Zou zo bij je intrekkenquote:Op maandag 29 april 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een kat (een leuke wilde), een roedel leuke exen, een Netflix account, leuke vriendenclub, belangrijk werk, wat planten en meubels die me dierbaar zijn, veel mooie herinneringen, foto's ook, een rugzak die de wereld gezien heeft en een koopflatje.
Liefquote:
Wat een mooi gebaarquote:Op maandag 29 april 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn logeerbed is de jouwe vriend.
Dacht dat ik jouw enige Cleopatrapoes wasquote:
Bedoeningquote:Op maandag 29 april 2019 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nogal een mannenbedoeling hier dus wel dagje van tevoren aangeven.
Oeh die fout maak ik echt te vaak.quote:Op maandag 29 april 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedoening
Oh geen probleem, kan er zelf ook wat van. Zolang het maar niet naar zaad ruikt overal en er geen gele en bruine vlekken op het hoeslaken zitten.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die fout maak ik echt te vaak.
En daarom, dagje van tevoren aangeven
Ik morgen om 07:45 op m’n werk.quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef Flamarande het volgende:
Word morgen om 11.30 uur verwacht in de Rooyse Wissel
Nee, jij bent niet liefquote:Op maandag 29 april 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat ik jouw enige Cleopatrapoes was
Dat is dan wel weer een leuk liedje.quote:
Alleen bij gore mensen komen vlekken op het laken.quote:Op maandag 29 april 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedoening
Oh geen probleem, kan er zelf ook wat van. Zolang het maar niet naar zaad ruikt overal en er geen gele en bruine vlekken op het hoeslaken zitten.
Telt semi kleurloze vloeistof?quote:Op maandag 29 april 2019 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen bij gore mensen komen vlekken op het laken.
Achterlijk einde, wat een anticlimax. Begin met die Dothraki vond ik wel echt goed.quote:Op maandag 29 april 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
Okay dit had wel over twee afleveringen getrokken mogen worden hoor aflevering 3 en de spoiler de spoiler de spoiler.
Je moeder is ook overhyped, maar dat is voor mij ook geen reden om haar niet elke week even aan te drukken voor een paar euro.quote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Remqo het volgende:
Ben na S5 gestopt met kijken, vind GoT vooral overhyped
Ze is overtijd, dat is wat anders Jimmyquote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moeder is ook overhyped, maar dat is voor mij ook geen reden om haar niet elke week even aan te drukken voor een paar euro.
Ach ja, als ze haar gebit uitdoet kan ik haar nooit zo goed verstaan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze is overtijd, dat is wat anders Jimmy
Je voorspelling was wel een beetje helemaal volledig fout.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Achterlijk einde, wat een anticlimax. Begin met die Dothraki vond ik wel echt goed.
Wat zie je eigenlijk in 65+ers?quote:Op maandag 29 april 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach ja, als ze haar gebit uitdoet kan ik haar nooit zo goed verstaan.
Wie had ik voorspeld? Brienne oaquote:Op maandag 29 april 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je voorspelling was wel een beetje helemaal volledig fout.
Heb een grote vagina nodig voor mijn massieve lul met enorme diameterquote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk in 65+ers?
Je bent toch niet zo wanhopig?
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op maandag 29 april 2019 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een grote vagina nodig voor mijn massieve lul met enorme diameter
quote:Op maandag 29 april 2019 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een grote vagina nodig voor mijn massieve lul met enorme diameter
Heyyyquote:Op maandag 29 april 2019 23:50 schreef Trollscience het volgende:
heb een slok op maar nog geen zin om mensen uit te schelden, hoe doe jij dat jimmy?
Wat voor chipsquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
chips eten in de trein kom net terug van de stad
walgelijke post van een mod, tr gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik vind naturel ribbels het lekkerst. grgr
leugenaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
walgelijke post van een mod, tr gedaan
Leuk weer Nielsquote:
Nee man paprikaquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik vind naturel ribbels het lekkerst. grgr
Inslapen was ongelooflijk kut.quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je jezelf alweer wat beter na een nachtrustje?
Die vermaledijde paardrift van de mens maakt meer kapot dan ons lief is, soms.quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Inslapen was ongelooflijk kut.
Confronterend enzo.
Daardoor groei ik wel, nu een beetje brakjes maar wel rustig.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Leuke user
Heeft ons helaas verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |