Geen enkel kind heeft er baat bij om medicijnen te slikken zodat pa en ma het maar wat rustiger krijgt..quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Er zijn inderdaad ouders die vinden dat ze een zwaar leven hebben met drukke kinderen, maar ook genoeg ouders die het beste willen voor hun kind en echt wel kijken of voeding of teveel prikkels etc de oorzaak kunnen zijn van het 'drukke' gedrag.
Soms hebben de kinderen echt baat bij die medicijnen en genieten ze van de 'rust' in hun hoofd. Nu weer naar de streams.
En dat is een domme en achterhaalde conclusie, al zal ik niet ontkennen dat er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Geen enkel kind heeft er baat bij om medicijnen te slikken zodat pa en ma het maar wat rustiger krijgt..
Yep zoveel stront daar kan je heel utopia mee bemesten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, heb, hij heeft duidelijk gezegd dat hij niet wil dat er op Gerrit gestemd wordt (als hij zijn tampon kwijt is, loopt hij leeg).
Domme achterhaalde conclusie? Maar beter dat dit doorgaat in de CS ...ben het een beetje beu dat heel de COS weer over ADHD gaat ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En dat is een domme en achterhaalde conclusie, al zal ik niet ontkennen dat er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen.
Ben je het beu dat je er zelf over door gaat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Domme achterhaalde conclusie? Maar beter dat dit doorgaat in de CS ...ben het een beetje beu dat heel de COS weer over ADHD gaat ..
Nee hoor ...maar hoort niet hier...quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ben je het beu dat je er zelf over door gaat?
Eens. Stickers worden er tegenwoordig erg snel opgeplakt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:16 schreef snetje het volgende:
En al helemaal geen pillen zodat ouders rust krijgen..
Ik hoop er straks bij te zijn, bij het stemmingsspektakel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:26 schreef snetje het volgende:
Het wordt morgen in ieder geval een knallende dag
Wij hadden vroeger andere stickers..quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eens. Stickers worden er tegenwoordig erg snel opgeplakt.
[..]
Ik hoop er straks bij te zijn, bij het stemmingsspektakel.
Was vroeger alles beter?quote:
De sticker van 'kortzichtigheid' is hier anders wel terecht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eens. Stickers worden er tegenwoordig erg snel opgeplakt.
[..]
Dat blijf je houden met zoveel users.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De sticker van 'kortzichtigheid' is hier anders wel terecht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben pas de laatste 2 jaar van Uto 1 gaan streamen, en toen ik door kreeg hoeveel er in de uitzendingen gemanipuleerd werd had ik echt spijt niet vanaf het begin te hebben gestreamd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op maandag 29 april 2019 23:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Maar Mylène kan er niks aan doen en Chris wel
Ja preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar dat ik als ADD-er zelf ook overeenkomsten zie en herken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Schakeltopia op 30-04-2019 07:16:59 ]Ik heb het recht om te bepalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isa GefeliciteerdTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ondertussen kon Jessie weer alleen lullen over de Cryptomuntenquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:24 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ben benieuwd vandaag,, na al dat gekonkel van de laatste dagen, wie oh wie komt er op de bank!
Sowieso Jessie en Kayleequote:Op dinsdag 30 april 2019 07:24 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ben benieuwd vandaag,, na al dat gekonkel van de laatste dagen, wie oh wie komt er op de bank!
goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:21 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isa Gefeliciteerd![]()
ze laten het rustig toe, adriaan niet de schuld gevenquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adje heeft zo makkelijk praten, alles wordt in zijn schoot geworpen
Die snapt er helemaal niks meer van.quote:
Die gaat nergens heen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
mensen gaan op Jessie stemme
make my day
Echt wat een geweldig begin van het streamen vanmorgen, eigenlijk krijgt Jesnotsnuiverei koekje van eigen deeg.quote:
Adriaan wil op Gerritquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is je maatje gaat |Franny tegen Adje zeggen
Gelukkig dat Adje zo star is die luisterd echt niet naar Franny
Please Adje luister maar niet naar Franny hoor, geef maar lekker 3 stemmen op Jessie
Ik hoorde Jessie zeggen, dan krijg ik nu stemmen omdat ik een grapje maaktequote:
Van degene die stemmen verdelen tussen Gerrit en Jessie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie zeggen, dan krijg ik nu stemmen omdat ik een grapje maakte
Van wie krijgt Jessie dan stemmen?
Oke, we gaan het zien, Adje gaat nu zo gemanipuleerd worden dat hij zijn stemmen wel om gaat gooienquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van degene die stemmen verdelen tussen Gerrit en Jessie.
Nee, en als zij het niet tegen Shel had verteld had SHel het niet aan Jessie verteld, dan had Adje het niet geweten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:16 schreef DKUp het volgende:
Tranny’s intentie was het niet dat iedereen het wist
Ja moet ze van Jessie, ze moet Adje ompraten dat hij anders gaat stemmen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
moet Franny verantwoording afleggen bij A3aan???
Hij gaat stemmen op iets wat Jessie niet leuk vind, dus ik vind hem ole ole oleeeeeeequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:18 schreef renevanlaaren het volgende:
maar maar maar ehhhhhhhhhhhhh . wat een mafjoekel die adriaan
Omdat ie Gerrit prefereert boven adjequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
waarom dat nou weer? omdat hij een camper had, of sjellie?
ooh jeetjequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Omdat ie Gerrit prefereert boven adje
goed geleerd van timquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:20 schreef DKUp het volgende:
Tranny’s intentie was het niet dat iedereen het wist. Hahahahaha......
Hij loopt liever door met zijn tampon........ tot dat Ger hem net zo makkelijk kaat vallenquote:
Dat dacht ik ook...komediequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Allemaal toneel, die stemmen zijn gisteren al doorgegeven.
Mooi he, als iemand het niet verteld had had je het niet geweten dus moet je maar doen of je het niet weetquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:20 schreef DKUp het volgende:
Tranny’s intentie was het niet dat iedereen het wist. Hahahahaha......
rare figuren daarquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij loopt liever door met zijn tampon........ tot dat Ger hem net zo makkelijk kaat vallen
That reminds me, die kutmail van Dilluh, waar Jessie van af weet ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:21 schreef DKUp het volgende:
Ontwenningsproces van de nieuwen, die mogen niet weg.......
Kind krijgt vermoedelijk 0 stemmen, echt belachelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, als iemand het niet verteld had had je het niet geweten dus moet je maar doen of je het niet weet
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:23 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk wel weer rond 12 uur. Ik ben dit gemanipuleer van Tranny wel zat.
verslaving is een ziekte toch? zullen het vast niet doen om er mooi uit te zienquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind het zo lelijk mensen die een peuk in hun bek douwen
Er is er maar een die vies aan het manipuleren nis en dat is die snotsnuiver van een Jessiequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:23 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk wel weer rond 12 uur. Ik ben dit gemanipuleer van Tranny wel zat.
Franny is naar Adje gestuurd hem over te halen niet op hem te stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:24 schreef magnaal het volgende:
Frannie de dubbelspion van Jessie? Dom wicht
Nou, sommigen proberen er wel heel stoer (of sexy) uit te zien als ze roken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verslaving is een ziekte toch? zullen het vast niet doen om er mooi uit te zien
raar, marlboro reclame is weer terug dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, sommigen proberen er wel heel stoer (of sexy) uit te zien als ze roken.
Ook goed, maar toch heel jammer had het die snotsnuiver(jessie) zo graag gegundquote:
jessie is net zo'n klaploper als de rest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed, maar toch heel jammer had het die snotsnuiver(jessie) zo graag gegund
Roken is echt niet meer stoer, het zijn allemaal losersquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
raar, marlboro reclame is weer terug dus
ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer stoer, het zijn allemaal losers
Jij staat toch niet te wachten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ook
nee oke maar toch!quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij staat toch niet te wachten?
Ik ben zo blij dat ik eraf ben, wilde al langer stopp. Maar longkanker was nodig om mij te laten stoppen. Ben er deze maand nu 9 jaar vanaf en ik ga nooit meer roken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja weet het er alles van, tijd om te stoppen. voel mij echt verslaafd als ik ze zie te staan wachten. dat doe ik dus ook
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Heb gemist wat er is gebeurd,maar ik vind het nu al geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind het genieten zowel in de cos als op de streams
De Jessie haters helemaal euforisch omdat adje op Jessie wilde stemmen en die zitten nu al weer in een dipje Haha
Chris blij gemaakt met nix.....
Er zal vast nog veel meer gebeuren
echt waanzinnig hoe snel dat ging, toen sjon een pakje shag haalde, binnen 2 weken iedereen roken. echt absurd hoe snel dat ging.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..
Heel raar..Ik weet, als ik weer eentje neem, dan ben ik verloren..Ze hadden het nooit moeten doen..quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt waanzinnig hoe snel dat ging, toen sjon een pakje shag haalde, binnen 2 weken iedereen roken. echt absurd hoe snel dat ging.
ja ik laat ik hopen dat ik verstandig genoeg ben... beetje bij beetje, raar is dat. voel mij net een utopiaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik eraf ben, wilde al langer stopp. Maar longkanker was nodig om mij te laten stoppen. Ben er deze maand nu 9 jaar vanaf en ik ga nooit meer roken.
Hoop dat het jou ook een keer lukt om te stoppen, maar dan omdat je het will en niet omdat je lijf aan de gevolgen van roken moet lijden.
Ger is brood aan het bakken en Jessie gaat door mijn , het is weer allemaal zijn eigen leven gaan leiden he".
O ik vind het zo stinken... ALs ik de deur opendoe, of ik sta in de lift dan kan je precies ruiken wie rookt. Ze stinken en dat is smerig. Dan schaam ik dat ik zelf ook ooit zo stonk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant en vind soms de geur van sigaretten nog wel lekker..Maar gestopt is gestopt en dat vind ik in Utopia zo stompzinnig..
Zolang het maar bij voelen blijft en je het maar niet bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik laat ik hopen dat ik verstandig genoeg ben... beetje bij beetje, raar is dat. voel mij net een utopiaan
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het maar bij voelen blijft en je het maar niet bent
Oeps bent met een d das een voutjequote:
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verslaving is een ziekte toch? zullen het vast niet doen om er mooi uit te zien
ja erg die rommel, je denkt er behoorlijk van te genietenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja erg die rommel, je denkt er behoorlijk van te genieteneen grote mindfuck is het
Frennie heeft een goede leermeester gehad, die is behoorlijk gehaaid die tantequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Ik heb tien sigaretten in mijn leven tot nu toe gerookt (24). Door Utopia heb ik juist helemaal niet de behoefte om te roken.
Dre: Je moet juist rekening houden met Frennie.
Ja, dat weten we al een tijdje dat iedereen rekening moet houden met Frennie anders depressief en wordt ze boos.
Dit is toch te zot, moet ze naar zorginstelling gaan en niet naar Utopia.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Ik heb tien sigaretten in mijn leven tot nu toe gerookt (24). Door Utopia heb ik juist helemaal niet de behoefte om te roken.
Dre: Je moet juist rekening houden met Frennie.
Ja, dat weten we al een tijdje dat iedereen rekening moet houden met Frennie anders depressief en wordt ze boos.
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch te zot, moet ze naar zorginstelling gaan en niet naar Utopia.
Ze laat andere mensen anaal tegen hun wil misbruiken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel voor de meest gegroeide gebloemde utopiaan ever, met als hoogtepunt anaal ontmaagd, en nu dubbel anaal genomen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel voor de meest gegroeide gebloemde utopiaan ever, met als hoogtepunt anaal ontmaagd, en nu dubbel anaal genomen
GMquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij is schuldig het straalt er af.
[ afbeelding ]
Ze gaat vreemd, laat zich naaien door Jessiequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Angstg vraagt Jessie of de stemmen van Dyl en Kay veranderd zijn na gisteren![]()
|Echt de diarree loopt uit zijn broek zo bang is |Jes dat hij stemmen gaat krijgen
Ze gaan ook nog wel eens een stem veranderen, dat schijnt te mogenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?
Volgens mij zijn dit allemaal toneelstukjes om de streamertjes bezig te houden
Gisteren al en zo rond 10:30.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch al hun stemmen doorgegeven gisteren ?
Volgens mij zijn dit allemaal toneelstukjes om de streamertjes bezig te houden
tering, die gaat er ook steeds meer als een zwerver uitzienquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Deze collage zegt alles, ik heb nooit gerookt en dat moment van die sigaret tussen iemands lippen het gezuig eraan, super lelijk....[ afbeelding ]
make up niet gedaan natuurlijk, gelukkig missen wij die rode lippen nooitquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar, de zon schijnt helemaal niet.
|Triest ventje is hetquote:
Ik zie nu pas die bult waar jullie het al tijden over hebben, laag in de hals.quote:
strumaquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lijkt wel een verdikte schildklier ofzo
Zie m nu ook voor t eerstquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die bult waar jullie het al tijden over hebben, laag in de hals.
je kunt ze slechter treffenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef sjampoeh het volgende:
Ad: pff wat een ellende
ondertussen hangt hij de was op
Grappig ik ziequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Angstg vraagt Jessie of de stemmen van Dyl en Kay veranderd zijn na gisteren![]()
|Echt de diarree loopt uit zijn broek zo bang is |Jes dat hij stemmen gaat krijgen
Ik heb helemáál geen geluid verdorie. Kan dus niks meer volgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
|Triest ventje is het
Ik dacht wat is het geluid toch slecht vanmorgen, heb het geluid van me koptelefoon op zijn hardst staan en hoor het nog heel vaag......... heb ik de koptelefoon op maar de stekker niet in de pc gedaan dus het geluid komt over de boksen.
Adje is een beetje aan het denken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Grappig ik zie
Totaal geen angst maar iemand die het leuk vindt om een beetje te prikken bij anderen over de stemmingen en de confrontatie gewoon aangaat waarbij de meeste doen alsof hun neus bloed... en er over praat want met stil zijn maak je geen tv
uiteraard!quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:03 schreef Schakeltopia het volgende:
deef is er ook nog, helemaal vergeten lol
geloof dat keelie op merel wilde stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:05 schreef sjampoeh het volgende:
waar gaan keel en dil op stemmen ? #dtv
Hoorde merel net dat mensen te bang zijn om op haar te stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat keelie op merel wilde stemmen
Die kropquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar, de zon schijnt helemaal niet.
hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoorde merel net dat mensen te bang zijn om op haar te stemmen
Ah thanks, kreeg het niet helemaal meequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kaylee zal dill heel erg missen als ze weg moet
Als hij er dan uitkomt weet Dylan het zeker i put a ring on it
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef pollewop77 het volgende:
Ze smoezen verder maar Dylan zegt put a ring on it. Waarschijnlijk als ze hier sterker uitkomen ofzo
Ik zou keihard wegrennen als de poort opengaatquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]is die gast nu zo dom of bang voor haar
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Shownieuws?? App raardingpresentatriesetje
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kaylee zal dill heel erg missen als ze weg moet
Als hij er dan uitkomt weet Dylan het zeker i put a ring on it
Volgens mij toch weer welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
, ik denk al krijgt Jessy stemmen , die gaat er echt niet uit , maar wel jammer dat A3 niet meer op Cris gaat poffer .
Dat is geen dominante vrouw, dat is een manipulatief krengquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]blijkbaar houd hij dus van dominante vrouwen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Dyl en Kay![]()
Van mij mag ze ook weg dat krengquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Dyl en Kay![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is geen dominante vrouw, dat is een manipulatief kreng
Die gaan echt niet waar maken waar ze voor gekomen zijn , en een bak met klachten op de tatoosquote:
Vind je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
fijn streamvoer vind ik haar
ze is nog erger dan bil
Ga jij eens ff roken joh.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef Schakeltopia het volgende:
sukkel jessie weer bij merel kwijlen. sukkeltje
boeie gewoon boem 3x op jou, wat nou verhaal halen. wat denken ze welquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef sjampoeh het volgende:
ze durft niet te stemmen, bang dat ze verhaal komen halen
Merel heeft gisteren tijdens haar uitstapje heel veel gehoord over Kwijlie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef sjampoeh het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
boeie gewoon boem 3x op jou, wat nou verhaal halen. wat denken ze wel
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel heeft gisteren tijdens haar uitstapje heel veel gehoord over Kwijlie.
OMGquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Als
Ik
Merel ruik wil ik haar neuken zegt Jessie
Hij krijgt een stijve piemel
Vreselijk ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit mag van mij ook de poort uit met zijn irritante stemmetjes
Is toch erg Zie ik het toch goed van Jessie. De Utopianen zelf zijn al bang voor hem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef sjampoeh het volgende:
Zegt hij tegen Sjellie ook, hij zegt maar wat, of het grappig is, neequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie tegen merel als ik merel ruik wil ik merel neuken ...
Het gaat toch helemaal niet om Jessie? Het ging om Merel of Gerrit waar ze op wilde stemmenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch erg Zie ik het toch goed van Jessie. De Utopianen zelf zijn al bang voor hem.
blijkt nog waar te zijn .... sommigen willen liefste op jessie maar durven t dus echt nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef DKUp het volgende:
Mensen zijn bang voor Merowl en Jessie en gaan dus dan maar op Gerrit volgens Merowl en Jessie.
Ja dag, ze is ook bang voor Merel en Greet. Het is gewoon een eng wijf. Ze heeft geen steekhoudende argumenten. Tegen d'r ja-knikkende vriendje durft ze anders wel helemaal los te gaan met non- argumenten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch erg Zie ik het toch goed van Jessie. De Utopianen zelf zijn al bang voor hem.
Jessie mag dit. Is een geintjequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie tegen merel als ik merel ruik wil ik merel neuken ...
Denk niet echt dat het een verbondje is hoor. Denk dat ze elkaar allebei voor de bus gooien indien nodigquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik stoor me meer aan het verbondje, merel Jessie, match made in hell
Echt hij. Hij denkt dat alle vrouwen Jessie willen. En allemann en Jessie willen zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik stoor me meer aan het verbondje, merel Jessie, match made in hell
het koningskoppel, denken ze. Ze wrijft nu nog in zijn nek tntquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
Merel greeg een klap op haar kont .
[ afbeelding ]
Als je z'n sarcasme niet snapt, komt t naar over.. Maar het is zo overduidelijk wanneer hij lultquote:
zet broodje zalm weer wegquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Als
Ik
Merel ruik wil ik haar neuken zegt Jessie
Hij krijgt een stijve piemel
gister zei merel nog snap niet dat mensen jessie leuk vindenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het koningskoppel, denken ze. Ze wrijft nu nog in zijn nek tnt
Snap het ook niet, maar zij zien niet wat wij zien van Hiske...quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik begrijp niet dat Chris het moet afleggen bij die rooie lafkut, das het enige, die rooie knol geilt daarop
Hiske er snel bijquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:23 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit gaat nog maar eens tellen, hij moet snel zijn volgens Merel
ach ik snap best dat hij niet alles wat hij zegt niet zo bedoelt, maar vind hem maar niks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je z'n sarcasme niet snapt, komt t naar over.. Maar het is zo overduidelijk wanneer hij lult
Dat zegt meer over de restquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach ik snap best dat hij niet alles wat hij zegt niet zo bedoelt, maar vind hem maar niks.
maar kan ook de setting zijn, iedereen kust zijn schoenen, hou daar niet van.
Eindelijk weer geluid bij de stream.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die gaan echt niet waar maken waar ze voor gekomen zijn , en een bak met klachten op de tatoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |