Je leest maar slecht tussen de regels door.quote:Op maandag 29 april 2019 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen dan, maat.
quote:Op maandag 29 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leest maar slecht tussen de regels door.
Wat lijken jullie op elkaar danquote:Op maandag 29 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
Die Uitstraling is ook niet de meest pientere vogel hoor.
Wat zeg je dat voorzichtigquote:Op maandag 29 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
Die Uitstraling is ook niet de meest pientere vogel hoor.
Jankbalquote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef McGrath het volgende:
naar sfeertje hangt hier, ga liever even een potje janken
Ik ga even potje schietenquote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef McGrath het volgende:
Mooi goaltje hoor gisteren van Villa, man man manquote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef McGrath het volgende:
Ga je net als de rest van Nederland doen alsof je de wedstrijd gezien hebt en er commentaar over geven?quote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi goaltje hoor gisteren van Villa, man man man
Lekker laat weer, die heb ik zelfs gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi goaltje hoor gisteren van Villa, man man man
Volgens mij heb je gelijk gespeeld hahaquote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je net als de rest van Nederland doen alsof je de wedstrijd gezien hebt en er commentaar over geven?
Wees blij dat Villa eindelijk eens in het nieuws kwamquote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je net als de rest van Nederland doen alsof je de wedstrijd gezien hebt en er commentaar over geven?
Hahaquote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk gespeeld haha
Oh nee, dat ben ik niet want dan komen alle debieltjes erop af.quote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wees blij dat Villa eindelijk eens in het nieuws kwam
Dat je liever chloro hebt.quote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze komt (4de date) bij me eten. Nog niet gezoend oid. Wat betekent dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |