Ik zie nu pas die bult waar jullie het al tijden over hebben, laag in de hals.quote:
strumaquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lijkt wel een verdikte schildklier ofzo
Zie m nu ook voor t eerstquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die bult waar jullie het al tijden over hebben, laag in de hals.
je kunt ze slechter treffenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef sjampoeh het volgende:
Ad: pff wat een ellende
ondertussen hangt hij de was op
Grappig ik ziequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Angstg vraagt Jessie of de stemmen van Dyl en Kay veranderd zijn na gisteren![]()
|Echt de diarree loopt uit zijn broek zo bang is |Jes dat hij stemmen gaat krijgen
Ik heb helemáál geen geluid verdorie. Kan dus niks meer volgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
|Triest ventje is het
Ik dacht wat is het geluid toch slecht vanmorgen, heb het geluid van me koptelefoon op zijn hardst staan en hoor het nog heel vaag......... heb ik de koptelefoon op maar de stekker niet in de pc gedaan dus het geluid komt over de boksen.
Adje is een beetje aan het denken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Grappig ik zie
Totaal geen angst maar iemand die het leuk vindt om een beetje te prikken bij anderen over de stemmingen en de confrontatie gewoon aangaat waarbij de meeste doen alsof hun neus bloed... en er over praat want met stil zijn maak je geen tv
uiteraard!quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:03 schreef Schakeltopia het volgende:
deef is er ook nog, helemaal vergeten lol
geloof dat keelie op merel wilde stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:05 schreef sjampoeh het volgende:
waar gaan keel en dil op stemmen ? #dtv
Hoorde merel net dat mensen te bang zijn om op haar te stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat keelie op merel wilde stemmen
Die kropquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar, de zon schijnt helemaal niet.
hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoorde merel net dat mensen te bang zijn om op haar te stemmen
Ah thanks, kreeg het niet helemaal meequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kaylee zal dill heel erg missen als ze weg moet
Als hij er dan uitkomt weet Dylan het zeker i put a ring on it
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef pollewop77 het volgende:
Ze smoezen verder maar Dylan zegt put a ring on it. Waarschijnlijk als ze hier sterker uitkomen ofzo
Ik zou keihard wegrennen als de poort opengaatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]is die gast nu zo dom of bang voor haar
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Shownieuws?? App raardingpresentatriesetje
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kaylee zal dill heel erg missen als ze weg moet
Als hij er dan uitkomt weet Dylan het zeker i put a ring on it
Volgens mij toch weer welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
, ik denk al krijgt Jessy stemmen , die gaat er echt niet uit , maar wel jammer dat A3 niet meer op Cris gaat poffer .
Dat is geen dominante vrouw, dat is een manipulatief krengquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]blijkbaar houd hij dus van dominante vrouwen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Dyl en Kay![]()
Van mij mag ze ook weg dat krengquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Dyl en Kay![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is geen dominante vrouw, dat is een manipulatief kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |