Bobble heads :’)quote:
Ook een i3 ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Leuk, als je vragen hebt kan ik je wel aardig helpen.
Welke heb jij en wat print jij vooral?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:15 schreef bleiblei het volgende:
Er is wel een 3d print topic. In CRE. Geopend door Frantic, die ook een Prusa heeft.
Moet wel zeggen dat ik de meeste lol heb beleeft aan het in elkaar schroeven van het ding. Daarna kom je na een paar maanden printen tot de conclusie dat het best een nutteloos ding is, zo een 3d printer. Wacht overigens wel sinds december op mijn MMU2.0. Moet ik ook maar eens achteraan bellen
.
Zeker, ik heb mijn i3 ook zelf gebouwd.quote:
laat eens wat zienquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zeker, ik heb mijn i3 ook zelf gebouwd.
Alles los gekocht.
Heb em nu 2 jaar en het is een van de beste kopen van de afgelopen jaren hahaha
Maar ik hobby heel veel, maak custom steuntjes voor mn telefoon, motor, auto enz.
Ikm doe het voornamelijk zodat mensen mee kunnen kijken waar ik ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef bleiblei het volgende:
Psjoewolder.
Maar goed, mijn prusa mk3 heb ik ook zelf gebouwd, dus ik weet hoe het moet. Vind je het fijner om vanaf een digi bouwtekening te bouwen ipv. het boek dat erbij zit?
Daar lijkt het op.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Why not?
Kloppen de dimensies van de gaten niet of?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |