Het voer smaakt me altijd 10x beter tijdens zo'n afleveringquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:03 schreef LPFAN het volgende:
My 600lb life kijken met een bord vol eten op schoot![]()
Hahah ja ik vind het heerlijk eten. Heb nog een keer opgescheptquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het voer smaakt me altijd 10x beter tijdens zo'n aflevering![]()
Ik ga hem straks terugkijken, kan ik de reclame's doorspoelen
''next on my 600lb life; LP's story''quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ja ik vind het heerlijk eten. Heb nog een keer opgeschept
Wat niet is kan nog komenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenIk wil je enabler wel zijn, mits ik op jouw kosten ChilicheeseNuggets mag halen
quote:
Financieel niet nee. Wij hebben niet zulke ''handicapten'' uitkeringen, coupons en goedkope MacD menu'squote:Op woensdag 1 mei 2019 18:19 schreef LPFAN het volgende:
Kan me ook niet voorstellen hoe je zo wordt. Zal me niet eens lukken
Vet en suiker. Alleen dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:21 schreef LPFAN het volgende:
300 kilo wegen maar extreem ondervoed zijn. Doe je goed
Qua calorieën ook niet. Die mensen eten duizenden calorieën op een dag. Hoe dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Financieel niet nee. Wij hebben niet zulke ''handicapten'' uitkeringen, coupons en goedkope MacD menu's
10 duizenden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Qua calorieën ook niet. Die mensen eten duizenden calorieën op een dag. Hoe dan.
Nomquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
10 duizenden.
Kijk maar wat er in een liter cola alleen al zit..
Ik hou van nuggets, pizza en frisdrank, maar kan net zo goed genieten van m'n net verorberde pastasalade. (Zonder calorie-free dressing)
Oeh, je HF recept?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nomik had gebakken gnocci met bietjes en spekjes.
Goed begin! Ik start nu aflevering 2 :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |