Welnee, ze heeft het al ver voor de verkiezingen genoemd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ..als noodkreet toen ze erachter kwam dat ze schijnbaar op de bank terecht zou komen ...net zoals ze vroeger ook gepest werd... dat soort types weten precies welke noodkranen ze open moeten gooien op het juiste moment..ellende is echter dat er veel kijkers nog in trappen ook nog ...(Omdat ze hun eigen ellende even in kaart kunnen brengen)..
Super eerlijk. Jessie is een en al eerlijkheid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Slim en eerlijk spel van Jessie dus. Zou ik ook doen om mn maatje te redden
Tuurlijk, maar zo wordt altijd gepoogd om Jessie schoon te praten. Aan de ene kant is het een heilig (als je niet oppast), maar eigenlijk is het gewoon een proleet die zich gedraagt als een smeerlap, maar doet alsof hij rechtschapen, intelligent en beschaafd is. Niets is verder van de waarheid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Slim en eerlijk spel van Jessie dus. Zou ik ook doen om mn maatje te redden
Het 'stempel' ADHD wordt ook wel onterecht gebruikt, niet elk druk kind heeft ADHD en ook kinderen met ADHD kunnen verwaand gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Noem dan ook niet bij elk persoon lukraak dat ze maar ADHD hebben omdat diegene er last van schijnt te hebben...
10e rangs klinkt niet heel engquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk verbieden dat er op Gerrit gestemd zou worden, want zouden Dylan en Kaytee op Gerrit gaan, dan zou hij er 3 op Kaylee zetten, en dan kwam ze op de bank. Anders zou ze niet op de bank komen. Was gewoon eng hoe hij het bracht. Een soort 10e-rangs acteur van de godfather.
Hij is erg bezig met de stemmingen en Gerrit veilig houden. Hij gaat daar dus ver in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo wordt altijd gepoogd om Jessie schoon te praten. Aan de ene kant is het een heilig (als je niet oppast), maar eigenlijk is het gewoon een proleet die zich gedraagt als een smeerlap, maar doet alsof hij rechtschapen, intelligent en beschaafd is. Niets is verder van de waarheid.
Even snel wat door de laatste berichten gescrold, om te zien of ik veel gemist heb.
Morgen maar weer.
Nu nog een paardehoofd in hun bedquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk verbieden dat er op Gerrit gestemd zou worden, want zouden Dylan en Kaytee op Gerrit gaan, dan zou hij er 3 op Kaylee zetten, en dan kwam ze op de bank. Anders zou ze niet op de bank komen. Was gewoon eng hoe hij het bracht. Een soort 10e-rangs acteur van de godfather.
Hij gaf hun echt het idee dat hij veel macht over de stemming had en ze kon maken of breken......Dylan ging niet op hem in dus hoop dat hij dat vast houdt......Later probeerde Gerrit het nog eens en ook daar kwam Jessie bij staan.....quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
wat een bullshit zegquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik word niet goed van al die stempels ADHD ADD ... laat kinderen gewoon eens zijn zoals ze zijn ...al dat pil gedouw erin van die ouders allemaal...
Alsnog zie ik geen ADHD en geen gepest meisje in Mylene ... eerder een verwend mokkel die in alles overal gelijk in heeft gekregen en absoluut niet tegen haar verlies kan..quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft het al ver voor de verkiezingen genoemd.
mooi hoor. En anderen zien iets anders.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsnog zie ik geen ADHD en geen gepest meisje in Mylene ... eerder een verwend mokkel die ian alles overal gelijk in heeft gekregen en absoluut niet tegen haar verlies kan..
Ja, hij zag het als een overeenkomst tussen beide.......terwijl Merel nog zei Nee Jessie nieuwe bewoners en Franny zien dat heel anders en kon daar inkomen......quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En blijkbaar hebben ze daar iets over gezegd, want Jessie zei meerdere malen nogal verbolgen dat ze het over chantage hebben gehad.
Jazeker, dat is ook gebeurd. Was een backfire richting Jessie, maar dat weet ik niet zeker, want niet genoeg gezien, maar hij liep te zeuren dat men vond dat hij aan het dreigen was, maar dat hij (in ieder geval naar Franny) een grapje was. Hoe het gesprek tussen hem en Dylan geweest is hoop ik nog te zien (filmpje). Kan alleen flarden zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En blijkbaar hebben ze daar iets over gezegd, want Jessie zei meerdere malen nogal verbolgen dat ze het over chantage hebben gehad.
Nee.. wel louche en zichzelf overschattend.quote:
Ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]scheer niet iedereen over een kam. Als volwassene kan je nog behoorlijk last van de ADHD hebben. En niet elke ouder stopt er pillen in.
Ja dat, eventueel + adhd (zou mij als gediagnoseerde adhd'er nietssss verbazen bij Myleentje...)quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsnog zie ik geen ADHD en geen gepest meisje in Mylene ... eerder een verwend mokkel die ian alles overal gelijk in heeft gekregen en absoluut niet tegen haar verlies kan..
Klopt. Ik hoorde Merel iets zeggen dat hij het dreigend gezegd had.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazeker, dat is ook gebeurd. Was een backfire richting Jessie, maar dat weet ik niet zeker, want niet genoeg gezien, maar hij liep te zeuren dat men vond dat hij aan het dreigen was, maar dat hij (in ieder geval naar Franny) een grapje was. Hoe het gesprek tussen hem en Dylan geweest is hoop ik nog te zien (filmpje). Kan alleen flarden zien.
Het wordt een beetje gedownplayed, maar hij heeft geprobeerd om zijn gewicht in de schaal te leggen en nog meer dan dat (met het mes op tafel, zeg maar).
quote:Op maandag 29 april 2019 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
hiske kan niet weg, ik heb niet eens een huis zegt ze
hiske liegt daarover, ooit een vaag verhaal over een huis dat ze aan het opknappen was en daarom voorlopig bij moeders ingetrokken was. Nu bestaat dat huis dus niet eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: jij hebt thuis nog genoeg te doen. Ik heb niet eens een huis. Kutzooi.
Christel: dan ga je toch bij je moeder wonen?
Hiske: dat ga ik echt niet doen.
Raar. Hiske heeft Christel haar woonruimte aangeboden, zodat zij haar huis op kon zeggen. Want haar zoons waren oud genoeg om op zichzelf te gaan wonen.
Daar was nog gedoe over.
En nu heeft Hiske ook geen woonruimte meer?
quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee.. wel louche en zichzelf overschattend.
Het stempel maakt mij nog niet eens zoveel uit ..als ouders daar onder kunnen schuilen is hun ding ... maar prop die kids niet vol met medicijnen...laat ze zijn wie ze zijn...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het 'stempel' ADHD wordt ook wel onterecht gebruikt, niet elk druk kind heeft ADHD en ook kinderen met ADHD kunnen verwaand gedrag vertonen.
Nou, kan me wat bij voorstellen.....hier wordt ze al spinnepoot genoemd of zoiets....laat staan van een jong kind die lang en slungelig is en die wat wappert met haar lange armen.....quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ..als noodkreet toen ze erachter kwam dat ze schijnbaar op de bank terecht zou komen ...net zoals ze vroeger ook gepest werd... dat soort types weten precies welke noodkranen ze open moeten gooien op het juiste moment..ellende is echter dat er veel kijkers nog in trappen ook nog ...(Omdat ze hun eigen ellende even in kaart kunnen brengen)..
Juist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaf hun echt het idee dat hij veel macht over de stemming had en ze kon maken of breken......Dylan ging niet op hem in dus hoop dat hij dat vast houdt......Later probeerde Gerrit het nog eens en ook daar kwam Jessie bij staan.....
Ik heb wat flarden gezien en verbaasde mij dat Jessie moeite deed om Gerrit van de bank te houden. Ws omdat hij Jens er liever uit heeft(danst niet naar Jessie's pijpen). Vond het net Jacobse en van Es, Jessie Jacobse met zijn gladde tong en Ger van Es de slome duikelaar als toehoorder.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazeker, dat is ook gebeurd. Was een backfire richting Jessie, maar dat weet ik niet zeker, want niet genoeg gezien, maar hij liep te zeuren dat men vond dat hij aan het dreigen was, maar dat hij (in ieder geval naar Franny) een grapje was. Hoe het gesprek tussen hem en Dylan geweest is hoop ik nog te zien (filmpje). Kan alleen flarden zien.
Het wordt een beetje gedownplayed, maar hij heeft geprobeerd om zijn gewicht in de schaal te leggen en nog meer dan dat (met het mes op tafel, zeg maar).
Ik? Is geen moeite hoor, geef graag uitleg.quote:
Snel gescrolled ...aannames ... niet gestreamed? Nog meer aannames ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij is erg bezig met de stemmingen en Gerrit veilig houden. Hij gaat daar dus ver in.
Je vult in, Jij hebt het telkens over pillen maar niet iedereen slikt daar wat voorquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Het stempel maakt mij nog niet eens zoveel uit ..als ouders daar onder kunnen schuilen is hun ding ... maar prop die kids niet vol met medicijnen...laat ze zijn wie ze zijn...
Yep, heb, hij heeft duidelijk gezegd dat hij niet wil dat er op Gerrit gestemd wordt (als hij zijn tampon kwijt is, loopt hij leeg).quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij is erg bezig met de stemmingen en Gerrit veilig houden. Hij gaat daar dus ver in.
Nee hoor, gehoord op de streams.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Snel gescrolled ...aannames ... niet gestreamed? Nog meer aannames ...
Gerrit loopt inderdaad weer te strooien met zijn zogenaamde machtspositie ..maar alles wat hij voorkauwt klopt wel ...hij heeft meerdere malen achter dat slome duo aangelopen er zat geen puf in ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaf hun echt het idee dat hij veel macht over de stemming had en ze kon maken of breken......Dylan ging niet op hem in dus hoop dat hij dat vast houdt......Later probeerde Gerrit het nog eens en ook daar kwam Jessie bij staan.....
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb wat flarden gezien en verbaasde mij dat Jessie moeite deed om Gerrit van de bank te houden. Ws omdat hij Jens er liever uit heeft(danst niet naar Jessie's pijpen). Vond het net Jacobse en van Es, Jessie Jacobse met zijn gladde tong en Ger van Es de slome duikelaar als toehoorder.
Ik ook!quote:
Ze zei dat anderen zouden zorgen dat....en ze benieuwd was of de beloftes werden nagekomen. En daarna: anders wonen we samen in een stacaravan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[..]
hiske liegt daarover, ooit een vaag verhaal over een huis dat ze aan het opknappen was en daarom voorlopig bij moeders ingetrokken was. Nu bestaat dat huis dus niet eens
Dat is wel erg kort door de bocht. Er zijn inderdaad ouders die vinden dat ze een zwaar leven hebben met drukke kinderen, maar ook genoeg ouders die het beste willen voor hun kind en echt wel kijken of voeding of teveel prikkels etc de oorzaak kunnen zijn van het 'drukke' gedrag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Het stempel maakt mij nog niet eens zoveel uit ..als ouders daar onder kunnen schuilen is hun ding ... maar prop die kids niet vol met medicijnen...laat ze zijn wie ze zijn...
Jemig ..Mylene is gewoon een ontzettend aandacht trekkend meisje wat geniet van aandacht ..niks mis mee..ze danst nog steeds en zingt kinderliedjes ...ook niks mis mee ...maar wil als het haar uitkomt wel even wikipedia gaan uithangen en de eigen voordoen alsof zij de Da Vinci van nu is..komt het op haar bord terug ..grijpt ze weer naar haar euvels...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja dat, eventueel + adhd (zou mij als gediagnoseerde adhd'er nietssss verbazen bij Myleentje...)
Daar geef ik je gelijk in.....maar snap niet dat je altijd je stemmen moet verantwoorden......Chris heeft daar ook een handje van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Gerrit loopt inderdaad weer te strooien met zijn zogenaamde machtspositie ..maar alles wat hij voorkauwt klopt wel ...hij heeft meerdere malen achter dat slome duo aangelopen er zat geen puf in ...
Grappig, het doet me eerder aan Jessie denken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Jemig ..Mylene is gewoon een ontzettend aandacht trekkend meisje wat geniet van aandacht ..niks mis mee..ze danst nog steeds en zingt kinderliedjes ...ook niks mis mee ...maar wil als het haar uitkomt wel even wikipedia gaan uithangen en de eigen voordoen alsof zij de Da Vinci van nu is..komt het op haar bord terug ..grijpt ze weer naar haar euvels...
Eigenlijk hetzelfde ziekelijke gedrag wat Franny vertoont..
En dat zijn allemaal ouders die naast hun drukke baan even nog een paar kids er uit poepen ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Er zijn inderdaad ouders die vinden dat ze een zwaar leven hebben met drukke kinderen, maar ook genoeg ouders die het beste willen voor hun kind en echt wel kijken of voeding of teveel prikkels etc de oorzaak kunnen zijn van het 'drukke' gedrag.
Soms hebben de kinderen echt baat bij die medicijnen en genieten ze van de 'rust' in hun hoofd. Nu weer naar de streams.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Grappig, het doet me eerder aan Jessie denken.
Het woord 'allemaal' geeft een nare bijsmaakquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal ouders die naast hun drukke baan even nog een paar kids er uit poepen ...
Jaaahaa ..kids vragen aandacht ... lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |