Gerrit/Jens/Mylène/Kaylee/Christelquote:Op maandag 29 april 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou, wie komen er op de bank morgen...............
Oh dus zij heeft iets gehoord en neemt het ook gelijk maar aan? Niet even op de man af gaan vragen wat iedereen wel bij haar had moeten doen...quote:Op maandag 29 april 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Christel heeft ? gezegd: als je niet op Mylene stemt.....chantage.
Brandon zegt dat het niet mag.
Gerrit slaapt in de boot.quote:Op maandag 29 april 2019 23:19 schreef zodeju het volgende:
Oh.....Gerrit moet nog ff de koning goede nacht wensen......
Jens is de enige die nog wat plezier brengt daarzo........de ogenschijnlijke niet normale normale jongen......quote:Op maandag 29 april 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van Jens is ook ver te zoeken. Hij wil ook best wel graag naar huis.
Ze hebben er per ongeluk de verkeerde batterijen in gestopt.quote:Op maandag 29 april 2019 23:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
Regie we weten dat jullie niet van Brandon af kunnen komen, en hem aan het woord zien naast een draaiende droger.... zonde
Prima om thuis uit de kast te komenquote:Op maandag 29 april 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van Jens is ook ver te zoeken. Hij wil ook best wel graag naar huis.
Ik weet het niet hoor. Onduidelijk gedoe. En Christel verwijt Adriaan dat hij niet naar haar toekomt.quote:Op maandag 29 april 2019 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh dus zij heeft iets gehoord en neemt het ook gelijk maar aan? Niet even op de man af gaan vragen wat iedereen wel bij haar had moeten doen...
Waar heb jij leren rekenen?quote:Op maandag 29 april 2019 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen kaap overigens... meer dan 2 minuten... als iemand een betere titel weet, be my guest.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:21 schreef Poesjuh het volgende:
Jens zei tegen chris. Ik wil op jou stemmen en op Andrea.
Als jij niet op mylene stemt, mag jij zelf mijn 3 stemmen verdelen over jou en andrea.
Chris weigerde om ze dan maar aan andrea te geven.
Dat vertelt chris nu aan Brandon. Die zegt dat het niet eens mag.
Oeiii Brandon lult door dat Erik er 3 op Chris wilde doen...
Terwijl Brandon eerder vandaag al woest werd van het idee dat Adriaan zijn stemmen misschien had doorgeluld...quote:Op maandag 29 april 2019 23:21 schreef Poesjuh het volgende:
Jens zei tegen chris. Ik wil op jou stemmen en op Andrea.
Als jij niet op mylene stemt, mag jij zelf mijn 3 stemmen verdelen over jou en andrea.
Chris weigerde om ze dan maar aan andrea te geven.
Dat vertelt chris nu aan Brandon. Die zegt dat het niet eens mag.
Oeiii Brandon lult door dat Erik er 3 op Chris wilde doen...
23:14quote:Op maandag 29 april 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar heb jij leren rekenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |