Nee meestal Turken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ook wel Italiaanse restaurants die door Nederlandse koppels worden gerund.
Maar het zijn idd vaak wel Mocro's (vaak met bijbehorende attitude) die pizzeria's runnen, ja.
Echt alsof zon beauycontest ook iemand maar wat interesseertquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dit verhaal gaat veel verder en dat weet je. Het is zelfs zo dat bv bij een Miss verkiezing in Schotland er geklaagd wordt dat alle vrouwen blank zijn.
Alle vrouwen Chinees in China, Indiaas in India of negroide in Senegal schijnt dan echter nooit een probleem te zijn.
Het is puur anti-blank racisme.
Gaat ie weer op 1 voorbeeldje inzoomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Echt alsof zon beauycontest ook iemand maar wat interesseertik geloof niet dat jijzelf, ik acht je nog wel redelijk slim, dit ook maar ooit wat heeft geboeid.
Maak je toch is niet zo druk om alles joh. Leef de dag, pluk een appel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gaat ie weer op 1 voorbeeldje inzoomen
Het speelt zich overal af. Van TV producties, tot bedrijven, tot competities etc etc etc
En altijd maar 1 kant op: diversiteit = minder blanken.
Toch hoor ik nooit iemand zeggen dat er meer diversiteit in de NBA moetWant dan is het opeens wel racisme
Hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2019 07:29 schreef dagobertE6 het volgende:
Blij met diversiteit.
Ga anders lekker in Volendam wonen waar elk vriendje van je je neef is en elk meisje je verre nicht en ze allemaal dezelfde lijken (pauper, dik en geen reet)
Leuk Zomaar-Een-Chineesquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:48 schreef Eendenkooi het volgende:
Blanke vrouwen willen graag aanpappen met een niet-blanke man. Maar naar Afrika of het Midden-Oosten gaan is risicovol en ook geen goeie omgeving voor de kinderen om op te groeien, dus moet je ze hierheen halen. En zo geschiedde. Alle migranten die met de 'oorlog' in Syrië als excuus hierheen zijn gekomen zijn ook bijna allemaal man. Het is gewoon 1 grote inter-continentale dating show. Dit zullen ze uiteraard nooit toegeven. Ipv daarvan krijg je gelul te horen over internationale verdragen, verrijking van de samenleving, goed voor de economie en allemaal andere bullshit.
Ik ben inmiddels zo allergisch voor dit soort achterlijke linkse tokkies die overal het label xenofobisch of racistisch op plakken. Gooi jezelf alsjeblieft weg, engerd. Of klik niet meer op bepaalde topics als de vrijheid van meningsuiting je zo irriteert.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gooi jezelf alsjeblieft weg, ik ben inmiddels echt zo allergisch voor dit soort xenofobische geenstijl figuren. Bah.
A. ben ik niet linksquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:47 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo allergisch voor dit soort achterlijke linkse tokkies die overal het label xenofobisch of racistisch op plakken. Gooi jezelf alsjeblieft weg, engerd. Of klik niet meer op bepaalde topics als de vrijheid van meningsuiting je zo irriteert.
Bah.
Vrijheid van meningsuiting stopt waar jij met je overduidelijk xenofobisme topics opent. Gooi jezelf weg en tieft op naar geenstijlquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:47 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo allergisch voor dit soort achterlijke linkse tokkies die overal het label xenofobisch of racistisch op plakken. Gooi jezelf alsjeblieft weg, engerd. Of klik niet meer op bepaalde topics als de vrijheid van meningsuiting je zo irriteert.
Bah.
Als B waar is, ga je dan eens fatsoenlijk gedragen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
A. ben ik niet links
B. ben ik geen tokkie
C. waarom is jouw vrijheid van meningsuiting belangrijker dan die van mij? Niet gaan meten met twee maten hè, domrechts tuig.
Als er een dom is dan ben jij het wel, vies vuil dom onderkruipsel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
A. ben ik niet links
B. ben ik geen tokkie
C. waarom is jouw vrijheid van meningsuiting belangrijker dan die van mij? Niet gaan meten met twee maten hè, domrechts tuig.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer je kk bek houden. Als er een dom is dan ben jij het wel, vies vuil dom onderkruipsel.
Domrechts tuig triggeren is echt te makkelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Als er een dom is dan ben jij het wel, vies vuil dom onderkruipsel.
Jou triggeren was anders ook niet moeilijk, miezerig mannetje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Domrechts tuig triggeren is echt te makkelijk.
En ziedendquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:53 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah hij begint al met kanker te schelden.
Kan maar 1 ding betekenen.
UITGELULD EN AFGESERVEERD
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Als er een dom is dan ben jij het wel, vies vuil dom onderkruipsel.
Eerst het ergens over hebben, als dan je argument onderuit gehaald wordt is het: maak je niet druk johquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maak je toch is niet zo druk om alles joh. Leef de dag, pluk een appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |