abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2003 @ 22:52:06 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7749358
Max Westermam liet zich ook afbeulen in een klasje 'nazi-yoga'. De oosterse ontspanningsvorm voor lichaam en geest is omgebouwd tot een aerobics vorm met als motto: 'als je niet misselijk wordt van uitputting, dan doe je het niet goed!'

Lijkt me wel wat namelijk.

pi_7749609
er is wel nasi-yoga in nederland.
40 bakken nasi-goreng en je bent misselijk !!!
pi_7750918
Misselijk worden van uitputting kun je vrij makkelijk bereiken. Vanavond bij de training heb ik mezelf ook tot misselijkheid toe getrained. Het is een kwestie van veel langer doorgaan dan je lichaam wil. Ook werkt het beter als je een week niet getrained hebt ofzo, dan bereik je dat punt ook veel sneller

Verder heeft het niet al teveel nut denk ik, niet in aerobisch opzicht in ieder geval.

pi_7853502
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:03 schreef wooster het volgende:
er is wel nasi-yoga in nederland.
40 bakken nasi-goreng en je bent misselijk !!!
o my god:)
Knahmsayin?
pi_7858640
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Max Westermam liet zich ook afbeulen in een klasje 'nazi-yoga'. De oosterse ontspanningsvorm voor lichaam en geest is omgebouwd tot een aerobics vorm met als motto: 'als je niet misselijk wordt van uitputting, dan doe je het niet goed!'

Lijkt me wel wat namelijk.

nazi-yoga?

wat hebben duitsers nou weer met yoga te maken?

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:09:02 #6
39905 williehewes
Between Goth and Flowerchild
pi_7891169
Zo was yoga helemaal niet bedoeld volgens mij...

Chestwounds suck
pi_7893094
Heb het ook gezien. Die amerikanen zijn niet goed snik, wat een doorgedraaide malloten zijn dat! Die leraar zei dat men alleen nog door zulke extreme dingen te doen, enigzins ontspannen kan worden.

Overigens heeft het natuurlijk vrij weinig met yoga nog te maken, een van de basisprincipes van yoga is dat je absoluut nooit dingen mag forceren, nou dat gebeurt daar de hele tijd. Ik weet ook bijna zeker dat veel mensen compleet gebroken en met overbelaste spieren die hel uitkruipen. Lekker gezond

Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')