heerlijk utopia, camper meequote:Op maandag 29 april 2019 20:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
De vijvert stinkt
![]()
![]()
![]()
rotte vis. geplette kikkerts
eenden scheit
rattenpis
prima Camping
Hij gaat nu even zijn gewicht in de schaal gooien. Hij gaat zijn macht laten zien.quote:Op maandag 29 april 2019 20:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger ga plaatjes draaien, gisteren vervelend loserig met sjel en nu weer met kaylee
Naast Jessie nog een chanteur. Wie deze keer.quote:
die is vanmorgen opgehaaldquote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit droeftoeter, ga naar je camper jij!
De stalker, tis niks en het wordt niks.quote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij gaat nu even zijn gewicht in de schaal gooien. Hij gaat zijn macht laten zien.
quote:Op maandag 29 april 2019 20:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die is vanmorgen opgehaald
factuur van alle ellende komt nog
Kaylee er een paar baantjes ingetrokken?quote:Op maandag 29 april 2019 20:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
De vijvert stinkt
![]()
![]()
![]()
rotte vis. geplette kikkerts
eenden scheit
rattenpis
prima Camping
Dat is Gina uit 1. Heb het niet gehoord dat Jens het er over had, maar dat is Ginaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze Gerrit, die gisteren ook Shelley probeerde te chanteren. Nu bij Dylan en Kaylee de grote jongen uithangen. Chanteren zal hij nu wel op een andere manier moeten doen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast Jessie nog een chanteur. Wie deze keer.
quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef cobain1994 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik vind het vooral zielig van de mensen die er in trappen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het echt chanant wat Gerrit nu aan het doen is, walgelijk.
Ja ik zou zeggen is goed knul. De groeten aan je wijfquote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het echt chanant wat Gerrit nu aan het doen is, walgelijk.
Ik vind van niet ...ik zie het nog voor me hoe Dylan heel stoer bij zijn intro zijn tatoo koffer liet zien en opende ...zo van kijk!! Ik ben jullie tatoeëerder...hij heeft ze allemaal misleid..quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dylan heeft groot gelijk.... ze hebben hun geperst in de tatoo rol... en geld verdienen...
Nu mogen ze Gerrit daar op aan spreken
Nee he.....hoe doorzichtig.......quote:Op maandag 29 april 2019 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie zou zich er niet meer mee bemoeien, maar hij kan het toch niet laten, gat er weer bij staan, want misschien zijn er toch 2 mensen nodig.
mag wel hoorquote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb nog niet gestemd. Vind Gerrit toch ook wel errug verleidelijk.
Ik noem het meer dreigen, als jij niet dit dan doe ik je dat. Minne mannetjes Jes en zijn tampon. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Onze Gerrit, die gisteren ook Shelley probeerde te chanteren. Nu bij Dylan en Kaylee de grote jongen uithangen. Chanteren zal hij nu wel op een andere manier moeten doen. Ben benieuwd.
Gerrit ook met ik ben jullie zakelijke waarnemer......op de financieënquote:Op maandag 29 april 2019 20:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind van niet ...ik zie het nog voor me hoe Dylan heel stoer bij zijn intro zijn tatoo koffer liet zien en opende ...zo van kijk!! Ik ben jullie tatoeëerder...hij heeft ze allemaal misleid..
Ik mag dan wel 2 jaar hier weg zijn geweest ...quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is Gina uit 1. Heb het niet gehoord dat Jens het er over had, maar dat is Gina
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef espri het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het verboden moet worden om over de stemmingen te praten, ze weten het gewoon al en dat is echt jammer, maak maar vuurwerk op de dag zelf.
Er is NIET gedreigd jeetke hoezo verzint Franny/Andrea dit?quote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik noem het meer dreigen, als jij niet dit dan doe ik je dat. Minne mannetjes Jes en zijn tampon. Soort zoekt soort.
Nou, Hiske die verhaal kwam halen bij Adje was best wel vermakelijk vanmiddag hoorquote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef espri het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het verboden moet worden om over de stemmingen te praten, ze weten het gewoon al en dat is echt jammer, maak maar vuurwerk op de dag zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee dat gekonkel is juist leukquote:
Ik heb het over Ger naar Shel en Jessie naar Dylan en Kay.quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Er is NIET gedreigd jeetke hoezo verzint Franny/Andrea dit?
Ze doen het allemaal op hun manierquote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over Ger naar Shel en Jessie naar Dylan en Kay.
quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, Hiske die verhaal kwam halen bij Adje was best wel vermakelijk vanmiddag hoor
Ja dat was ook wel vermakelijk inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stienk-koet las ikquote:Op maandag 29 april 2019 20:51 schreef DKUp het volgende:
Dil: Heel vies....
Ja jij bent heel vies en die vieze Keesje van je![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 20:51 schreef snetje het volgende:
We zullen het zien...
Kaylee 3 stemmen van Jessie...3 van Merel...even 2 erbij Van Gerrit ..we doen er ook nog een PS bij en Kaylee op de bank...dat wordt een slechte week voor Dylan 's avonds..
Niet dagen lang. Net als vandaag met His was lachen. Maar dagen gissen over wie wie en wie. En na morgen krijgen we een week wie wie of wiequote:
Wannneer zijn de stemmingen?quote:Op maandag 29 april 2019 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dagen lang. Net als vandaag met His was lachen. Maar dagen gissen over wie wie en wie. En na morgen krijgen we een week wie wie of wie
Ja, dat gebruikte Dil, Keesje, Tranny en Dre maar al te graagquote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel 100x meer caps van brandon dan van gerrit
de grapjasquote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit ook met ik ben jullie zakelijke waarnemer......op de financieën
met je Stinkei voetenquote:Op maandag 29 april 2019 20:51 schreef DKUp het volgende:
Dil: Heel vies....
Ja jij bent heel vies en die vieze Keesje van je![]()
Dat was een "Schappelijk voorstel"...quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh sorry, my badquote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uhh niet dagen lang nee, dan word het vervelendquote:Op maandag 29 april 2019 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dagen lang. Net als vandaag met His was lachen. Maar dagen gissen over wie wie en wie. En na morgen krijgen we een week wie wie of wie
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef espri het volgende:
Ik heb verder niemand horen zeggen als jij dit doet dan doe ik dat. Dat zijn er maar twee die dat gedaan hebben of eigenlijk 1 dat wat Ger deed had niets met stemmen te maken.quote:
Ik heb Gerrit gestemdquote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb nog niet gestemd. Vind Gerrit toch ook wel errug verleidelijk.
Morgen kieze de bewoners en maandag gaat er een van hun uitquote:Op maandag 29 april 2019 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wannneer zijn de stemmingen?
Combiquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat denk jij? Vis? Of zuur ?
Of hij neemt Jens in de maling......en gaat vol op hem......quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
Dat hele gezeik was dus een act. Jessie gaat waarschijnlijk een stem op Ger zetten, eat that
Ik denk dat we niet niet zeker wetenquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wattttttttt.......wil Jessie nu toch op Gerrit stemmen of neemt hij nu Jens in de maling......
Bij ieder ander zou ik zo'n pet die shelley opheeft irritant vinden. Bij shelley maakt het niet zoveel uit, die kent toch maar 1 gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 29 april 2019 20:55 schreef espri het volgende:
Shel kijkt naar de ene camera enFrann naar de andere, ja hoor trutjes, jullie zijn in beeld en actieeee
En Kay heeft um volgens mij al te pakken van het publiek.quote:
Spannond hequote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wattttttttt.......wil Jessie nu toch op Gerrit stemmen of neemt hij nu Jens in de maling......
Dat was een grapje...quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef zodeju het volgende:
Brrrrrrrquote:
Het wordt steeds erger lijkt wel.....quote:Op maandag 29 april 2019 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij ieder ander zou ik zo'n pet die shelley opheeft irritant vinden. Bij shelley maakt het niet zoveel uit, die kent toch maar 1 gezichtsuitdrukking![]()
De licht-aan-maar-niemand-thuis uitdrukking
Gesprek van Jens niet gehoord met Christel eergisteren of zo?quote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb verder niemand horen zeggen als jij dit doet dan doe ik dat. Dat zijn er maar twee die dat gedaan hebben of eigenlijk 1 dat wat Ger deed had niets met stemmen te maken.
Ze heeft al een tijdje zichzelf niet gewassen dus vul maar zelf inquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat denk jij? Vis? Of zuur ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het depressieve , zielige meisjequote:Op maandag 29 april 2019 21:02 schreef yvondenise het volgende:
Die Franny is ook een achterbaks rot kind hoor..snap niet dat ze zo gek op haar zijn daar.
Nee, die maakte er een ander spelletje van......ik geef je er drie maar je kan er onderuit door mij te zeggen aan wie ik ze dan moet geven die drie ......daar begon het mee. En toen als dank mag je niet op Mylene......kwam toch ff wat grappiger over. (terwijl dat hetzelfde is ik weet het)quote:Op maandag 29 april 2019 21:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gesprek van Jens niet gehoord met Christel eergisteren of zo?
Die is er zelfs mee begonnen. Als Christel niet op Mylène zou stemmen dan zou Jens niet op Christel stemmen
Tim 2.0quote:Op maandag 29 april 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
Lieve onschuldige Tranny manipuleert weer met de stemming, verrassing
Zou dat vieze beest nog op haar hoofd rond kruipen?..quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 21:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze valt nu toch wel door de mand he,quote:Op maandag 29 april 2019 21:02 schreef yvondenise het volgende:
Die Franny is ook een achterbaks rot kind hoor..snap niet dat ze zo gek op haar zijn daar.
Goede avond.quote:Op maandag 29 april 2019 21:12 schreef Zeyina het volgende:
Brandon die nooit mee doet aan praatjes over de stemmingen nu druk in gesprek in het hok van Dyl en Kay over de stemmingen
Klopt. Hypocriet ventjequote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goede avond.
Brandon zat bij de vorige stemming al volop te stoken en stemmen te ronselen voor Christel
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 29 april 2019 21:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze valt nu toch wel door de mand he,
quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merelt heeft de badjas uit de Campert gepakt
. en ook slfjes
weekendje luxe..
fijn wit..
post bespreken van Andrea
Terwijl ze hem beter niet aan kan trekken, of het had een zwarte moeten zijn....jemig wat maakt die haar dik.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merelt heeft de badjas uit de Campert gepakt
. en ook slfjes
weekendje luxe..
fijn wit..
post bespreken van Andrea
Oh in de fik steken zelfs.. die lui praten elkaar daar weer helemaal paranoia...het was alleen maar een schappelijk voorstel..quote:Op maandag 29 april 2019 21:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brandon heeft ook weer maatjes gevonden waarbij ie zijn lelijke agressie kant kan laten zien. Wat eillen ze die de tattoo shop in de fik steken dat steken we de boot in de fik
En de tent vuur met vuur bestrijden, ja zegt Franny dat zei ik thuis ook altijd.
Ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:Op maandag 29 april 2019 20:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En Kay heeft um volgens mij al te pakken van het publiek.
Wacht nog heel even af, misschien breekt de pleuris nog uit.
Pleaseeeeeeeeee yessssssquote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef snetje het volgende:
Eigenlijk zouden ze dan toch allemaal op Jessie moeten gaan stemmen?...
Brandon heeft het er al over dat hij zijn 3 stemmen op Mylene misschien wel gaat veranderen en Brandon spreekt voor Erik dat hij dat ook vast gaat doen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef snetje het volgende:
Eigenlijk zouden ze dan toch allemaal op Jessie moeten gaan stemmen?...
Niet goed? Had Kay op 1 maar als die hem niet krijgt vreet ik mijn...nah laat maar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen
Zou goede zaak zijn,quote:
Hoe breder de bank hoe leuker het is.quote:Op maandag 29 april 2019 21:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zou goede zaak zijn,
Jessie heel veel en dan komen er ook héél veel andere op de bank met maar 1 stem![]()
![]()
Ik heb die schurftkop gedaan, maar Greet is ook oké, kan die babystem van hem ook niet meer horen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Niet goed? Had Kay op 1 maar als die hem niet krijgt vreet ik mijn...nah laat maar.
Er zijn me iets teveel twistjes om het nog geloofwaardig te doen lijken.quote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Zelfs Mylène is ook al in het Dyl/Kay hok.
Ze hoorde ze (Gerrit, Jens en Jessie) beneden praten over het stemmen en wtf zegt Mylène ik ga niet op Christel
Mylène gaat gewoon 3 op Ger
Stemmen perikelen vind ik de leukste tijd om te kijken .. hou van complottenquote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker streams kijken met muziekje op, stem gelul
Is huilie aan het doenquote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef yvondenise het volgende:
Die Mylene is ook eeuwig verkouden zeg.
Had voor jou nog bijna Shell gedaan hequote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb die schurftkop gedaan, maar Greet is ook oké, kan die babystem van hem ook niet meer horen.
haha mooi is dat wel, ik vind het juist de minste tijd altijdquote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stemmen perikelen vind ik de leukste tijd om te kijken .. hou van complotten
Muziek ... Dave ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn me iets teveel twistjes om het nog geloofwaardig te doen lijken.
Ja he.......geloof er ook niet meer in......quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
daaromquote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik snap er geen bal meer van. Nou ja, we horen het morgen wel.
Die huilt......quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef yvondenise het volgende:
Die Mylene is ook eeuwig verkouden zeg.
Ze weet nog niet dat Brandon haar 3 stemmen gaat gevenquote:
Volgens mij is ze bang dat Jens zich opoffert voor haar.....begreep ik er uit hoor maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie. Want Jens probeert mij bij Ger weg te halen met stemmen. Maar hij zit nu daar met Jes en Ger te praten over stemmen (zo ongeveer) en ze weet het niet meer
Ze worden wat beter in de rookgordijnen lijkt het.quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik snap er geen bal meer van. Nou ja, we horen het morgen wel.
Ik ook niet, de enige die echt oprecht over kwam was Chris en de wanhoop van Hiskequote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ja he.......geloof er ook niet meer in......
Ja. Dat weet ze wel. Van Brandon en Erikquote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat Brandon haar 3 stemmen gaat geven
quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Muziek ... Dave ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Shel voor mij?quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Had voor jou nog bijna Shell gedaan he
Ger wil naar huis maar dan netjes verpakt zodat wij er niet intrappen?quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
sjellie haar pet, maar ik weet het gewoon.....quote:Op maandag 29 april 2019 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zal mijn dommigheid wel zijn maar wat is WRTW
Kijk dr stoer doenquote:
Oh tuurlijk....quote:Op maandag 29 april 2019 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjellie haar pet, maar ik weet het gewoon.....
who run the world ofzo....
Zeker welquote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat Brandon haar 3 stemmen gaat geven
arme deef, zo liefquote:Op maandag 29 april 2019 21:38 schreef Zeyina het volgende:
OMG
Dave heeft veel aan zijn hoofd maar waar hij mee zat is dat hij daarstraks hulp aanbood met de silo schoonmaken en dat niemand had gereageerd.
Dus hij dacht: Oké ik besta niet dus ik ga maar naar de tent![]()
Weet je ook waarom hij dat doet? Want hij maakt er nogal een drama van 'Jullie horen het morgen wel'quote:
Omdat Mylène heeft gezegd dat Erik en Brandon wel klaar zijn in Utopia.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je ook waarom hij dat doet? Want hij maakt er nogal een drama van 'Jullie horen het morgen wel'
Zie. Dat was eerder vanavond ook al.quote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef snetje het volgende:
Shelley wijst iets aan op het scherm..
Jessie: Ja ik heb het gezien maar het er nog niet over hebben...
Aha, thanks.quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat Mylène heeft gezegd dat Erik en Brandon wel klaar zijn in Utopia.
Geen doelen en verder ook niet veel bezig of zoiets
Ja, dan zat jij toch goed.......quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie. Dat was eerder vanavond ook al.
Kan hier wel eens over gaanquote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef snetje het volgende:
Shelley wijst iets aan op het scherm..
Jessie: Ja ik heb het gezien maar het er nog niet over hebben...
wie is het, beschuitsnee?quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
voel je je alleen, koop indische loopeenden. die willen altijd je vriend zijn
of ga cos
Misschien wel.quote:
passie gevonden, laat mij blijvenquote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef espri het volgende:
Bijna stemmingen en Hiske wordt eendenfluisteraar?
Ja die hele stoere speech die hij wilde houden slaat nu dus nergens meer op nu Mylene al weet dat hij op haar wilde gaan .. een speech over "Chantage" is nu natuurlijk veel stoerder voor die moraalridder...quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef juul. het volgende:
Als je Brandon bedoelt, hij overweegt zijn stemmen op Mylene omdat hij nu op de hoogte is gebracht van de " chantage " van Jessie en Gerrit, moraalriddertje hè
ik ben vast de enige, maar ik stoor mij soms wel aan die gekke jessie...quote:
morgen tv, snap dat welquote:Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
het paardengebit wordt bijna gezandstraald zo hard poetst hiske
Soms, maar hij is vooral gevat ,grappig en vermakelijkquote:Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben vast de enige, maar ik stoor mij soms wel aan die gekke jessie...
ja dat is het dubbele, soms vind ik hem wel lachen, maar regelmatig denk ik, van gast... maarja dat is utopiaquote:Op maandag 29 april 2019 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms, maar hij is vooral gevat ,grappig en vermakelijk
Jessie mag dan het hart op zijn tong hebben maar hij is heel beschermend tegenover iedereenquote:Op maandag 29 april 2019 21:49 schreef Zeyina het volgende:
Er was een bestelling (4002) waar Shelley wel bang van wordt
Jessie bekijkt de mail en zegt: Wil je dat wel? Wil je wel daar terecht komen?
Shelley weet het niet
Jessie zegt: Oké. Ik annuleer en stort het geld terug
Een of ander mailtje met geile praatjes? Over de kalender van Shelley?
En wat is Jessie dan ook een etter he, door het te annuleren en geld terug te storten
quote:Op maandag 29 april 2019 21:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske heeft vogelpoep op haar rug. Dat brengt geluk,
[ afbeelding ]
Ja en eventueel Christel in plaats van een anderquote:Op maandag 29 april 2019 21:51 schreef danusz1986 het volgende:
Morgen dus Gerrit, Mylene en Kayle op de bank?
als je elke dag kamt, heb je geen klitjesquote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze viltkop wordt geborsteld.
dag christel, lekker de vrijheid inquote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze viltkop wordt geborsteld.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef espri het volgende:
En weer hun nesten induiken zonder maar een spatje water te hebben gevoeld, smeerpijpen.
En je dorre punten splijten steeds verder.quote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
als je elke dag kamt, heb je geen klitjes
Ik zag het net ja, ik snap het werkelijk waar niet, hoe kan je zo smerig zijn op jezelf?quote:Op maandag 29 april 2019 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat een chemisch budget make-up doekje van Action overheen.![]()
Hiske: Mag ik er ook één? Is lekke rom je huid schoon te maken.
Ze vergiste zich.quote:Op maandag 29 april 2019 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat een chemisch budget make-up doekje van Action overheen.![]()
Hiske: Mag ik er ook één? Is lekke rom je huid rood te maken.
Eindelijk!! En gelijk bij de goede. Die stapt daarop afquote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Zeyina het volgende:
Shelley vertelt net aan Jessie dat Franny heeft gezegd dat hij het leven zuur gaat maken als ze op Gerrit stemt.
Yeahhhh. Franny eindelijk betrapt![]()
quote:
Ready to rumblequote:
GO JESSIE!quote:Op maandag 29 april 2019 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
go frennie , go merel , fuck jessie![]()
![]()
![]()
![]()
besmettelijk dat beschuitsneequote:Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel heeft jeuk, zal wel door de stress komen...
of door het gebrek aan een frisse douche
[ afbeelding ]
quote:
Nou moet je eens opletten de komende dagen zit frannie volop in de reet van Jessiequote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu wil anale Tranny Shelley uithoren.
quote:
Waarom.....Jessie is haar maatje maar daarom mag ze het toch verkeerd vinden wat hij doet.....of moet het dan een kontekruiper zijn......quote:
nee maar ga ook niet stoken,wees eerlijk en zeg dat ook tegen jes,maar dat doet ze niet.quote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Jessie is haar maatje maar daarom mag ze het toch verkeerd vinden wat hij doet.....of moet het dan een kontekruiper zijn......
Denk het niet.....ze heeft de meiden achter zich staan......en gelukkig vatte Dylan het ook zo op.quote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou moet je eens opletten de komende dagen zit frannie volop in de reet van Jessie
Welnee, die is in dienst van de Febo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
prachtig, straks word jessie nog zenuwachtig![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, die is in dienst van de Febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |