tuurlijk, yurt leeg, nog meer op elkaar, nog meer speculatie, win win voor JDMquote:Op maandag 29 april 2019 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat zal de febo wel zijn denk ik.....
Nee. Ze had het niet gehoord dat hij had gezegd moet ik even helpenquote:Op maandag 29 april 2019 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet en anders had hij maar naar haar toe moeten komen......of zoiets. Het ligt uiteraard niet aan haar.
Volgens mij is dat vanwege het volgende.quote:Op maandag 29 april 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En Dylan waarom hij vindt dat Jessie hen chanteert.
Zellfs de bewoners viel het op, anders werd alles gecanceld een dag voor de stemming en nu........werd er gezegd...quote:Op maandag 29 april 2019 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk, yurt leeg, nog meer op elkaar, nog meer speculatie, win win voor JDM![]()
Ze hoort zoveel niet, alleen dingen die haar uitkomen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze had het niet gehoord dat hij had gezegd moet ik even helpen
ligt er behoorlijk bovenop als je het mij vraagt, en ik ben echt niet zo'n kennerquote:Op maandag 29 april 2019 23:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zellfs de bewoners viel het op, anders werd alles gecanceld een dag voor de stemming en nu........werd er gezegd...
Dank voor je uitleg.quote:Op maandag 29 april 2019 23:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege het volgende.
Franny wilde op jessie en gerrit stemmen zei ze tegen jessie vanmiddag. Jessie zei dan kun je beter op kaylee en dylan gaan als motivatiestem. Als Gerrit net door jouw stemmen op de bank komt, gaat hij miss wel naar huis dus dat is een risico. Je stem op mij kan je laten staan, want dat is geen risico.
Franny meteen naar kaylee en dylan roddelen dat ze van jessie op hun moest. Andrea met dr neus erop.
Oh ik dwaal af dat was de 'bedreiging' sorry
Chantage was: jessie zei (als grapje?!) dat hij zijn 3 stemmen op kaylee houdt als zij op gerrit gaan. Hij wilde sowieso al 3 op haar zetten... Maar dit voelt voor het tattoo koppel als chantage
Grappige is dat Mylene dat ook heeftquote:Op maandag 29 april 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze reageert op elke prikkel.
Christel vindt het kinderachtig van zichzelf dat ze zich zo van de kaart laat brengen door de stemmingen.
Op deze zak stond niets geschreven, ik zag os dat ze dat controleerde ... maar toch bedanktquote:Op maandag 29 april 2019 23:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En zo waarschijnlijk een zak chips van iemand anders gepakt heeft.... Hiske heeft schijt aan iedereen
Nee dit was echt.....ook de andere bewoners hadden hem niet gehoord die ook buiten in de buurt erbij stonden.....althans hij nam het die ook kwalijk.quote:Op maandag 29 april 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoort zoveel niet, alleen dingen die haar uitkomen.
Ja. Maar Mylène kan er niks aan doen en Chris welquote:Op maandag 29 april 2019 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappige is dat Mylene dat ook heeft![]()
Zal misschien toch wel een adhd 'dingetje'zijn
Christel heeft ADD.quote:Op maandag 29 april 2019 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappige is dat Mylene dat ook heeft![]()
Zal misschien toch wel een adhd 'dingetje'zijn
Geweldigggggquote:Op maandag 29 april 2019 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, een beetje.......hij wilde Cris meehelpen opruimen maar die hoorde hem niet net zoals andere bewoners hem niet hoorde.
Dus bestond hij niet voor hun en is daarom naar bed gegaan......
Die man komt alleen om zijn klaagverhalen kwijt te kunnen en is dus beledigd als dat niet kan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dit was echt.....ook de andere bewoners hadden hem niet gehoord die ook buiten in de buurt erbij stonden.....althans hij nam het die ook kwalijk.
Adriaan, gok ikquote:Op maandag 29 april 2019 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een eikel zegt hiske, wie bedoelt ze?
Dat vatte ik ook even niet. Ze had het daarvoor om een vrouw te laten komen om die te verwennen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een eikel zegt hiske, wie bedoelt ze?
ja alsof iemand het gecanceld had ofzo, wat een eikel laten we nog een keer regelen,zoiets dacht ik. maar puur speculatiequote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vatte ik ook even niet. Ze had het daarvoor om een vrouw te laten komen om die te verwennen.
Ja inderdaad, daarom vind ik het leuk dat zelfs daar mensen hem al beu zijn hihihiquote:Op maandag 29 april 2019 23:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die man komt alleen om zijn klaagverhalen kwijt te kunnen en is dus beledigd als dat niet kan.
Wat ik al eerder zei: Tranny is al een weeks loops ,jengelend om aandacht bij een hoop mannelijke bewoners , continue slachtofferen dat ze niet weet op wie ze moet , en moeilijk moeilijk lastigquote:Op maandag 29 april 2019 23:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege het volgende.
Franny wilde op jessie en gerrit stemmen zei ze tegen jessie vanmiddag. Jessie zei dan kun je beter op kaylee en dylan gaan als motivatiestem. Als Gerrit net door jouw stemmen op de bank komt, gaat hij miss wel naar huis dus dat is een risico. Je stem op mij kan je laten staan, want dat is geen risico.
Franny meteen naar kaylee en dylan roddelen dat ze van jessie op hun moest. Andrea met dr neus erop.
Oh ik dwaal af dat was de 'bedreiging' sorry
Chantage was: jessie zei (als grapje?!) dat hij zijn 3 stemmen op kaylee houdt als zij op gerrit gaan. Hij wilde sowieso al 3 op haar zetten... Maar dit voelt voor het tattoo koppel als chantage
Was ff raar.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja alsof iemand het gecanceld had ofzo, wat een eikel laten we nog een keer regelen,zoiets dacht ik. maar puur speculatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |