeg zendtijd gehad. Over naar Gerrit en Christelquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Rare gedachte, want Merel gaat echt niet op Jessie stemmen hoor. Dit is gewoon gein en geilheidquote:
Morgen!quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze zijn allemaal bang om naar huis te moeten
stemmen op iemand anders, gerrit redden enzoquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Rare gedachte, want Merel gaat echt niet op Jessie stemmen hoor. Dit is gewoon gein en geilheid
Gezien hij uto1 binnenkwam, gunde ik hem dat ook wel ff, dag 2 jankte hij al, onzeker, te dik, hij heeft er hard aan gewerkt, maar snap serieus niet, wat hij met soort dingen wil bereiken. En aub neuk die walvis, scheelt ons een hoop ellendequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
De setting idd en de arrogantie van Jessie, want hij denkt echt wel, dat iedereen bang voor hem is en vrouwen op hem geilen
Als hij het nu meende en dat vind ik zo walgelijk. Hij zegt steeds, was ze maar 20kg lichter he.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie blijft aan Merel plakken, kijkt haar heel verliefd aan. Merel vraagt waar ie last van heeft.
quote:
Het ontbreekt hen aan een eigen mening en laten zich overhalen door degene met de grootste bek. Daardoor blijven de grote bekken zitten en dat zijn niet altijd de hardste werkers. Maar goed, het is toch al een zooitje in Uto2.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze zijn allemaal bang om naar huis te moeten
Dat is zo gemeen, want hij weet als geen ander, hoe kwetsend dat voeltquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als hij het nu meende en dat vind ik zo walgelijk. Hij zegt steeds, was ze maar 20kg lichter he.kortzichtig ventje
Ze weet niet dat hij dat zegtquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is zo gemeen, want hij weet als geen ander, hoe kwetsend dat voelt
Neeeeee, dat doet Chris helemáááááál niet hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoop toch dat cris veel stemmen krijgt.... want wat ze nooit zou doen .stemmen ronselen doet ze nu wel degelijk
Dat laatste is toch véél spannender en eerlijker?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Zonder dat gedoe over stemmen kunnen ze nog steeds bang zijn. Zouden eigenlijk nog meer mensen bang zijn. Stel je voor, niemand weet wat de ander doet. Geweldig!
Dat heeft ze vast al lang gehoord, of in haar post of van bezoekers of gisteren. Dat zegt ie al zo langquote:
dag gerritquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit nu toch happy . wil mylene weg hebben omdat ze hem niet moest
Ach, ze verdienen elkaar. Merel is geen haar beter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als hij het nu meende en dat vind ik zo walgelijk. Hij zegt steeds, was ze maar 20kg lichter he.kortzichtig ventje
en hiske ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:38 schreef Annelies1980 het volgende:
Die hypocriete Christel ook he... Ze ergert zich altijd zoooo kapot aan al die bondjes en dat gekonkel over stemmen. Nu komt ze zelf wellicht op de bank en mag het natuurlijk allemaal wel, en doet ze er lekker aan mee ook.
Tuurlijk doet uiteindelijk iedereen dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoop toch dat cris veel stemmen krijgt.... want wat ze nooit zou doen .stemmen ronselen doet ze nu wel degelijk
Chris zegt op alles dat ze dat nooit zal doen. Maar je ziet aan alles dat ze dat nooit woord onbekend voor haar is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
cris gaat nu mee in verbondje wat ze noooit zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |