Neequote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je geprobeerd om het te googlen?
Mag nietquote:Op maandag 29 april 2019 22:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom verf je je kamer niet wit?
Zet zelf een advertentie!quote:Op maandag 29 april 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niemand heb om een briefadres bij te houden.
Ai ai. Morgen effe kijkenquote:Op maandag 29 april 2019 22:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ga dan bij de dakloos centrum langs. vraag een briefadres aan
Dat werkt afaik als particulier niet. Moet je doorgaans ook een KVK voor hebben.quote:
je kan wel een nep bedrijf of stichting opzetten. KVK inschrijven is gratis.. Of dat legaal is, weet ik niet.quote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt afaik als particulier niet. Moet je doorgaans ook een KVK voor hebben.
Moet je toch een vestigingsadres hebben?quote:Op maandag 29 april 2019 23:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
je kan wel een nep bedrijf of stichting opzetten. KVK inschrijven is gratis.. Of dat legaal is, weet ik niet.
Leg eens uit? Waarom is het fraude om een POSTadres te houden, anders dan je woonadres?quote:Op maandag 29 april 2019 22:51 schreef Renesite het volgende:
In mijn stad ben je dan verplicht wel minimaal x nachten per week in de opvang te slapen. Juist om fraude te voorkomen. Want ergens pleeg je dat.
Tal van, as in: 2?quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef dokter.knakworst het volgende:
Geen briefadres maar TS heeft wel zeeën van tijd om tal van topics te openen op fok
Omdat je, indien je een postadres hebt, je een uitkering kan aanvragen en daarna drie jaar lang in Polen kunt zitten ter trekking van de Nederlandse staat. Je hebt dan feitelijk geen lasten en wel lusten. Dus ontzettend fraudegevoelig.quote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waarom is het fraude om een POSTadres te houden, anders dan je woonadres?
Ha!quote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat je, indien je een postadres hebt, je een uitkering kan aanvragen en daarna drie jaar lang in Polen kunt zitten ter trekking van de Nederlandse staat. Je hebt dan feitelijk geen lasten en wel lusten. Dus ontzettend fraudegevoelig.
Minder in het extreme: man werkt, vrouw neemt een postadres+uitkering maar woont gewoon bij man. Toch mooi 350 euro per maand met niks doen.
Daarom moeten werkcoaches weer terugkomen, die maandelijks danwel drie maandelijks de cliënten uitnodigen ter check. Na niet opdagen een week later weer. Daarna uitkering stopzettenquote:Op maandag 29 april 2019 23:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ha!
En UWV medewerkers mogen van hun chefs NIET en dan NOOIT niet Polen onderzoeken.
Dat moet onder het tapijt geschoven worden .. indien je dit wil aankaarten wordt je contract niet verlengd....
De UWV is verrot!!
quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar meer on topic,
Een postbus aanvragen? is dat niet de oplossing?
Ik ga het zo effe checkenquote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt afaik als particulier niet. Moet je doorgaans ook een KVK voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |