Je hebt van die kinderachtige misgunners hierquote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch niet voor Tottenham juichen, ben Gooner hoor
Ja maar als klagen in je karakter zit, laatst had hij seks gehad met een meisje beneden zijn stand en toen bleeeeeef hij maar klagen en janken.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij klaagt iedere aflevering nu, volgens mij kan je beter stoppen
Kansloze lui, voor de muur ermee.quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt van die kinderachtige misgunners hier
Heb al 7 seizoenen gekeken... deze paar afleveringen kunnen er ook nog wel bij.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij klaagt iedere aflevering nu, volgens mij kan je beter stoppen
Deze aflevering, anticlimax van de eeuw. Ik moest gewoon letterlijk hardop lachen toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gezegdquote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze lui, voor de muur ermee.
Ik ben ook een klagerquote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als klagen in je karakter zit, laatst had hij seks gehad met een meisje beneden zijn stand en toen bleeeeeef hij maar klagen en janken.
Tot een vrouw een keer denkt, zal ik eens een aansteker bij zijn jaren 50 kapsel houden.
Ging niet eens om haar tbh.quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als klagen in je karakter zit, laatst had hij seks gehad met een meisje beneden zijn stand en toen bleeeeeef hij maar klagen en janken.
Tot een vrouw een keer denkt, zal ik eens een aansteker bij zijn jaren 50 kapsel houden.
Lief, begin steeds meer voor je te voelen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, jij bent lichtelijk verzuurd, dat is grappig.
Trap er niet in!quote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, begin steeds meer voor je te voelen.
Ik voel dit.quote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, begin steeds meer voor je te voelen.
Tegen wie heb je het, volgens mij quote je niemand hahaquote:Op maandag 29 april 2019 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Voelde jij maar eens een vuist diep in je anus, zal je goed doen
heh watquote:Op maandag 29 april 2019 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Voelde jij maar eens een vuist diep in je anus, zal je goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |