Zie appquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:51 schreef JanPawelII het volgende:
Verder is er weinig te woekeren. Voor 200-300 staan er nog kamers bij novotels/hiltons/radisson blu
Dat woekeren is beter in kleinere steden met voetbalwedstrijden
Ga ze rammen dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef JanPawelII het volgende:
Zat joden zo weer in de stad ben ik bang
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:52 schreef JanCees het volgende:
Wat is erger JanPawelII
Ajax of spurs door????
Londen is sowieso kut qua hotelsquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:51 schreef JanPawelII het volgende:
Verder is er weinig te woekeren. Voor 200-300 staan er nog kamers bij novotels/hiltons/radisson blu
Dat woekeren is beter in kleinere steden met voetbalwedstrijden
het is in het voordeel van Arsenal denk ik een Engelse finale dan hebben ze nog een kleine kans op CL of is het niet meer zo dat het land van de winnaar een extra CL plek krijgt?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:52 schreef JanCees het volgende:
Wat is erger JanPawelII
Ajax of spurs door????
Misschien weet @El-Stinho ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is in het voordeel van Arsenal denk ik een Engelse finale dan hebben ze nog een kleine kans op CL of is het niet meer zo dat het land van de winnaar een extra CL plek krijgt?
Dat schuift door naar plek 11 op de coefficientenlijst. Daarom was iedereen hieperdepiep in de recente weken.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:58 schreef JanPawelII het volgende:
Wel leuk dat de de facto finale nu over twee wedstrijden is
Volgens mij bedoelen we dit nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat schuift door naar plek 11 op de coefficientenlijst. Daarom was iedereen hieperdepiep in de recente weken.
Maar het land met 11e coefficientquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:00 schreef JanCees het volgende:
Als Tottenham 3de wordt en CL wint
Of die CL plek voor 3de plek dan doorschuift naar 4 en 4 naar 5
ja maar dat is pas voor 2020/2021 ofzo toch voor NLquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Maar het land met 11e coefficient
Dat klopt, maar dat stel ik ook nergens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar dat is pas voor 2020/2021 ofzo toch voor NL
Dan moet je die mensen in hun knieholte neertrappen vanwege de ongefundeerde onzin die ze praten. Dit kan je met gemak op de site van Albert Kassies terugvinden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho meld je alsjeblieft
Ik las dat Engeland volgend jaar zelfs met 6 clubs naar de CL gaat als Arsenal de UEFA cup wint
Ik snap die afkortingen niet Stijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen in hun knieholte neertrappen vanwege de ongefundeerde onzin die ze praten. Dit kan je met gemak op de site van Albert Kassies terugvinden.
* if CL-TH qualifies for CL-GS via league (which is the case in 2018/19), then Champion of country 11 goes to CL-GS
** if EL-TH qualifies for CL-GS via league, then N3 of country 5 goes to CL-GS
Dan gaat de nummer 4 van de competitie niet CL inquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho meld je alsjeblieft
Ik las dat Engeland volgend jaar zelfs met 6 clubs naar de CL gaat als Arsenal de UEFA cup wint
OK en welk land is 11?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen in hun knieholte neertrappen vanwege de ongefundeerde onzin die ze praten. Dit kan je met gemak op de site van Albert Kassies terugvinden.
* if CL-TH qualifies for CL-GS via league (which is the case in 2018/19), then Champion of country 11 goes to CL-GS
GS????quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
jawel maar niet nog 1 extraquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dan gaat de nummer 4 van de competitie niet CL in
Group stage lolquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GS????
WIJ ZIJN MAAR DOM SC-VOLK H.
Dit jaar is dat Oostenrijk, dus RB Salzburg. Al gaat daar wel de succestrainer van vorig jaar weg naar Mnchengladbach.quote:
SOW. Dat kan nog leuk worden dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dan gaat de nummer 4 van de competitie niet CL in
Heel goed gezien van je.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik snap m denk ik. Maar Arsenal kan toch 5e worden en de UEFA CUP winnen dan gaan ze iig met 5 clubs naar CL?
foutje dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik snap m denk ik. Maar Arsenal kan toch 5e worden en de UEFA CUP winnen dan gaan ze iig met 5 clubs naar CL?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want dan gaat de nummer 3 van land 5
quote:
Valencia gaat het toernooi winnen. Dat geef ik je niet op een briefje, maar ik vertrouw daar wel op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vertrouw op Stijn
Engeland met 5 clubs naar CL als Arsenal wint.
laten we dus maar hopen op Ajax Barcelona en Arsenal verneukt het zelf welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vertrouw op Stijn
Engeland met 5 clubs naar CL als Arsenal wint.
Dan had je als een arme volkswijkbewoner aan de staatsruif gehangen en volop meegedeind op de muziek van Frank van Etten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat moesten wij toch zonder @:El-Stinho ?
Nu woont ie in Papendrecht en luistert ie naar hardcore.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan had je als een arme volkswijkbewoner aan de staatsruif gehangen en volop meegedeind op de muziek van Frank van Etten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan had je als een arme volkswijkbewoner aan de staatsruif gehangen en volop meegedeind op de muziek van Frank van Etten.
Ik luister momenteel naar Bachquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu woont ie in Papendrecht en luistert ie naar hardcore.
Sowquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
BOEM en nog 1.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Veel schade kan er niet geleden wordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een dubbele rechtse dit komt aan hoor
Van een stukadoor kan ik het hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sow
[..]
BOEM en nog 1.
Een dubbele rechtse dit komt aan hoor
wtf. Dit doet dan wel weer pijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Veel schade kan er niet geleden worden
En boemelt hij af en toe op en neer om, bij gebrek aan beter, iedereen op zondagen in De Kuip onder de tafel te zuipen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Oh. Hier noemen we dat verslapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een kwartier later wakker worden terwijl je al aan het werk moet zijn.
Mogguh.
Niet cht lekker wakker wordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh. Hier noemen we dat verslapen.
Ben je in elk geval lekker uitgerust.
Ok dan kan je nu gewoon weg gaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet cht lekker wakker worden, maar goed.
We gaan gewoon door.
Teveel zuipen is voor proleten. Dat doen louter enorme losers. Of niet @JanPawellllquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En boemelt hij af en toe op en neer om, bij gebrek aan beter, iedereen op zondagen in De Kuip onder de tafel te zuipen.
2x L is genoegquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel zuipen is voor proleten. Dat doen louter enorme losers. Of niet @:JanPawelll
@Saindquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel zuipen is voor proleten. Dat doen louter enorme losers. Of niet @:JanPawellll
Heeft je vriend eindelijk eens orde op zaken gesteld?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit aan de karnemelk met twee dikke ogen.
Slaat je vriend je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit aan de karnemelk met twee dikke ogen.
Hartstikke interessant dat je 25 gram walnoten eet, zeg. Dat heb ik willen weten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet voor die tijd nog 25 gram walnoten en 2 wraps met Hutenkse, tonijn, ui & komkommer
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hartstikke interessant dat je 25 gram walnoten eet, zeg. Dat heb ik willen weten.
Anabolen zijn voor proleten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De walnoten van onlo wegen ook nog maar 25 gram door alle anabolen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft je vriend eindelijk eens orde op zaken gesteld?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo ontbijten met het huismerk pindakaas van de Digros-Bas-Dirk-keten. En met Tijstermans brood. Al moet ik daarvoor eerst mijn ASUS-laptop met een 3x extended battery lifespan aan de kant zetten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo ontbijten met het huismerk pindakaas van de Digros-Bas-Dirk-keten. En met Tijstermans brood. Al moet ik daarvoor eerst mijn ASUS-laptop met een 3x extended battery lifespan aan de kant zetten.
zwartequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Vertel ons a.u.b. wat voor soort koffie.
En hoeveel centiliter ook. Heel belangrijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Vertel ons a.u.b. wat voor soort koffie.
Het ging prima, beste makker. Over resultatenrekeningen, aandelen en voorzieningen; dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn is uit aan het delen
Stijn hoe ging je tentamen trouwens
Oog voor detail ouwe rakker. I like it.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En hoeveel centiliter ook. Heel belangrijk.
Steek die 25 gram in je hol.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oog voor detail ouwe rakker. I like it.
Werkelijk niemand interesseert het hoeveel gram walnoten je eet. Misschien je denkbeeldige vriend, geen idee wie of wat. Met je 25 gram, doe gewoon eens normaal halve zool. Alsof ik in het dagelijks leven me drukmaak over de grammen of liters van wat ik eet of drink.quote:
Je moet eens weten wat @Smoofie en @onlogisch in de app gooienquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk niemand interesseert het hoeveel gram walnoten je eet. Misschien je denkbeeldige vriend, geen idee wie of wat. Met je 25 gram, doe gewoon eens normaal halve zool. Alsof ik in het dagelijks leven me drukmaak over de grammen of liters van wat ik eet of drink.
Daarom ben je ook een smerig dik varken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk niemand interesseert het hoeveel gram walnoten je eet. Misschien je denkbeeldige vriend, geen idee wie of wat. Met je 25 gram, doe gewoon eens normaal halve zool. Alsof ik in het dagelijks leven me drukmaak over de grammen of liters van wat ik eet of drink.
ook zeer irritant datquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat @:smoofie en @:onlogisch in de app gooien
Ja dat scheeltquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zijn al die biervaten van je reuze interessant.
8/10quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Charlotte haalt 25 gram protene op bij de baas omdat ze te laat is
Graag @ gebruiken bij namenquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De baas is op cruisevakantie.. zal niet gaan KNUTTER.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leef ontzettend gezond, maar dat zal vast langs je heen gaan met je onmetelijke interessantdoenerij. Zo te zien doe je dat ook in de app met Smoofie. Wat een ongelofelijk droevig tafereel. Ga desnoods bij hem inwonen zodat je hem kunt pijpen en ook nog wat fitnesstips in zijn oren kan fluisteren. Val ons niet lastig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een smerig dik varken.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik leef ontzettend gezond, maar dat zal vast langs je heen gaan met je onmetelijke interessantdoenerij. Zo te zien doe je dat ook in de app met Smoofie. Wat een ongelofelijk droevig tafereel. Ga desnoods bij hem inwonen zodat je hem kunt pijpen en ook nog wat fitnesstips in zijn oren kan fluisteren. Val ons niet lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:16 schreef Saind het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik leef ontzettend gezond, maar dat zal vast langs je heen gaan met je onmetelijke interessantdoenerij. Zo te zien doe je dat ook in de app met Smoofie. Wat een ongelofelijk droevig tafereel. Ga desnoods bij hem inwonen zodat je hem kunt pijpen en ook nog wat fitnesstips in zijn oren kan fluisteren. Val ons niet lastig.
Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Dit boeit niemand, en dat boeit mij dan weer niet.
Gisteren nieuwe PR maat. 180.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer zwak dit, doet me aan je DLs denken
Dit ook wel jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever niet, straks komt ze weer terug.
Hallo zegquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg juist altijd het idee dat naarmate de posts langer worden en het aantal replies toeneemt, de madheid groter en groter wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn kan heerlijk uitdelen zonder dat t een meltdown wordt. Ik heb daar respect voor.
NAC Breda tegen Eibar, voor de intertoto cup.quote:
Sowwwwwquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het uitmaken of barca wel of geen coach heeftquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NAC Breda tegen Eibar, voor de intertoto cup.
??????????/quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou het uitmaken of barca wel of geen coach heeft
quote:De prijs voor 1 liter Euro95 is in enkele weken tijd flink gestegen en staat nu op bijna 5 cent onder het record van 1,895 euro. Dinsdagochtend was de gemiddelde adviesprijs 1,834 euro. Dat is 3,5 cent duurder dan drie weken geleden.
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:
ik had 1,71 getankt ja vrijdagquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1.71 aan de pomp zag ik vanmorgen.
Moet vd week weer tanken goffedomme.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:07 schreef onlogisch het volgende:
De 25 gram walnoten worden op dit moment verorberd.
@:El-Stinho
hoeveel zijn dat er?quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:07 schreef onlogisch het volgende:
De 25 gram walnoten worden op dit moment verorberd.
@:El-Stinho
86kg maatquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarover gesproken ; hoe gaat het met jou?
Ik vind dat smerige noten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
halve neem ik aan, valt mee zijn er meer dan ik dacht
ja, halve.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
halve neem ik aan, valt mee zijn er meer dan ik dacht
Is dit dezelfde Stijn als ouwe stijn? Die aan korfbal, handbal of iets dergelijks deed?quote:
Samen met een dikke Turk en killerjetquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Stijn als ouwe stijn? Die aan korfbal, handbal of iets dergelijks deed?
Ja, die.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Stijn als ouwe stijn? Die aan korfbal, handbal of iets dergelijks deed?
is nu meer handwerkquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
1000 vanochtendquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
ik heb ook eens gekeken naar de kcal van m'n ontbijt en dan kom ik op 610 kcal
Verraaier.quote:
Is zo.quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Links communistische liedenquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bella ciao, bella ciao, bella ciao ciao ciao
quote:
Die ene die erger dan aids is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
liever yvonne dan dat tokkie wijf dat maar niet opflikkert
Blame @GGMMquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
liever yvonne dan dat tokkie wijf dat maar niet opflikkert
Opgerot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een plaatje voor DP en dan en ik weg.
Dag schatjes.
Doeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een plaatje voor DP en dan en ik weg.
Dag schatjes.
Genotquote:
Die wel, ik nietquote:
Goedzo, dan maken we je mod.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik probeer mijn leven te verbeteren yvonne
Kan mij het schelenquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yvonne is geen FA ongelofelijk dom varken.
Ik ben omkoopbaar.quote:
omdat Kevingodquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo heb jij maar 7 scrobbles voor kanye
lool
Leave Tag aloooooooooooooooone, dat was een schatje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tagliano was wel een FA. Weet je wat die deed? WEGLOPEN HAHAHA
Ziedend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leave Tag aloooooooooooooooone, dat was een schatje.
Nooit geen Ronaldo meer voor jou, recalcitrant krengquote:
Takes one to know one.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
@:tagliano was niets meer dan een billenlikker
--------quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit geen Ronaldo meer voor jou, recalcitrant kreng
Het was ook een kutaflevering.quote:
berichtquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Rare zinquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom woon jij hier dan, walgelijke kut Marokkaan?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom woon jij hier dan, walgelijke kut Marokkaan?
racist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das nogal een verschil dan, alsof je zegt dat iemand bruin of wit is
is maar gebbetje maatjequote:Op dinsdag 30 april 2019 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das nogal een verschil dan, alsof je zegt dat iemand bruin of wit is
Servir.quote:
Hallo liefje.quote:
Plan van Aanpakquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen zin in om aan mijn theoretisch kader te werken
Dan heb jij je vergist, want bij mij stond voor mijn post ook 999. kan gebeuren maatquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Er stond 999 toen ik ging klikken
Wel godverdommequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan heb jij je vergist, want bij mij stond voor mijn post ook 999. kan gebeuren maat
ja, gewoon scriptie afschaffen en gelijk iedereen een 10 geven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:19 schreef KingRoland het volgende:
@:napoleonfour theoretisch kader moeten ze afschaffen. Eerder als je voor een 8+ gaat kun je het toevoegen.
Theoretisch kader vinden de meeste studenten juist het makkelijkst. Hoe zit jij met je data-analyse?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:19 schreef KingRoland het volgende:
@:napoleonfour theoretisch kader moeten ze afschaffen. Eerder als je voor een 8+ gaat kun je het toevoegen.
Je bent zelf een theoretisch kaderquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Theoretisch kader vinden de meeste studenten juist het makkelijkst. Hoe zit jij met je data-analyse?
Geloof iets van 1300 in ponden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He, hoeveel was jij nou kwijt voor je game PC?
die van Spurs kan je toch niet luchten of zien?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:28 schreef JanPawelII het volgende:
Neem straks wel uber zodat ik niet erg vervelende ajacieden tegenkom
Uitsupporters hebben de vervelende gewoonte zich nog wat vervelender te gedragenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Spurs kan je toch niet luchten of zien?
in Amsterdam merk je toch wel dat 80% van buiten komt dus altijd boerenmarkt, zeker voor zo'n EC wedstrijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Uitsupporters hebben de vervelende gewoonte zich nog wat vervelender te gedragen
Net zoals je hier weinig last heb van Engelse supporters maar als die ergens anders komen ze veranderen in een stel hersenloze
Was paar weken geleden met schoonvader in een boxje bij arsenal. Was een mainland Chinees uitgenodigd, die kende de regels niet eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Amsterdam merk je toch wel dat 80% van buiten komt dus altijd boerenmarkt, zeker voor zo'n EC wedstrijd
Sowieso. Al had ik anders nooit Fc Basel zien spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef JanPawelII het volgende:
Dan blijkt maar weer dat je voetbal het beste alleen thuis kan kijken
ja in HongKong ook een keer naar demo wedstrijd geweest van 2 PL clubs, die Chinezen juichten alleen als de bal het stadion uit geknald werdquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Was paar weken geleden met schoonvader in een boxje bij arsenal. Was een mainland Chinees uitgenodigd, die kende de regels niet eens![]()
Daar krijg je ook de pest pleuris van zulke mensen.
is ook zo, je ziet alles beter, wat je gemist hebt wordt herhaald, je weet tenminste waarom er var isquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef JanPawelII het volgende:
Dan blijkt maar weer dat je voetbal het beste alleen thuis kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |